Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: وحدت و انسجام ملی رمز خنثی‌کردن فشارهای اقتصادی و فرهنگی امروز دشمنان است. ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴ استانها مرکزی نظرات

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی پیش از ظهر امروز در کلاس درس اخلاق مدیران استان مرکزی اظهار داشت: لازمه فروپاشی تهدیدهای دشمنان و مایوس کردن آنها اتحاد و همبستگی در مقابل آنها است چیزی که منشا اصلی اقتدار و عظمت ملت ایران در 40 سال عمر با برکت انقلاب اسلامی بوده است و باید با الگو گرفتن از این وحدت و همبستگی فشارهای اقتصادی و فرهنگی امروز دشمنان را هم خنثی سازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:  مدیران و فعالان اقتصادی در این برهه از زمان نقش به‌سزایی را دارند و با بهره‌مندی از تقوا، صداقت، وجدان کاری بالا تعهد، پرهیز از احتکار، احترام به حقوق مردم، پرهیز از گران‌فروشی و همچنین تکیه بر اخلاق‌مداری باید بتوانند تهدیدات دشمن را خنثی کنند و یاس و ناامیدی را در دل دشمنان بیندازند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: بنابراین این موارد از جمله موازین اسلامی هستند که باید با نوعی وسواس ویژه میان کسبه، فعالان اقتصادی و مدیران اقتصادی دنبال شود و شاهد نهادینه شدن این خصیصه‌ها در میان این قشر باشیم.

دری نجف‌آبادی بیان کرد: ملت ایران در هر مسیر باید با پیروی از ولایت‌فقیه در راستای موازین اسلامی تلاش کنند، در واقع ولایت‌فقیه سرمایه بزرگی است که خداوند متعال این نعمت را بر مردم ایران ارزانی داشته و همان طور که با نگاهی در تاریخ انقلاب اسلامی مشخص است عزت و افتخار ملت ایران همواره به سبب بهره‌مندی از رهنمودهای امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری بوده است.

مراقبت از بروز رذایل اخلاقی در جامعه اسلامی

وی ادامه داد: بنابراین ملت ایران باید همواره این سرمایه بزرگ و نعمت خدادادی را قدر بدانند و به منظور حفظ ارزش‌های نظام اسلامی و انقلابی حمایت و پشتیبانی از ولایت‌فقیه را باید سرلوحه برنامه‌ها و امور خود قرار دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی عنوان کرد: همچنین باید توجه داشته باشیم که دوری از خصایصی مانند تکبر، تعصب و حسد که از جمله آفات در کمین جامعه به شمار می‌روند را مورد توجه قرار دهیم زیرا این ویژگی‌ها اگر در جامعه وجود داشته باشد ارزش‌های والای انسانی و اسلامی را در معرض خطر تخریب قرار می‌دهند و منزوی کردن این رذیلت‌های اخلاقی به صورت آگاهانه باید مورد توجه احاد ملت ایران باشد.

دری نجف‌آبادی اضافه کرد: زیرا این رذایل اخلاقی و تعصبات خشک قومی، مذهبی و قبیله‌ای آسیب بزرگی برای جامعه بوده و مانع از وحدت و یکپارچگی که تنها راه مقابله با تهدیدات دشمنان است می‌شود و جامعه را از مسیر حفظ و صیانت از منافع ملی دور می‌کند.

همایش پیاده‌روی اربعین از جمله اجتماعات بزرگ و اعجازبرانگیز

وی با اشاره به اجتماع بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی گفت: همایش پیاده‌روی اربعین از جمله اجتماعات بزرگ و اعجازبرانگیزی است که پیام‌آور اتحاد و همبستگی و آزادی‌خواهی بوده و مهم‌ترین پیام آن اعلام قدرت و اقتدار جهان اسلام و تشیع در برابر استکبار جهانی و به‌ویژه دست نشانده دست ساخته استکبار یعنی گروهک ترویستی داعش است، برنامه‌ریزی برای این مهم باید مورد توجه تمام دستگاه‌های اجرایی باشد و آن را تکلیف واجبی برای خود بدانند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی افزود: زیرا این اجتماع عظیم در هیچ جای جهان سابقه ندارد و فراگیری آن به گونه‌ای است که سالانه شاهد تقاضای شرکت در این آیین از سوی اقلیت‌های مذهبی هستیم که همه اینها بیانگر عمق و عظمت فرهنگ عاشورایی و تاثیرگذاری آن در جهان است.

دری نجف‌آبادی خاطرنشان کرد: بنابراین تامین نظم و امنیت این اجتماع بزرگ به‌عنوان یک تکلیف مهم باید مورد توجه تمام دستگاه‌های اجرایی باشد تا این اتفاق بزرگ و اعجاب‌آور در بهترین شرایط برای زائران برگزار شود.

انتهای پیام/ح

R41371/P1357/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۱۸۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم

معاون وزارت اقتصاد حکومت طالبان در نشستی با افغان‌های مقیم اروپا اظهار داشت به دشمن اجازه نمی‌دهیم که وحدت ملی مردم افغانستان را خدشه دار کند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «عبداللطیف نظری»، معاون وزارت اقتصاد طالبان در صفحه اجتماعی «ایکس» تأکید کرد: اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را به کسی نمی‌دهیم.
نظری افزود: در نشست با افغان های مقیم اروپا درباره موضوعات مختلف سیاسی، اقتصادی، آموزشی و تجاری گفت و گو کردیم.

وی همچنین نوشت: دیدگاه و نظر همه ما این بود که یک افغانستان آزاد، آباد، مستقل، متحد، مقتدر، مرفه و توسعه یافته باید دفاع و صیانت شود. به دشمن اجازه نمی دهیم که وحدت ملی افغان ها را خدشه دار سازد.

عبداللطیف نظری پیش‌تر در نشست اتاق تجارت و سرمایه‌گذاری افغانستان گفته بود: دشمنان مردم افغانستان می‌خواهند یک افغانستان ضعیف و چندپارچه وجود داشته باشد؛ ما وظیفه داریم یک افغانستان متحد و قوی را برای نسل‌های آینده خود به میراث بگذاریم، این مهمترین رسالت همه ماست.

نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستندحقانی: دشمنان سعی در تجزیه افغانستان داشتندکارشناس افغان: آمریکا به دنبال تجزیه افغانستان است

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست هم افزایی مسئولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • نشست هم افزایی مسوولان کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین برگزار شد
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • مهم‌ترین دلایل خودکشی در استان وضعیت فرهنگی، اقتصادی و افسردگی می‌باشد
  • کابل: به کسی اجازه تخریب وحدت ملی در افغانستان را نمی‌دهیم
  • دشمنان، همواره در تلاش برای ایجاد نفاق برای منحرف کردن مسیر پیشرفت ایران هستند
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه
  • خسروپناه: با مکتب حاج قاسم درگیر دعواهای حزبی نمی‌شویم
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها