Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت امور خارجه آرژانتین اعلام کرد، این کشور در مقابل سفارت انگلیس در بوینس آیرس مراسمی رسمی برگزار کرده تا مخالفتش را با مانورهای نظامی انگلیس در جزایر فالکلند نشان دهد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، آرژانتین و انگلیس در سال 1982 در این جزایر که تحت حاکمیت انگلیس بود، با یکدیگر درگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت امور خارجه آرژانتین در بیانیه‌ای اظهار کرد، بوینس آیرس "متوجه شده است" که این مانورها از 15 تا 29 اکتبر برگزار خواهند شد و شامل پرتاب‌های موشکی می‌شوند.

در این بیانیه آمده است: آرژانتین برگزاری چنین مانورهای نظامی‌ای را در خاک آرژانتین که از سوی انگلیس تصاحب شده، نمی‌پذیرد.

این وزارتخانه در بیانیه خود آورده است که سازمان ملل و دیگر نهادهای بین المللی از هر دو کشور درخواست کرده‌اند که مذاکرات خود را برای یافتن "راهکاری مسالمت آمیز و نهایی برای حل این نزاع حاکمیتی" از سر بگیرد.

آرژانتن دو سال پیش نیز چنین تظاهراتی را در اعتراض به اقدامات انگلیس در این جزایر برگزار کرد اما انگلیس این مانورها را تمریناتی متداول دانست.

انگلیس مذاکره با آرژانتین بر سر وضعیت فالکلند را رد می‌کند و می‌گوید حدود سه هزار نفر جمعیت این جزایر در سال 2013 در یک همه‌پرسی اعلام کرده‌اند که خواستار حاکمیت انگلیس هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام انگليس تیم ملی فوتبال آرژانتین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۹۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام

سرمربی آرژانتینی چلسی از سوالات زیاد خبرنگاران درباره آینده‌اش با آبی پوشان خسته شده است. او می‌گوید که فصل بعد هم در چلسی خواهد بود.

به گزارش ایسنا، چلسی در تابستان سال قبل بیش‌ترین هزینه را برای جذب بازیکنان جدید کرد.

مدیریت باشگاه چلسی برای آوردن بازیکنان جدید و بستن یک تیم قدرتمند و مدعی برای پوچتینو دست به ولخرجی زیادی زد با این حال تیم تحت هدایت سرمربی آرژانتینی بدترین نتایج را کسب کرده است.

پیش‌بینی می‌شد که چلسی در فصل جاری حداقل سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد اما در شرایط کنونی در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار دارد و این باعث شده تا هواداران تیم به شدت به سرمربی آرژانتینی معترض باشند و گمانه‌زنی‌ها درباره اخراج او در تابستان پیش رو زیاد باشد.

به نوشته اسپورت، پوچتینو از سوالات زیاد خبرنگاران درباره آینده‌اش با چلسی عصبانی است.

او درباره این سوال که آیا فصل بعد در تیم خواهد بود؟ گفت: از این شایعات احمقانه خسته شده‌ام. آیا بهتر نیست که بروید از رئیس باشگاه در این باره سوال کنید؟ او به شما می‌گوید که من خواهم بود یا نه.

پوچتینو ادامه داد: من یک سال دیگر با چلسی قرارداد دارم و کسی چیزی به من درباره رفتن و جدایی نگفته است و به همین خاطر فرض من این است که به حضورم در چلسی ادامه خواهم داد و فصل بعد هم  این‌جا هستم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • به تنهایی قادر به رقابت با حضور فزاینده چین دراقیانوس آرام نیستیم
  • پوچتینو: دیگر خسته شده‌ام
  • رونمایی از برند جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل
  • تشدید تحریم‌های انگلیس علیه شهرک‌نشینان افراطی اسرائیلی
  • بازداشت ۴۵ نفر به دلیل اعتراض به قانون ضد مهاجرتی سوناک
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • اعلام تحریم های ایران علیه افراد و نهادهای آمریکایی و انگلیسی/  نامه ایران به شورای امنیت در رد اتهامات اسرائیل/ حمله آمریکا و انگلیس به شمال یمن/ اعلام برگزاری رزمایش نظامی آمریکا و پاکستان
  • انتقاد شهردار از سرپیچی ستاره آرژانتینی: باید برگردی!
  • آماده باش تایوان برای رزمایش احتمالی چین