Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@14:20:09 GMT

افتتاح نمایشگاه حرا تا حرم در بیرجند

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۰۲۱۰۰

افتتاح نمایشگاه حرا تا حرم در بیرجند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛سرهنگ اسماعیلی دبیر کنگره ملی 2000 شهید خراسان جنوبی گفت:نمایشگاه تاریخی،فرهنگی و رفاهی کنگره ملی 2000 شهید خراسان جنوبی ساعت 18 جمعه بیستم مهرماه در انتهای خیابان معلم با حضور علاقه مندان افتتاح و جدول برنامه های حضور مردم  اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود:هفته آینده 13 اجلاسیه مهم در کنگره ملی 2000 شهید برگزار می شود که اولین اجلاسیه بیست و یکم مهر ماه برای دانشگاهیان در حسینیه جماران ،دومین جلسه برای قشر فرهنگی و دانش آموزان در حسینیه جماران و سومین اجلاسیه نیز برای نیروهای مسلح اعم از کارکنان حقوق بگیر،سربازان وظیفه،پیشکسوتان و خانواده های آنها و همچنین خانواده های شهدای مخصوص این اقشار است.

انتهای پیام/غ

نمایشگاه حرا تا حرم در بیرجند افتتاح می شود

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نرخ 17شهریورماه بیرجند خراسان جنوبی طلا و ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۲۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا

در مراسمی نمایشگاه طرح صدرا با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال در محل دانشگاه آزاد اسلامی بوئین زهرا با حضور مسئولین  آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه به عنوان بزرگترین رویدار کاریابی استان و با حضور بیش از ۶۰ واحد‌های صنعتی، تولیدی، صنایع غذایی و صنایع دستی به مدت ۳ روز دایر می باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • افتتاح هفتمین نمایشگاه دستاوردهای دانشجویان فنی و حرفه‌ای
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • پیکر شهید گمنام در حسینیه نخل رفسنجان آرام گرفت
  • مراسم وداع با پیکر مطهر شهید عشیری لیوسی در دزفول
  • اجلاسیه شهدا در گراش
  • افتتاح نمایشگاه موزه عبرت ایران در خراسان شمالی
  • نمایشگاه موزه عبرت ایران در شیراون افتتاح شد
  • افتتاح بازارچه کسب و کار دانش آموزی در روستای قاسم‌آباد بجستان
  • افتتاح نمایشگاه صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوئین زهرا
  • رونمایی از دستگاه میکروب‌شناسی در ایران