Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:53:31 GMT

انتصاب‌های جدید در نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۹۸۴۹۰

انتصاب‌های جدید در نخستین جشنواره تئاتر اکبر رادی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی نخستین دوره­ جشنواره­ تئاتر اکبر رادی، طی احکام جداگانه‌­ای از سوی بهزاد صدیقی دبیر نخستین دوره­ جشنواره­ تئاتر اکبر رادی، دبیر بخش­ مسابقه­ نمایشنامه‌­نویسی و نمایشنامه­‌خوانی و مسئول دبیرخانه نخستین دوره­ جشنوار­ه­ تئاتر اکبر رادی منصوب و معرفی شدند.

در این احکام جداگانه که از سوی بهزاد صدیقی دبیر این جشنواره صادرشده است مهدی میرباقری به عنوان دبیر بخش مسابقه­ نمایش­نامه­ نویسی و نمایشنا­مه خوانی و امید طیرانی بی غم به عنوان مسئول دبیرخانه این جشنواره منصوب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در متن جداگانه احکام هر یک از آنها که به امضای بهزاد صدیقی رسیده، آمده است:

«فرهیخته گرامی

جناب آقای مهدی میرباقری

نظر به تجربیات ارزنده­ جناب ‌عالی در هنر نمایشنامه ­نو یسی و تئاتر و نیز کوشش ­های مستمر و مجدانه تان در این هنر، بدین وسیله جناب ­عالی به عنوان دبیر بخش مسابقه­ نمایش­نامه ­نویسی و نمایش­نامه ­خوانی نخستین دوره­ جشنواره­ تئاتر اکبر رادی منصوب می ­شوید.

امید می­ رود با توجه به حضور و خدمات ارزش­مندتان در هنر تئاتر و هم­چنین ارتباطات مؤثرتان با جامعه نمایشنامه ­نویسان و هنرمندان تئاتر، همه­ تجربیات و توانایی ­های خویش را به منظور هرچه بهتر برگزارشدن نخستین دوره­ جشنواره­ تئاتر اکبر رادی به کار گرفته تا شاهد جشنواره ­ای تأثیرگذار، پویا و شایسته باشیم. قدردان پذیرش مسئولیت­ تان در این رویداد ملی فرهنگی خواهم­ بود. برای جناب­عالی آرزوی سربلندی و توفیق دارم.»

«فرهیخته­ ی گرامی

جناب آقای امید طیرانی بی­ غم

با توجه به تجربیات و توانایی­ های جناب ‌عالی در امور برنامه­ ریزی، اجرایی و اداری تئاتر و هم­چنین ارتباطات مؤثرتان با گروه­ های تئاتری بدین وسیله جناب­عالی به عنوان مسئول دبیرخانه­ نخستین دوره­ جشنواره­ تئاتر اکبر رادی منصوب می ­شوید.

امید می­ رود با توجه به حضور و خدمات ارزش­مندتان در این عرصه، همه­ تجربیات و توانایی­ های خویش را به منظور هر چه بهتر انجام شدن امور دبیرخانه نخستین دوره­ جشنواره­ تئاتر اکبر رادی به کار گرفته تا شاهد فعالیت ­ها ی مؤثر و مطلوبی باشیم. قدردان پذیرش مسئولیت­ تان در این رویداد ملی فرهنگی خواهم ­بود. سربلندی و توفیق روزافزون ­تان را آرزومندم.»

نخستین دوره­ جشنواره­ تئاتر اکبر رادی در شش بخش مونولوگ، نمایش­نامه نویسی، نمایشنامه خوانی، مقالات رادی شناسی، نمایشگاه اسناد تصویری آثار اکبر رادی، پلاس: نمایشگاه کاریکاتور با عنوان لبخند باشکوه آقای رادی به دبیری بهزاد صدیقی از ۱۸ تا ۲۲ دی ماه ۱۳۹۷ در تهران برگزار می شود.

کد خبر 4426148 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: اکبر رادی تئاتر ایران حکم انتصاب اربعین ۹۷ تئاتر ایران فیلم سینمایی هالیوود برنامه تلویزیونی سینمای مستند موسیقی ایرانی فیلم کوتاه سریال ایرانی سینمای آمریکا کارگردان تئاتر مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی انیمیشن نقاشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۸۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته، سه‌شنبه ۴ اردیبهشت‌ماه، جلسه‌ای با حضور کاظم نظری، مدیر کل هنر‌های نمایشی، سعید ابریشمی راد؛ شهردار شهر شاهین‌شهر، محمود فرهنگ، رئیس کانون تئاتر دینی، سید رسول هاشمیان؛ رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری شاهین شهر؛ نوید توکلی؛ رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهین شهر، مریم سادات معلایی؛ مدیر هنری و شهرام نکویان؛ دبیر پایتختی کتاب شاهین شهر به منظور بررسی زیرساخت‌های لازم برای برگزاری چهاردهمین رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان در شهر شاهین‌شهر برگزار و تفاهم‌نامه همکاری امضا شد.

نظری در این جلسه ضمن خوش‌آمدگویی به شهردار شاهین شهر و همراهان او گفت: در دیدار اخیری که اسفندماه در خلال رپرتوار «تئاتر کابردی» از شهر شاهین شهر داشتم، کیفیت سالن‌های اجرا را بسیار استاندارد دیدم، به نحوی که حتی در شهر‌های بزرگ هم نمونه آن را نداریم. همچنین برخورد مسوولین و مردم این شهر، با هنرمندان بی نظیر بود. همان زمان، به فکر اجرای رویداد تئاتر صاحبدلان در این شهر مستعد افتادم.

وی بخشی از انتقال جشنواره به شهر شاهین را نیز تمرکززدایی از پایتخت ذکر کرد و چنین تصریح کرد: به نظرم حق هنرمندان و مخاطب شهرهایِ غیرِ تهران هم بهره مندی از اجرا‌های تئاتر و جشنواره‌هاست. در حد مقدور و امکانات شهرها، تلاش می‌کنیم برخی از جشنواره‌ها در شهر‌هایی غیر از تهران هم برگزار شود.

سعید ابریشمی راد؛ شهردار شهر شاهین شهر نیز از اعتماد مدیرکل هنر‌های نمایشی در سپردن رویداد بین‌المللی تئاتر صاحبدلان به این شهر تشکر کرد و بیان داشت: من به نمایندگی از خودم، همکاران و مردم هنردوست شاهین شهر از اعتماد شما در واگذاری این رویداد تشکر می‌کنم و تمام توان و ظرفیت موجود را برای برگزاری باشکوه این رویداد به کار خواهیم گرفت.

در پایان جلسه، تفاهم‌نامه همکاری به امضای کاظم نظری به نمایندگی از اداره کل هنر‌های نمایشی و سعید ابریشمی راد؛ شهرداری شهر شاهین شهر به نمایندگی از شهرداری شهر رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهیابی دو اثر نمایشی به جشنواره ملی تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • لیلا زارع: نباید در زمینه فیلمسازی فقط به جشنواره‌های دولتی اکتفا کرد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • رویداد تئاتر صاحبدلان در شاهین شهر برگزار می‌شود
  • ۲ اثر به جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد راه یافت
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • انتصاب دبیر بیست و دومین جشنواره ملی رسانه‌های ایران
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی