Web Analytics Made Easy - Statcounter



بر اساس اعلام مسئول تیم امداد و نجات اندونزی، شمار قربانیان زلزله و سونامی در این کشور به ۲۰۰۲ نفر رسیده است.

به گزارش مهر، احمد حمیم مسئول تیم امداد و نجات اندونزی امروز سه شنبه گفت: تا کنون شمار قربانیان زلزله و سونامی اندونزی به ۲۰۰۲ نفر رسیده است.

به گفته مقامات هنوز بیش از ۵ هزار نفر مفقود هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملیات امداد و نجات در محل وقوع حادثه علاوه بر سازمان امداد و نجات ملی این کشور توسط تیم های محلی و تیم های خارجی ادامه دارد.

گفتنی است مرکز زمین‌شناسی و لرزه‌نگاری آمریکا (USGS) پیشتر اعلام کرد زمین‌لرزه‌ به قدرت ۷.۵ ریشتر صبح روز جمعه دو هفته گذشته در ۲۷ کیلومتری شمال شرق منطقه «دونگالا» از توابع جزیره «سولاوسی» این کشور به وقوع پیوسته بود که در شهرهای دونگالا و پائولا منجر به سونامی شده است.

اندونزی در حلقه آتش در حوزه اقیانوس آرام واقع شده که در آنجا زمین‌ لرزه‌ها و فوران‌های آتش‌فشانی زیاد رخ می‌دهد. در این کشور در ۲۶ دسامبر سال ۲۰۰۴ نیز زلزله‌ای به بزرگی ۹.۱ ریشتر رخ داده و سونامی بعد از آن منجر به کشته شدن ۲۳۰ هزار نفر شده بود.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت

طبق گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، وزارت کشور کنیا امروز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای شمار قربانیان فاجعه سیل در این کشور را ۲۲۸ نفر اعلام کرد.

در بیانیه صادره از سوی وزارت کشور کنیا در این خصوص آمده است: کنیا شاهد بارش بدترین باران‌های سیل آسا و اثرات طوفان بوده است.

تاکنون بیش از ۲۱۲ هزار نفر در کنیا به دلیل وقوع سیل آواره شده اند و حداقل ۱۶۴ نفر نیز مجروح شده اند.

مقامات کنیا و نهاد‌های بشردوستانه از مردم این کشور خواسته‌اند تا از حضور در مناطق سیل‌زده و صعود به ارتفاعات و رانندگی در هنگام بارندگی سنگین خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به بیش از ۵۳۰۰ تن در سیل و آبگرفتگی ۱۷ استان
  • شمار قربانیان سیل در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • ۱۷ استان کشور متاثر از سیل و آبگرفتی/ امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر
  • شمار قربانیان سیل مهیب در کنیا از مرز ۲۲۵ نفر گذشت
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت
  • قربانیان سیل در کنیا به ۲۲۸ نفر افزایش یافت+ فیلم
  • ورود خودروهای جدید به هلال احمر
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید هلال احمر به استان‌های کشور
  • برنامه الحاق ناوگان لجستیکی جدید جمعیت هلال احمر به استان‌های کشور
  • شمار قربانیان سیل بزریل به ۵۷ نفر افزایش یافت + تصاویر