Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز،  حسین کلانی،  درباره نمایش سرخ‌پوشان ایران مقابل السد اظهار کرد: پرسپولیس مقابل السد بسیار محدود بود و چند مهره اصلی خودش را به خاطر مصدومیت و محرومیت در اختیار نداشت. مضاف بر این که سرمربی تیم هم در کنار زمین حضور نداشت. با تمام این اوصاف، پرسپولیس در زمین حریف از جان و دل مایه گذاشت و بازی کرد و با یکسری جوان آینده‌دار موفق شد مقابل تیمی که همه آن را از قبل برنده می‌دانستند، برنده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او افزود: جوانان پرسپولیس در این بازی به میدان رفتند و با همیت تمام خوب بازی کردند و بازی را بردند. آن‌ها نشان دادند که پتانسیل جوانان ایرانی تا چه حد بالاست که می‌توانند در هر زمینه‌ای موفق باشند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره دیدار برگشت مقابل السد که در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود، توضیح داد: السد در ایران باید مقابل توفان وطن‌پرستان ایرانی بازی کنند. در این بازی پرسپولیس نماینده ایران است و مطمئنا همه ایران از این تیم حمایت می‌کنند. ان‌شاءالله پرسپولیس با صلابت و قدرت تمام و با بازگشت محرومان و مصدومانش بتواند با نمایشی یک پارچه، السد را شکست دهد و کاری کند که قطری‌ها جرات اظهار وجود در آزادی را نداشته باشند.

کلانی در پایان گفت: به امید خدا در بازی برگشت السد را شکست می‌دهیم و با صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، قهرمان این رقابت‌ها می‌شویم.

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: السد قطر تیم فوتبال پرسپولیس حسین کلانی لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۳۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید

به گزارش "ورزش سه"، محمد اهل شاخه، بازیکن استقلال ملاثانی در مورد شرایط تیم‌شان گفت: شرایط تیم واقعا خوب و ایده آل نیست چه از نظر مالی و چه از نظر زیرساخت و سخت افزاری ولی این مهم باعث نمیشود که ما تلاشمان را نکنیم، با تمام قوا به مصاف سپاهان میرویم که تیم نتیجه بگیرد و امیدوارم مسئولین هم بتوانند کمک بکنند و شرایط را سامان ببخشند، همان‌طور که همگان می‌بینند تیم ما کاملا بومی است و هیچ تیمی در ایران یا کشور نداریم که تمامی بازیکنان آن متعلق به آن شهر باشد و این مسئله باید برای آن استان‌مهم باشد و نگاه ویژه تری به ما داشته باشند. مبالغ قراردادی ما بسیار ناچیز است و بازیکنانی که امسال در این تیم هستیم فقط به خاطر آینده خودمان است و قانون کم شدن سهمیه تیم ها به خیلی بازیکنان ضرر زد اما با تلاش و تمرینات منظم به فکر بازگشت به سطح اول هستم.

او در مورد شرایط خودش گفت: شرایط خودم هم بعد از اینکه مصدومیت طولانی داشتم خدا را شکر این فصل بعد از بازی کردن در تیم ملاثانی به شرایط خوبی رسیدم و در ۲۰ بازی به میدان رفتم انشالله که فصل را با همین عملکرد بتوانم تمام کنم و فصل بعد اتفاق‌های خوبی رخ دهد. همان‌طور که در نیم فصل چندین پیشنهاد داشتم ولی نتوانستم جدا شوم و باشگاه رضایت نامه من را صادر نکرد و در این بازی های باقی مانده با تمام انرژی به میدان میروم.

او راجع به بازی مقابل سپاهان گفت: بازی حساسی مقابل سپاهان داریم، سپاهان تیم بزرگی است و ما به این مسئله واقف هستیم، بازیکنان ملی پوش دارد ولی تیم ما هم بازیکنان بزرگی دارد که در تیم های مطرح ایران بازی کردند حتی سابقه قهرمانی با تیم های دیگر در سال های گذشته را داشتند. خود من در تیم های فولادخوزستان، تراکتور تبریز، ماشین سازی، نفت ابادان را داشتم و انگیزه لازم را داریم تمام تلاشمان را میکنیم که انشالله روز جمعه در ورزشگاه فولاد آرنا بتوانیم اول بازی قابل قبول و زیبایی انجام بدهیم و بتوانیم پیروز بازی هم باشیم و این شادی را به مردم خوزستان هدیه دهیم که این مسئله بستگی به حمایت هواداران از ما دارد، از هواداران درخواست داریم که فرزندان شهر خود را تنها نگذارند و یار دوازدهم ما در ورزشگاه فولاد آرنا مقابل سپاهان باشند تا بتوانیم پس از پایان بازی شادی را در کنار یکدیگر جشن بگیریم.

دیگر خبرها

  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • اهل‌شاخه: فرزندان خوزستان را مقابل سپاهان تنها نگذارید
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی
  • بازگشت ستاره جوان سپاهان در جام‌حذفی (عکس)
  • نورمحمدی: حرفه‌ای گری سرخپوشان برگ برنده بازی با آلومینیوم است/ امیدوارم ۶ بانک از عهده مشکلات برآیند
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • ببینید | لحظه اخراج امید ابراهیمی در مقابل السد
  • مدافع پرسپولیس مقابل سپاهان از مصدومیت برگشت
  • سرمربی پرسپولیس و دفاع از سبک بازی استقلال