Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری گفت: به دلیل اینکه سبحانی‌فر، نماینده مردم سبزوار در مجلس، مکرر در سخنرانی‌های خود از FATF حمایت می‌کرد و به نوعی موافق این قرارداد بود، از وی برای مناظره دعوت کردیم.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از مشهد، روز گذشته بسیج دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری طی نامه‌ای از سبحانی فر، نماینده‌ موافق FATF در شهر سبزوار برای حضور در مناظره‌ای در خصوص تشریح ابعاد این موضوع دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سیدحسین حسینی‌فر، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو در مشهد، گفت: به دلیل اینکه سبحانی فر، نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی مکرر در سخنرانی های خود از FATF حمایت می کرد و همچنین در روز تصویب این قرارداد در مجلس هم، در جمع موافقین عکس یادگاری گرفت، موافقت وی در این زمینه برای ما مسجل شد.

حسینی فر افزود: برای روشن شدن افکار عمومی و به ویژه دانشجویان در خصوص چرایی موافقت این نماینده مجلس با این قرارداد تصمیم گرفتیم مقدمات مناظره‌ای را در دانشگاه حکیم سبزواری فراهم کنیم.

 

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه حکیم سبزواری در پایان گفت: هنوز هیچ پاسخی از سمت ایشان به درخواست ما داده نشده است، اما امیدواریم که این درخواست را قبول کند. معتقدیم نماینده‌ای که رای موافق می‌دهد قطعا دلایلی دارد  و لازم است این موضوعات شفاف شود.

 

گفتنی است، نامه درخواست مناظره‌ دانشجویان بسیجی دانشگاه حکیم سبزواری روز گذشته به دفتر سبحانی‌فر ارسال شده که در بخشی از آن آمده است:

بر همگان واضح است که رفتن به زیر چتر معاهدات بین المللی که در اتاق های فکر قدرت های سلطه گر پخت و پز می شوند، ابدا به نفع ملت ایران نیست که قطعا به ضررشان نیز هست.

 

امروزکه پیوستن به CFT به عنوان یکی از لوایح FATF در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است، و با توجه به موضع حمایتی شما نسبت به FATF، بسیج دانشجویی به عنوان مدافع منافع ملت ایران، این تصمیم را خلاف آشکار منافع ملت دانسته و وظیفه خود می داند در جهت رفع اختلاف نظر و شفاف شدن ادله ، از جنابعالی به عنوان مدافع سرسخت FATF دعوت به مناظره ای به دور از جنجال های سیاسی و با مضمون علمی و حقوقی با موضوع" FATF، سود یا زیان ملت ایران؟" به عمل آورد.

 

قطعا مردم شریف سبزوار بزرگ، مشتاق شنیدن ادله نماینده خود در دفاع از FATF هستند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی سبحانی فر دانشگاه حکیم سبزواری نماینده مردم سبزوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۲۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات دانشجویی در ⁧آمریکا⁩ بیانگر مظلومیت فلسطینیان است

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به اعتراض دانشجویان آمریکایی علیه رژیم صهیونیستی بیان کردند که اعتراضات دانشجویی در ⁧آمریکا⁩ بیانگر مظلومیت فلسطینیان است.

به گزارش ایسنا، موج اعتراض دانشجویان در آمریکا به جنایت‌های رژیم صهیونیستی در جریان تجاوز مرگبار به نوار غزه که طی روزهای اخیر در «دانشگاه کلمبیا» در شهر نیویورک آغاز شد؛ خیلی زود به «دانشگاه نیویورک» در همان شهر، «دانشگاه هاروارد» در شهر کمبریج در ایالت ماساچوست، «دانشگاه ییل» در شهر نیوهیون در ایالت کنتیکت و «دانشگاه کارولینای شمالی» در شهر رالی در ایالت کارولینای شمالی و دانشگاه براون در رود آیلند رسید و همچنان به سرعت در حال گسترش است.

خیزش ضدصهیونیستی دانشجویان در آمریکا و گسترش دامنه آن به سایر دانشگاه ها و اروپا وحشت شدیدی را دولت های آمریکایی و اروپایی ایجاد کرده است.

به دنبال اعتراضات دانشجویان آمریکایی به جنگ غزه و نسل کشی رژیم صهیونیستی، تعدادی از نمایندگان مجلس مطالبی را در صفحات مجازی خود در توییتر سابق (ایکس) منتشر کردند که در زیر می‌خوانید.

زهره الهیان عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی:

«زن زندگی آزادی که دیروز آمریکا برای ما تجویز کرده بود را می‌توان امروز در دانشگاه‌های آمریکا مشاهده کرد. رفتار وحشیانه با آن دختر دانشجو و دستگیری آن استاد زن، جرمشان این بود که به خاطر جنایت رژیم علیه زنان غزه، اعتراض کرده بودند.»

مصطفی میرسلیم نماینده تهران:

«اعتراضات دانشجویی در ⁧آمریکا⁩ بیانگر مظلومیت فلسطینیان است؛ این ندای ⁧حق⁩ را دولتمردان آمریکا و اسرائیل باید بشنوند؛ سرکوب آن توهین به وجدان ⁧بشریت⁩ است.»

احمد نادری عضو هیات رییسه مجلس:

«دستبند بر دستان ⁧استاد فلسفه دانشگاه کلمبیا⁩ نمود و نمادیست از ⁧سیاست سرکوب⁩ سیستماتیک در غرب که البته بسی پیچیده و پنهان اعمال می‌شود و اکنون پرده‌ی پنهان‌کاری فروافتاده و کوس رسوایی آن به صدا درآمده است.»

علیرضا عباسی نماینده کرج:

«کشورهای غربی میخواستند رژیم اشغالگر قدس، سرباز راهبردیشان در منطقه باشد! ولی حمایت‌های افراطیشان از جنایت‌های وحشیانه این رژیم خصوصا بعد از طوفان الاقصی، آبروی نداشته‌شان در زمینه حقوق بشر، نسل‌کشی و حقوق زنان و کودکان در کشورهای خودشان را نیز برباد داده و به سربار راهبردی‌شان تبدیل شده به طوری‌که برای دفاع از این رژیم سفاک باید به سرکوب دانشگاه‌یانشان اقدام نمایند.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • واکسیناسیون ۲۶ هزار رأس دام سبک و سنگین در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های سبزوار و سرخس
  • سال گذشته اردوی راهیان نور با حضور بیش از ۱۵۰ نفر از دانشجویان برگزار شد
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • اعتراضات دانشجویی در ⁧آمریکا⁩ بیانگر مظلومیت فلسطینیان است
  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران درحمایت از دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویی ضد صهیونیستی
  • واکنش بسیج دانشجویی دانشگده‌های روانشناسی به انتخابات سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره کشور