Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@12:25:12 GMT

فعالیت 2900 حافظ قرآن در نیروی انتظامی فارس

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۰۳۲۹۶

فعالیت 2900 حافظ قرآن در نیروی انتظامی فارس

به گزارش ایكنا از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی استان فارس امروز، 18 مهرماه در دیدار با نماینده رهبر معظم انقلاب در استان فارس كه به‌مناسبت هفته ناجا برگزار شد، با اشاره به فعالیت‌های قرآنی این نیرو گفت:‌ 2 هزار و 900 نفر از پرسنل نیروی انتظامی فارس حافظ قرآن هستند.
وی همچنین سایر فعالیت‌های مذهبی اجتماعی این نیرو را یادآور شد و افزود: تاکنون 702 دوره کارگاهی پیرامون امر به معروف و نهی از منکر برای پرسنل برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گودرزی در ادامه با بیان اینكه شاخص‌های امنیت در فارس نشان از بالا بودن درصد احساس امنیت است، حجم بالای تماس‌های مردم با پلیس را نشان‌دهنده اعتماد مردم به نیروی انتظامی دانست.
فرمانده نیروی انتظامی فارس اظهار كرد: از ابتدای مهرماه سال گذشته تا مهر امسال روزانه در کشور 400 هزار نفر به پاسگاه‌ها و کلانتری‌ها مراجعه کرده‌اند.
وی بیان كرد: طی یکسال گذشته، حدود یک میلیون و 314 هزار و 542 تماس با پیلس فارس برقرار و 51 درصد این تماس‌ها عملیاتی شده است.
رئیس پلیس فارس همچنین یادآور شد: طی یکسال گذشته حدود 48 تن مواد مخدر کشف شده است و بالغ بر 28 فرد مخل امنیت در درگیری با پلیس کشته شده‌اند.
گودرزی کالای قاچاق کشف شده در استان فارس را بالغ بر 296 میلیارد تومان اعلام و اضافه کرد که پلیس فارس طی این مدت 31 انبار احتکار کالا را کشف کرده است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي حافظ قرآن نيروي انتظامي حافظان قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، قرآنی که برفراز دروازه وردی شمالی شیراز معروف به دروازه قرآن گذاشته شده، منتخبی از برخی سوره‌های کلام الله وحی است.

دروازه قرآن یکی از شش دروازه اصلی شیراز بوده که در دوره عضدالدوله دیلمی ساخته و به دلیل وجود قرآن ۱۷ من مشهوری که در آن بوده، به دروازه قرآن معروف شده است.

قرآن ۱۷ من معروف دروازه قرآن، هم اکنون در موزه پارس شیراز نگهداری می‌شود و به گفته مسئولان سال‌ها به جای آن قرآن دیگری قرار داده می‌شد.

هم اکنون شهرداری قصد دارد هر سال یک قرآن را در دروازه قرآن قرار دهد و قرآن قبل را به بزرگان استان فارس اهدا کند.

دروازه قرآن در سال ۱۳۷۵ در فهرست آثار ملی ثبت شد.

این بنا بین دو کوه چهل مقام و باباکوهی در تنگه الله اکبر واقع شده است.

دیگر خبرها

  • برگزاری سومین دوره جشنواره گروه های کر ایران به میزبانی شیراز
  • همه عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رای مردم باشند
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند
  • تمام عوامل اجرایی انتخابات باید حافظ رأی مردم باشند
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • راه سعادت دنیا و آخرت انس با قرآن و مفاهیم واقعی دینی است
  • ۱۵ هزارکرمانی در طرح زندگی با آیه ها حافظ ۳۰ آیه‌ منتخب قرآن شدند
  • دستگیری قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت
  • قاتل فراری در مهاباد در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر شد
  • تعویض قرآن دروازه ورودی شیراز