Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان رضوی گفت: طی نیمه نخست امسال 13 شرکت دانش بنیان و طرح علمی پژوهشی مورد حمایت معنوی و مالی این بسیج قرار گرفته اند.

مجتبی تنها روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از طرحهای مورد حمایت در این مدت پنج شرکت دانش بنیان در حوزه الکترونیک، نرم افزار، نانومواد و دو شرکت نیز در زمینه کشاورزی هستند که شناسایی و حمایت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی برخی شرکتهای دانش بنیان را برای دریافت علامت و نشان نیازمند حمایت ذکر و بیان کرد: کمک به تجاری سازی محصولات، ایجاد ارتباط آنها با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و همچنین پرداخت تسهیلات بلاعوض 50 میلیون ریالی به این شرکتها از جمله اقدامت حمایتی بسیج علمی خراسان رضوی است.
مسئول بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خراسان رضوی ادامه داد: نیمه نخست امسال به هشت طرح علمی و پژوهشی دیگر نیز که مراحل ابتدایی خود را سپری می کنند کمکهای بلاعوض 20 میلیون ریالی و پرداخت تسهیلات 150 میلیون ریالی صورت گرفته است.
وی همچنین گفت: هم اکنون بر طرحهای حوزه آب و انرژی و همچنین فرآوری مواد اولیه وارداتی متمرکز هستیم لذا اینگونه طرحها در اولویت حمایت قرار دارند. مخترعانی که از طرف رده های مختلف بسیج معرفی و طرحهای آنها در کارگروههای مربوطه تایید شود مورد حمایت مادی و معنوی قرار می گیرند.
دو هزار پژوهشگر، نخبه علمی و مخترع با سازمان بسیج علمی و پژوهشی خراسان رضوی همکاری می کنند.
7507/1858

منبع: ایرنا

کلیدواژه: علمي آموزشي بسيج علمي شركت دانش بنيان خراسان رضوي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مدیر عامل موسسه فرهنگی آموزشی و پژوهشی مفتاح گفت:: این مسابقات در گرامیداشت هفته مقام معلم به صورت کشوری صبح جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۸ تا ۱۶ باحضور دانش آموزان پژوهشگر در رشته‌های کمیکار، رباتیک و گلایدر همراه با ارائه مقالات علمی با موضوعات فیزیک، شیمی، زیست معماری، نانو وبرق و الکترونیک در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار خواهدشد.

مهدی فرهادیان افزود: باشگاه پژوهشی مفتاح، مرکزی تخصصی برای ارائه خدمات پژوهشی به دانش‌آموزان پیشگام شهر مشهد و اطراف می‌باشد که با محوریت پژوهش هدفمند، تلاش نموده تا امکانات لازم برای پروژه‌های دانش اموزی را فراهم کند.

مدیر عامل موسسه فرهنگی آموزشی و پژوهشی مفتاح گفت: این مرکز از سه بخش آزمایشگاهی، کارگاهی و فناوری تشکیل گردیده است؛ که در بخش ازمایشگاهی، بستری برای انجام پروژه‌های شیمی و زیست، فراهم گردیده است و بروزترین امکانات ازمایشگاهی در کنار مواد شیمیایی و زیستی با کیفیت، مهم‌ترین وجه تمایز این مرکز است.

 

دیگر خبرها

  • در سال‌های اخیر فعالیت‌های پژوهشی با هدف کمک به امنیت غذایی کشور بوده است
  • کارگران با روحیه ملی در راه دفاع از ارزش‌های اسلام حرکت می کنند
  • حمایت معاونت علمی از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان پارک علم و فناوری استان سمنان
  • کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان
  • برگزاری اولین دوره مسابقات کشوری علمی پژوهشی مفتاح کاپ در دانشگاه فردوسی مشهد
  • امضای تفاهم نامه همکاری دانشگاه رضوی با مرکز کربلاء للدراسات والبحوث
  • حرکتی بزرگ برای تجاری‌سازی دستاوردهای علمی دانشگاه امیرکبیر
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • دست‌یابی به مرجعیت علمی و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان در فضای دانشگاهی کشور
  • حمایت از طرح‌های نوآورانه و ایجاد اشتغال نخبگان در دانشگاه