Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک سابق تیم ملی کشورمان با رای قاطع به عنوان بهترین هافبک تاریخ جام ملت‌های آسیا انتخاب شد.  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، کنفدراسیون فوتبال آسیا چند روز پیش یک نظرسنجی برای انتخاب بهترین هافبک تاریخ جام ملت‌های آسیا برگزار کرد.

علی کریمی اکنون با گذشت ۶ روز از این نظرسنجی و در آستانه پایان این نظرسنجی با کسب ۹۱ درصد آراء با اقتدار اول است و به نظر نمی‌رسد دیگر دیگر رقبای او بتوانند به این آمار برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه کریمی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ جا ملت‌های آسیا انتخاب شد.

پیش از این AFC برای انتخاب بهترین مهاجم تاریخ جا ملت‌های آسیا نظر سنجی گذاشته بود که علی دایی، آقای گل فوتبال جهان و کاپیتان سابق تیم ملی کشورمان به عنوان بهترین مهاجم انتخاب شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بهترین هافبک تاریخ جام ملت های آسیا علی کریمی بهترین هافبک تاریخ جام ملت های آسیا فدراسیون فوتبال آسیا و علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۰۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان

والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع روی تور لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان انتخاب و همچنین در لیست تیم شش نفره تیم رویایی فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، مهدی جعفروند بازیکن سابق تیم والیبال شهرداری ارومیه و لژیونر ارومیه‌ای کشورمان در رقابت‌های لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان جز برترین‌های فصل ۲۰۲۴-۲۰۲۳ قرار گرفت.

جعفروند که امسال در تیم والیبال آذرریل جمهوری آذربایجان حضور داشت، توانست همراه با این تیم و با کسب ۲۷ برد و تنها سه باخت قهرمان رقابت‌های لیگ برتر این کشور شود.

این بازیکن ۲ متر و ۹ سانتی‌متری در پایان رقابت‌های لیگ برتر توسط کارشناسان و ارزیابان لیگ آذربایجان به عنوان برترین بازیکن در پست مدافع روی تور برگزیده شد.

با این انتخاب وی همچنین در لیست تیم شش نفره منتخب و رویایی فصل گذشته لیگ برتر والیبال جمهوری آذربایجان نیز قرار گرفت.

کد خبر 748512

دیگر خبرها

  • نحوه انتخاب چوب ترموود
  • «احمدعباسی» آقای گل جام ملت‌ها شد
  • بهترین فیلم های وسترن با بازی «لی ون کلیف»؛ از Beyond the Law تا The Grand Duel
  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • بهترین پنالتی زن تاریخ فوتبال کیست؟
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • فیلم| قایدی بهترین گلزن تاریخ ایران در لیگ امارات
  • بهترین لحظه تاریخ معلمی مجتبی شکوری (فیلم)