Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-27@07:09:52 GMT

زهرا نعمتی در بخش ریکرو نقره گرفت

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۹۹۹۵۷۵

زهرا نعمتی در بخش ریکرو نقره گرفت

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، زهرا نعمتی در فینال رقابت های انفرادی ریکرو تیر و کمان بازی های پاراآسیایی جاکارتا برابر وون از کشور چین قرار گرفت.

این رقابت با نتیجه ۶ بر ۴ به نفع حریف چینی پایان یافت و بدین ترتیب زهرا نعمتی عنوان نایب قهرمانی را کسب کرد.

زهرا نعمتی بانوی طلایی ایران قهرمانی پاراآسیایی و پارالمپیک را در کارنامه دارد و در بخش رقابت های میکس تیمی ریکرو فردا به همراه غلامرضا رحیمی برای کسب مدال طلا به مصاف چین می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقه فردا (پنج‌شنبه) برگزار می شود.

در سومین دوره بازی های پاراآسیایی، ایران در بخش جانبازان و معلولین در ۱۰ رشته و در بخش نابینایان و کم بینایان در ۶ رشته حضور دارد و در مجموع ۱۳۶ ورزشکار در بخش آقایان و ۷۳ ورزشکار در بخش بانوان از کشورمان در این بازی ها شرکت کرده اند.

کاروان اعزامی کشورمان ۱۰ مهرماه تهران را برای شرکت در سومین دوره بازی های پاراآسیایی ترک کرده و رقابت ها نیز از ۱۴ مهر آغاز شده است و تا ۲۳ همین ماه ادامه دارند.

انتهای پیام/ب

کسب مدال نقره آسیا توسط زهرا نعمتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ورزش معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۹۵۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری مهر، به گزارش روابط عمومی فدراسیون بولینگ و بیلیارد، رقابت‌های ناین بال قهرمانی آسیا دوم لغایت هفتم اردیبهشت ماه به میزبانی کشور عربستان و در شهر ریاض برگزار شد و تیم ملی پاکت بیلیارد کشورمان متشکل از فریال طاهری، زهرا زرین حقیقی و زهرا تیموری در این رقابت‌ها حضور پیدا کردند.

نخستین دوره رقابت‌های پاکت بیلیارد بانوان در قاره آسیا ۲۰۲۴ در دو بخش ناین بال بزرگسالان و رده سنی منهای ۱۷ سال برگزار شد و زهرا زرین حقیقی موفق شد به جمع ۱۶ نفر پایانی رقابت‌ها راه پیدا کرد. زهرا تیموری از استان یزد نیز در گروه سختی قرار گرفت و از راهیابی به مرحله یک هشتم مسابقات بازماند. اما فریال طاهری در بخش ناین بال منهای ۱۷ سال در آستانه رسیدن به مدال رقابت‌ها شکست خورد و از رسیدن به مدال آسیایی بازماند.

دیگر خبرها

  • تاجیکستان هم مغلوب دختران فوتبال ایران شد
  • انتخابی جام‌جهانی ووشو-چین / ایران مقتدرانه قهرمان شد
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام‌جهانی ووشو
  • قهرمانی مقتدرانه ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • ایران با کسب ۲۰ مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد
  • قهرمانی ایران در انتخابی جام جهانی ووشو
  • پایان کار دختران بیلیارد ایران در مسابقات قهرمانی آسیا
  • پایان کار دختران بیلیاردی کشور در قهرمانی آسیا
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز