Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در این مراسم که روز دوشنبه گذشته 16 مهر ماه انجام گرفت، انجمن‌های ورزشی این دانشگاه از جمله: موتورسواری، اسب‌سواری، کونگ‌فو توآ، پرتاب تیر و کمان، فوتبال دستی، اسکیت، فیت‌نس، انجمن‌کیک بوکسینگ و موی تای و .... حضور فعال و پررنگی داشتند.

یکی از بخشهای جالب توجه این مراسم، اجرای نمایشات رزمی توسط انجمن کیک‌بوکسینگ و موی‌تای دانشگاه پیام نور بود که بسیار مورد استقبال و توجه قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است ریاست این دو انجمن برعهده تورج‌علی عنصری است که در مراسم روز جهانی ورزش دانشگاهی، برنامه‌های متنوعی همچون کاتای نمایشی فری‌فرم، میت‌ و سامبک، حرکات نمایشی با شمشیر و شکستن اجسام سخت (چوب و سنگ) را به اجرا درآوردند.

در جریان این مراسم، مسئولان و اعضاء کمیـته کیک‌بوکسینگ و موی‌تای، با حضور بر مزار شهدای گمنام در محل این دانشگاه، به مقام والای شهدای دفاع مقدس ادای احترام کردند.

گفتنی است در بخشی از این مراسم، مهندس مجتبی صدیقی رییس سازمان امور دانشجویان و معاون وزیر علوم، عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و ورزش همگانی وزیر ورزش، هاشمی طبا رییس اسبق سازمان تربیت بدنی، دکتر دهخدا رییس فدراسیون ورزش دانشگاهی، دکتر زمانی رییس دانشگاه پیام نور،  دکتر بشیریان دبیر فدراسیون ورزش دانشگاهی و دکتر نصیرزاده مدیرکل تربیت‌بدنی دانشگاه پیام نور با حضور در محل غرفه انجمن کیک‌بوکسینگ و موی‌تای دانشگاه پیام نور، از برنامه‌ها و فعالیتهای متنوع این مجموعه دیدن کردند.

لازم به ذکر است در پایان به تمامی شرکت‌کنندگان حکم جهانی از سوی دانشگاه پیام نور اهداء شد.

 گفتنی است شرکت ورزشی آرتین حمایت مالی انجمن کیک‌بوکسینگ و موی‌تای دانشگاه پیام نور در این مراسم را برعهده داشت.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دانشجو دانشگاه پیام نور معاون وزارت علوم تیر و کمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۹۹۹۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، حضور ۲۱۵۰ دانش‌آموز در گروه‌های مختلف از جمله اسکرچ جونیور، اسکرچ، برنامه سازی، طراحی وبگاه و برنامه نویسی بر روی سخت افزار (IOT)، گروه‌های خلاقیت، ربات‌های جنگجو، مسیریاب، نوریاب، فوتبالیست و گروه جهانی WRO رقابت جذابی را به نمایش گذاشته اند. این رویداد یک سکو برای کشف استعداد‌های نوجوان در عرصه برنامه‌نویسی نرم افزار و سخت افزار است.

رویداد برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در محل دانشگاه صنعتی شریف و با هدف ایجاد فرهنگ عمومی برنامه‌نویسی و کشف و پرورش استعداد‌های دانش آموزان در زمینه فناوری‌های پیشرفته برگزار شد.

دانش آموزان برتر، سهمیه حضور در مسابقات جهانی و هزینه مرکز نوآوری دانش آموزی لنسر شریف را دریافت خواهند کرد. (به گفته برگزارکننده مسابقه لنسر به جنگجویان نوک پیکان حمله می‌گویند)

دیگر خبرها

  • مراسم عزاداری امام صادق(ع) و گرامیداشت شهدای طلبه و روحانی ورامین
  • پیام رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد به مناسبت روز جهانی ماما
  • گرامیداشت از سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) در کابل
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • گرامیداشت یاد خبرنگاران کشته شده فلسطینی در روز جهانی آزادی مطبوعات
  • انتقاد شدیداللحن فعال اصول‌گرا از پست جدید جمیله علم الهدی در دانشگاه / وای به حال دانشگاهی که بانوی اول عضو هیات جذب اساتیدش باشد
  • آمریکا در مقابل جنبش دانشجویان درون کشورش محکوم به شکست است/ هم افزایی و همراهی در مقابل خوی استکبار جهانی پیام ایستادگی به همراه دارد
  • برگزاری مراسم گرامیداشت روز معلم در روستای مشهدکاوه + فیلم
  • رقابت بیش از 8 هزار نفر فردا در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • ۱۰ هنرمند فعال نمایش عروسکی تقدیر می‌شوند