Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-08@17:55:30 GMT

فیلم/ خاطره بهرام شفیع از رکورد روپایی با دمپایی!

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۰۲۰۴۲

کلیپی از زنده یاد بهرام شفیع مجری برنامه ورزش و مردم که در آن از خاطره رکورد روپایی زدن با دمپایی را بیان می کند.

دریافت 35 MB.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز سیل مازندران برنامه ورزش و مردم بهرام شفیع خاطره درگذشت دمپایی روپایی زدن گزارشگر مجری تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۲۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفری خاطره انگیز با تور تایلند آرزوی سفر

تایلند، دنیایی از رنگ‌ها و زیبایی‌ها که هر زمان واردش می‌شوید، به شما احساسی از شگفتی و سرزندگی می‌دهد. این کشور استوایی با آب و هوای گرم و مردمی صمیمی و خونگرم، هر گردشگری را مجذوب خود میکند. از شهرهای پرجنب و جوش مانند بانکوک تا سواحل زیبای پاتایا و پوکت، هر گوشه و کنار تایلند پر از دیدنی‌ها و تفریحات فراوانی است.

در سفرتان به تایلند، می‌توانید شاهکارهای تاریخی و فرهنگی این کشور را کشف کنید. از معابد بزرگ و باشکوه مانند وات آرون، که شاهکارهای معماری بودایی را در خود جای داده، گرفته تا کاخ‌های تاریخی که شاهان تایلند در آنها سکونت داشته‌اند، همه جا به چشم می‌خورد.

از طرفی، فرهنگ غنی و متنوع تایلند، با مراسم‌ها و جشنواره‌های مذهبی و مردمی خود، هر گوشه و کنار این کشور را به یک نمایش‌نامه زنده تبدیل کرده است. از جشنواره سونگکران تا مراسم مذهبی بودایی، همه جا شاهد زندگی پویا و پرانرژی مردم تایلند هستید. با انتخاب تور تایلند آرزوی سفر، شما فرصت خواهید داشت تا از همه این زیبایی‌ها لذت ببرید و خاطراتی فراموش‌نشدنی بسازید.

زبان و فرهنگ مردم تایلند

زبان رسمی در تایلند، تایی (Thai) نام دارد که بیشتر مردم از آن بهره می‌برند، اما در بخش‌های مختلف کشور، ممکن است به زبان‌های دیگری نیز صحبت کنند. در شمال شرقی، زبان لائو و در جنوب، زبان مالایی معمول است. اما زبان انگلیسی نیز بسیار پرکاربرد است و بسیاری از مردم آن را به خوبی می‌فهمند، که به شما ارتباط آسان‌تری با آنها می‌دهد.

مذهب اصلی مردم تایلند، بودایی است و معابد بسیاری از آثار فرهنگی و تاریخی این دین را در این کشور می‌توان دید.

 

شهرهای گردشگری تایلند

در بین شهرهای جذاب تایلند که در میان گردشگران به شدت طرفدار دارد، می‌توان به سه شهر بانکوک، پوکت و پاتایا اشاره کرد. این شهرها به دلیل جاذبه‌های گردشگری فراوانشان، همواره مقصد محبوب گردشگران بین‌المللی بوده‌اند.

 

بانکوک، پایتخت زیبا و پرجنب و جوش تایلند، با آسیاب‌های آسمانی، معابد باستانی و بازارهای پرشور، گردشگران را در خود مجذوب می‌کند. تور پوکت با سواحل زیبا و آب‌های فیروزه‌ای، یک مقصد آرامش‌بخش برای تفریح و استراحت است. پاتایا با جذابیت‌های شبانه‌اش و سواحل خلاب، به عنوان یکی از مقصدهای پرطرفدار تفریحی در تایلند شناخته می‌شود.

این شهرها به دلیل استقبال بی‌نظیر گردشگران، امکانات رفاهی بسیاری از هتل‌ها و مراکز خدماتی و تفریحی را در اختیار مسافران قرار می‌دهند. همچنین سطح امنیت بسیار خوبی برای مسافران در این شهرها فراهم شده است، که باعث اطمینان بیشتر مسافران در سفر به این نقاط خواهد شد.

 

در تور پوکت از کجا دیدن کنیم؟

در سفر با تور تایلند به جزیره پوکت، تجربه‌های فراوانی را خواهید داشت. این جزیره زیبا، پناهگاهی از استراحت و لذت برای گردشگران است.

سواحل پوکت، از جمله ساحل پاتونگ، کارُن، نائی هان و لائم سینگ، با زیبایی خاص خود، گردشگران را مجذوب می‌کنند. اما تجربه فیل سواری، یکی از هیجان‌انگیزترین فعالیت‌هایی است که در این جزیره می‌توانید داشته باشید.

همچنین، جزیره فی فی و سواحل پوکت، مکان‌های بسیار مناسبی برای استراحت، آفتاب‌گرفتن و انجام انواع ورزش‌های آبی از جمله غواصی، موج‌سواری و کایت‌سواری هستند.با بازدید از باغ وحش پوکت، می‌توانید از نزدیک با حیواناتی چون فیل، میمون و تمساح آشنا شوید. همچنین باغ پروانه، باغ ارکیده و آکواریوم آن، تجربه‌های دیدنی و خاطره‌انگیزی را برای شما به ارمغان می‌آورند.

در جزیره پوکت، بازدید از معابدی مانند وات چالونگ، که مهم‌ترین معبد بودایی این منطقه است، نیز از جمله برنامه‌های غیرقابل انکار تور تایلند خواهد بود.

همچنین، شهربازی فانتاسی، نمونه‌ای از دیزنی لند آسیایی، یکی از جاذبه‌های پوکت است که در سفر با تور تایلند به آن سر بزنید و لحظاتی پرشور و شاد را تجربه کنید.

 

تور پاتایا، تجربه ای فراتر از انتظار

تور پاتایا، یک تجربه فراموش‌ناپذیر از سفرهای خارجی است. این شهر ساحلی، جزو محبوب‌ترین مقاصد تایلند بوده و بعد از بانکوک، دومین شهر پرطرفدار این کشور است. با توجه به تنوع فرهنگی و اجتماعی گردشگران، در پاتایا می‌توانید انواع رستوران‌های تایلندی و بین‌المللی را بیابید.

معابد، جزء جدای‌ناپذیر از فرهنگ تایلند هستند. بنابراین، در تور تایلند پاتایا، بازدید از معبد‌های با شکوه از جمله معبدی که یکی از بزرگترین و زیباترین معابد پاتایا است، از جمله برنامه‌های شما خواهد بود.

پارک سنگی پاتایا، یک باغ شگفت‌انگیز است که با درختان باستانی و سنگ‌هایی با اشکال عجیب و غریب، شما را شگفت‌زده خواهد کرد. همچنین باغ نونگ نوچ، یک منظره خیره‌کننده دارد که از دیدن آن لذت می‌برید.

بازدید از مینی سیام، که مشهورترین جاذبه پاتایا است، یک تجربه جالب است. در این شهرک زیبا، مینیاتورهایی از تمامی بناهای مهم تایلند و سایر کشورها ساخته شده‌اند که شما می‌توانید از تماشای آنها لذت ببرید.

دنیای زیرآبی، یکی از عجیب‌ترین آکواریوم‌های دنیاست که به صورت یک تونل شیشه‌ای زیرآبی قرار دارد و بازدید از آن، تجربه‌ای هیجان‌انگیز برای همه اعضای خانواده خواهد بود.

همچنین، جزیره مرجان و سواحل پاتایا اماکن بسیار خوبی برای استراحت و ورزش‌های آبی هستند. تفریحات متنوعی از جمله موج‌سواری، غواصی، اسکی روی آب، قایق‌رانی، بانجی جامپینگ، گلف، دوچرخه‌سواری و پینت‌بال از دیگر تجربه‌هایی است که در تور تایلند پاتایا شما را در انتظار دارد.

 

سفر به بانکوک، پایتخت تایلند

در سفر به بانکوک، یا همان شهر فرشتگان، پایتخت زیبای تایلند، چیزهای فراوانی را انتظار دارید. این شهر، نمادی از تلاقی مدرنیته با زندگی سنتی و فرهنگی غنی است.

در تور تایلند بانکوک، شما از آسمان‌خراش‌های مدرن این شهر لذت خواهید برد، اما همچنین فرصت خواهید داشت تا راهبان بودایی‌ها را در محل‌های مختلف شهر مشاهده کنید.

بازدید از کاخ بزرگ و مجموعه کاخ پادشاهی، همچنین مجسمه‌های زمردین و طلایی بودایی، تجربه‌های فراموش‌ناپذیری هستند که شما را به دیدن زیبایی‌های فرهنگی و تاریخی این شهر می‌کشانند.

قایق‌سواری و خرید سوغاتی از  بازارهای شناور، از تجربیات جذاب و متفاوتی است که در این شهر می‌توانید داشته باشید.

 

برای علاقمندان به طبیعت، بازدید از باغ رز و باغ وحش دوزیت، مزرعه تمساح‌ها و دنیای سافاری، تجربه‌های هیجان‌انگیزی خواهد بود.

 

خرید تور های ترکیبی تایلند در مجموعه آرزوی سفر

تایلند، با شهرها و جزایر فراوان، یک مقصد گردشگری محبوب است که برای بازدید از آنها نیازمند برنامه‌ریزی دقیق است. آژانس گردشگری آرزوی سفر با ارائه تورهای گروهی تایلند، این شرایط را فراهم کرده است تا مسافران با برنامه‌ریزی دقیق و البته با در اختیار داشتن بهترین امکانات، تجربه‌ای فراموش‌ناپذیر از سفر به کشور تایلند داشته باشند.

با خرید تور تایلند می‌توانید علاوه بر خدمات معمول تورها مانند بلیط و هتل، ویزا، ترانسفر و... یک برنامه روزانه جامع برای گشت شهری همراه با راهنما داشته باشید. به این ترتیب، می‌توانید با خیال راحت از همه لحظات خود در سفر لذت ببرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص تورهای تایلند و یافتن بهترین زمان برای سفر به تایلند، بهترین هتل‌ها و ارزان‌ترین پروازها، به شما پیشنهاد می‌کنیم از خدمات یک کارشناس متخصص مشاوره بگیرید. آرزوی سفر با داشتن کارشناسان خبره، بهترین مشاوره را در مورد کشور تایلند به شما ارائه می‌دهد. برای این کار می‌توانید با شماره تلفن 02145128 تماس بگیرید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خاطره‌ای ماندگار از پرواز پروانه‌ها در حرم امام رضا (ع)
  • سفری خاطره انگیز با تور تایلند آرزوی سفر
  • جزئیاتی جالب درباره دنیای پرزرق و برق و باشکوه بازیگری بهرام افشاری
  • پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی یکی از مسایل مهم و محوری در ایلام است
  • خاطره خاص بلینگام: این زیدان که می‌گی کی هست!‏
  • ببینید | واکنش جالب معلم عربی محمد بحرانی به خاطره‌ای که بحرانی از او در برنامه تعریف کرد
  • خاطره بامزه آقا رشید از حرم امام رضا (ع) (فیلم)
  • خاطره بازی با معلمان کوهستان
  • پاسخ به یک ابهام بزرگ درباره فصل جدید «پایتخت»
  • (ویدئو) خاطره بامزه آقای بازیگر از معلمش در «صداتو»