Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، محمدرضا داورزنی، معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون گلف با خبرنگاران صحبت کرد.

داورزنی در ابتدا گفت: از دست دادن بهرام شفیع گزارشگر با سابقه را تسلیت می‌گویم. از همه دوستانی که حضور یافتند و وظیفه دانستند برنامه های خود را ارائه کردند تشکر می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضا بر اساس برنامه ها رای خود را اعلام کردند و رییس فدراسیون جدید مشخص شد. انتظار داریم گلف از مجموعه انقلاب خارج کنیم و در آیند بر اساس برنامه رییس گلف در سراسر کشور گسترش پیدا کند.

وی ادامه داد: در برنامه ای که ارائه شد و با پیگیری که انجام می دهند امیدوارم وعده های خود را عملی کنند. با مشارکت همه اعضای مجمع، عزیزی می تواند برنامه های خود را اجرایی کند و با کمک هیات های استانی می توانیم رشته ورزشی گلف را توسعه دهیم. در بخش خصوصی ظرفیت های بسیار خوبی در رشته گلف وجود دارد که باید از آن استفاده کرد. این رشته المپیکی است و باید تلاش شود که گلف در المپیک هم مدال آوری کند.

داورزنی اظهار کرد: با ایجاد یک فضای تعاملی، موفقیت های بیشتری در رشته گلف به وجود می آید و امیدواریم در آینده به اهدافی که مد نظرمان است، برسیم. از زحمات سعیدی که مدتی به عنوان رییس گلف مشغول به کار بودند و زحمت کشیدن تشکر می کنم و از بهروز منتقمی که مدتی به عنوان سرپرست گلف که چراغ فدراسیون گلف را روشن نگه داشتند، ممنون هستم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک انقلاب رقابت معاون وزارت ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۲۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا،  وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون، سرپرست گروه و مدیر تیم ملی والیبال در ابتدای این نشست ضمن عذرخواهی برای تاخیر در شروع نشست خبری به دلیل چند تصادف در بزرگراه نیایش گفت: قبلا جلساتی با خبرنگاران داشتیم و در جریان کم و کیف بکارگیری موریس موتا پائز هستند. ماراتن را برای انتخاب پشت سر گذاشتیم و این توفیق را به دست آوردیم که در خدمت ایشان باشیم و از توانایی این مربی بهره ببریم.

وی تصریح کرد: رئیس فدراسیون با توجه شرایط حساس والیبال از بنده خواستند که به عنوان سرپرست کاروان و مدیر تیم ملی در خدمت والیبال باشم تا ملی پوشان با انگیزه بالا در شرایط سخت کنونی که کار سختی پیش رو داریم، وارد مسابقات شوند و به نظر من کسب سهمیه المپیک عملی است و پائز هم به این موضوع باور دارد.

در ادامه این نشست خبر سرمربی تیم ملی والیبال در صحبت‌های مقدماتی خود گفت: خوشحال هستم که در ایران حضور دارم. به تازگی کار را با کادر فنی و بازیکنان شروع کردیم و همکاری نزدیکی با مسئولین فدراسیون داریم. با قلب و عشق کار را شروع کردیم تا ان شاالله در تابستان یک کار بزرگ انجام دهیم و آن هم کسب سهمیه المیپیک است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • کیومرث هاشمی: کسب سهمیه المپیک توسط الفتی اتفاق بزرگی برای جامعه ورزش است
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • یک مربی زن، رییس یک رشته پر مدال المپیکی شد!
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم