Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شریف خسروی صبح امروز چهارشنبه در شورای ورزش سلسله با اشاره به اینکه انجام کار در حوزه جوانان جمعی است و بدون هماهنگی دستگاه های شهرستانی و استانی کار ثمربخشی نمی توانیم انجام دهیم، اظهار داشت: باید با برنامه محور بودن کمک به اشتغال جوانان کنیم.

وی با بیان اینکه انتظار داریم اداره ورزش و جوانان در حوزه اشتغال سهم خود را از تسهیلات اشتغال روستایی با نرخ ۶ درصد در مرحله دوم جذب کند، تصریح کرد: شهرستان سلسله با ۲۳۰ درصد عملکرد در جذب تسهیلات روستایی و عشایری توانست رتبه نخست استان را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار سلسله با تاکید بر اینکه مردم و مسئولین باید در کنار هم باشند تا کار پیش برود، افزود: شهرستان سلسله آمادگی میزبانی مسابقات لیگ های منطقه ای و ملی را دارد.

خسروی با بیان اینکه پیشنهاد می شود لیگ های منطقه ای لکستان با میزبانی شهرستان سلسله برگزار شود، تصریح کرد: از نگاه ما ورزش و جوانان یک نهاد حاکمیتی است که در برابر همه مسئولیت دارد.

کد خبر 4426435

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان لرستان سلسله اربعین ۹۷ کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر اربعین حسینی مشهد گرگان شهرکرد شیراز یاسوج اربعین 97 خرم آباد سنندج خطبه های نماز جمعه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۲۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، هاشم زهی فرماندار قصرقند گفت: این بازی‌ها با همکاری استانداری، اداره کل ورزش و جوانان استان و فرمانداری قصرقند با هدف ایجاد شور و نشاط در بین مناطق سیل زده این شهرستان برگزار می‌شود.
دهمرده معاون اداره کل ورزش و جوانان استان گفت: شهرستان قصرقند در برگزاری بازی‌های بومی و محلی زبانزد است و این جشنواره در احیا این بازی‌ها نقش مهمی دارد.
در پایان این جشنواره از نفرات برتر در رشته‌های مختلف تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • تدابیر لازم برای میزبانی شایسته نساجی از پرسپولیس اندیشیده شده است
  • چهل و چهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی جام تختی در زنجان برگزار می شود
  • مسابقات آزاد تپانچه؛ ارشدنیا بر سکوی نخست نوجوانان ایستاد
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها
  • سومین دور مسابقات کشتی با چوخه در شیروان برگزار شد
  • آغاز عملیات احداث زمین چمن مصنوعی در خضرآباد
  • برگزاری جشنواره ملی منتظران در شهرستان قصرقند
  • اردوی آماده سازی تیم ملی هاکی امید جوانان در یاسوج