Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در جلسه هماهنگی همایش ملی سفیران اجتماعی مبارزه با مواد مخدر گفت: در این همایش به غیر از سفیران استان کهگیلویه و بویراحمد 40نفر از سفیران اجتماعی مبارزه با مواد مخدر و افراد شاخص فرهنگی و صاحب نفوذ در زمینه مبارزه با مواد مخدر از استانهای مختلف کشور شرکت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضایی زمان برگزاری این همایش ملی را از 22 تا 24 آبان ماه اعلام کرد و افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده این همایش در هتل آزادی یاسوج برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه این همایش بیشتر آموزشی است و به همین خاطر کارگاههای آموزشی و توجیهی نیز زیر مجموعه آن برگزار می شود گفت: به همین منظور برای تدریس در کارگاههای آموزشی از اساتید برجسته یا دانشگاههای شیراز و یا دانشگاههای تهران دعوت می شود.
رضایی برپایی برنامه های فرهنگی - هنری از جمله شعر خوانی، موسیقی محلی و بختیاری و تئاتر را از برنامه های جانبی این همایش بیان کرد و افزود: در حاشیه این همایش، بهبود یافتگان استان نمایشگاهی از دست آوردها و تولیدات خود در زمینه صنایع دستی را به نمایش خواهند گذاشت.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به اینکه موسسه های مردم نهاد در برگزاری این همایش ملی مشارکت دارند گفت: دستگاههای اجرایی استان نیز برای هرچه بهتر برگزار کردن این همایش ملی با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر همکاری خواهند کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار هم در این جلسه گفت: همایش ملی سفیران اجتماعی مبارزه با مواد مخدر بهترین فرصت برای معرفی توانمندی ها و دست آورد های استان در زمینه های مختلف است.
آقای نظری افزود: دستگاههای فرهنگی مانند میراث فرهنگی، ارشاد اسلامی و حتی امور عشایر این فرصت را غنمیت شمرده و صنایع دستی، تولیدات، ظرفیت ها و قابلیت های استان را در قالب برپایی نمایشگاه و سیاه چادر و ارائه گزارش به رسانه ها به ویژه صدا و سیما به سراسر کشور معرفی کنند.
وی هدف اصلی این همایش ملی را کمک به پیشگیری و درمان اعتیاد دانست و گفت: تلاش شود محتوای کارگاههای آموزشی همایش علمی و به دور از سخنرانی های بی محتوا باشد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار با بیان اینکه خوشبختانه استان کهگیلویه و بویراحمد در بحث اعتیاد و مبارزه با مواد مخدر کارنامه موفقی داشته و از استانهای پیشرو است از ورزشکان هم استانی موفق در عرصه های ملی و بین المللی در این همایش دعوت کرد در صورت موافقت به عنوان سفیران اجتماعی مبارزه با مواد مخدر استان معرفی شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد همایش سفیران مبارزه با مواد مخدر رضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۲۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ علی‌اصغر محمدپور گفت: در راستای برخورد با قاچاق، ماموران انتظامی جهرم هنگام گشت‌زنی در جاده ها به یک سواری پراید حامل ۲ سرنشین مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که سرنشینان اقدام به بلعیدن مواد مخدر کرده‌اند و قصد انتقال آن را به شیراز دارند.

فرمانده انتظامی جهرم با بیان این که پس از انتقال به مقر انتظامی و خروج مواد مخدر از معده قاچاقچیان، در مجموع ۱۵۰ بسته هروئین به وزن یک کیلو و ۱۵۴ گرم کشف شد، گفت: متهمان برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • حضور سفیران و مقامات بین المللی در همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف بوته‌های خشخاش در شهرستان خاتم
  • کشف هروئین از معده قاچاقچیان در جهرم
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه