Web Analytics Made Easy - Statcounter

هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب کردستان با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فرهنگ و جوانان اقلیم کردستان عراق، جمعی از مسئولان استانی و دوستداران کتاب در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی سنندج گشایش یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سنندج، هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب استانی کردستان صبح چهارشنبه (18 مهر) با حضور مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون وزیر فرهنگ و جوانان اقلیم کردستان عراق، نماینده ولی فقیه در کردستان، استاندار کردستان، نماینده مردم سنندج کامیاران و دیواندره در مجلس شورای اسلامی و اهالی کتاب استان در محل دایمی نمایشگاه بین المللی سنندج گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هشتمین نمایشگاه بین المللی کتاب استان کردستان از ١٨ تا ٢٣ مهر ٩٧ در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی سنندج برگزار می شود.

 

٦٣٦  ناشر برای شرکت در این دوره از نمایشگاه کتاب در کردستان ثبت نام کردند که کتاب های خود را در ٢٣٠ غرفه به نمایش می گذارند که غرفه ها شامل ٢٠٥ مورد ویژه ناشران خارج از استان و ٢٥ غرفه برای ناشران استان است.

 

٤١٢ ناشر داخلی و خارجی در این نمایشگاه حضور دارند و این دوره از نمایشگاه کتاب استانی با شرکت ٣٦٢ ناشر و نمایندگی داخلی شامل ١٩٥ ناشر مستقل، ١٥٧ ناشر نمایندگی، ١٠ ناشر استانی و ٥٢ ناشر لاتین برپا می شود.

 

کتاب های این نمایشگاه با حداقل ٣٠ درصد تخفیف شامل ٢٠ درصد از طریق بن های خرید کتاب و تخفیف ١٠ درصدی ناشران عرضه می شود.

 

پایان پیام/79

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس اربعین حسینی سردار اشتری اردبیل کانون های مساجد نیروی انتظامی شیراز ایران استانی کتاب هشتمین نمایشگاه مراسم افتتاحیه کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۲۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید

رضا حاجی آبادی مدیر انتشارات هزاره ققنوس در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: انتشارات هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی (ره) حضور پیدا می‌کند.

وی افزود: از زمان پایان سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران تا امروز ۱۵۰ عنوان کتابمان تجدید چاپ شده که در نمایشگاه امسال عرضه می شوند.

کد خبر 6096302 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • نمایشگاه کتاب، رویدادی که هم جنگ را دید و هم روزهای قرنطینه را
  • حضور ۲ هزار ۶۱۹ ناشر در نمایشگاه کتاب قطعی شده است/اتکای برپایی نمایشگاه به بودجه‌ دولتی کم است
  • برپایی نخستین نمایشگاه تخصصی سیاه قلم در سنندج
  • نشست خبری سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ بن دانشجویان ۷۰۰ هزار تومان شد
  • حضور ۶۰ ناشر خارجی با ۵۰ هزار عنوان در نمایشگاه کتاب/ توزیع نقشه جانمایی غرفه‌ها از فردا
  • هزاره ققنوس با ۸۰۰ عنوان کتاب به مصلی می‌آید