Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از کاهش معنادار آلودگی بصری ناشی از تبلیغات غیرمجاز در پیاده روها، طی سال‌های اخیر خبر داد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان برزین ضرغامی با اشاره به اقدامات شهرداری تهران در راستای جلوگیری از نصب تبلیغات غیرمجاز در پیاده رو‌ها گفت: در سال‌های گذشته با همکاری شهرداری‌های مناطق ۲۲ گانه اقدامات لازم و قانونی برای ممانعت از نصب تبلیغات غیرمجاز در دیوارها، نماها، جداره ها، کف پیاده رو‌ها و پیاده راه ها، درخت ها، انواع مبلمان شهری نصب شده، کافو‌های پست، کیوسک‌های تلفنی، پایه چراغ ها، تیر‌های برق، ایستگاه‌های اتوبوس و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. انجام شد.

وی با یادآوری نتایج این اقدامات ادامه داد: براساس آمار موجود، در سال ۹۳ حدود ۸۴۳ پرونده در این رابطه در شورای حل اختلاف تهران تشکیل شد که در نهایت ۱۳۷ فقره از آن‌ها به صدور رای قطعی انجامید.

به گفته مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران در سال ۹۴ نیز ۴۶۶ فقره شکایت در شورای حل اختلاف تهران مطرح شد که از این تعداد ۱۰۹ فقره به صدور حکم منتهی و ۴۴ فقره با مراجعه مستقیم متخلف به سازمان و پرداخت خسارت قانونی مختومه اعلام شد.

ضرغامی با تاکید بر اینکه کاهش محسوس شکایات در این دو سال، نشانگر تاثیرگذاری اقدامات انجام شده سازمان در انجام وظایف قانونی است، تصریح کرد: با این وجود، به دلیل نارسایی موجود در مقررات قانونی و فقدان اصلاحات لازم در آن، سازمان زیباسازی با تهیه پیش نویس لایحه اصلاح ماده ۹۲ قانون شهرداری‌ها و ارسال آن به مرجع ذی صلاح درصدد رفع کمبود و نارسایی قانونی است.

وی گفت: البته، سازمان زیباسازی شهرداری تهران علی رغم ضعف‌های قانونی، تلاش می‌کند تا با اختصاص برخی از سازه‌های تبلیغاتی به موضوعات آموزشی، شهروندان را نسبت به عواقب این نوع از آلودگی بصری آگاه کند.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آلودگی بصری برزین ضرغامی شهرداری تهران سازمان زیباسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۱۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: شهرداری تهران از اقدامات پلیس در طرح نور حمایت می‌کند

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حیاط دولت گفت: دولت وظیفه قانونی و شرعی دارد که محیط بانی کند تا بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه رخ ندهد و گسترش پیدا نکند.

به گفته شهردار تهران، قرارگاه و کارگروهی شکل گرفته و تلاشی در حال انجام است و باید مضاعف شود.

زاکانی تصریح کرد: طرح‌هایی که پلیس انجام می‌دهد، کاملا مورد حمایت ماست و ما هم در جهت همکاری کاملا آماده هستیم.

کد خبر 848323 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها زنان - حجاب شهردارى تهران

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • اقدامات لازم برای خروج اتباع غیرمجاز استان تهران از کشور در حال انجام است
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • زاکانی: شهرداری تهران از اقدامات پلیس در طرح نور حمایت می‌کند
  • به کارگیری اتباع مجاز منع قانونی ندارد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • انتقال پیام صوتی به قمر مشتری به شکل موج‌های بصری
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق