Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-03-30@07:46:13 GMT

همکاری مجتمع فولاد خراسان و بانک صادرات

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۰۳۴۳۹

همکاری مجتمع فولاد خراسان و بانک صادرات

پول‌نیوز - در بازدید مدیرعامل و هیأت‌عامل بانک صادرات ایران از مجتمع فولاد خراسان، بر توسعه همکاری‌ها برای افزایش ظرفیت تولید فولاد کشور تاکید شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این دیدار حجت‌اله صیدی، مدیرعامل بانک صادرات ایران با اشاره به اینکه مجتمع فولاد خراسان یکی از افتخارات صنعتی جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود، از آمادگی این بانک برای تامین مالی پروژه‌های توسعه‌ای این مجتمع خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این مراسم سیدحسین احمدی سلیمانی، مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان نیز با اشاره به اینکه در اردیبهشت‌ماه سال جاری جشن تکمیل زنجیره تولید این مجتمع برگزار شده است، برنامه‌های آتی شرکت برای توسعه ظرفیت تولید را تشریح کرد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر امکان ارائه یک‌هزار و ۳۵۰ تن محصول به بازار را داریم که این محصولات شامل شمش و میلگرد است و امیدواریم با همکاری بانک صادرات ایران بتوانیم در افق سال ۱۴۰۴ ظرفیت تولید را به سه‌برابر افزایش دهیم.

در حال حاضر سرمایه مجتمع فولاد خراسان ۹ هزار میلیارد ریال است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک صادرات ایران مجتمع فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۳۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قرار داد پنج ساله صادرات گاز به عراق

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از بغداد؛ صادرات گاز ایران به عراق از مرز پانزده میلیارد دلار گذشت و امروز هم قرارداد صادرات گاز ایران به عراق به مدت پنج سال دیگر تمدید شد. 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

مصاحبه شوندگان:
زیاد علی فاضل – وزیر برق عراق
مجید چگنی – معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران

بر اساس این قرارداد، ایران روزانه پنجاه میلیون متر مکعب گاز به عراق صادر می‌کند تا این کشور بتواند نیروگاه‌های تولید برق خود را فعال نماید. دولت عراق برای تامین برق این کشور به سی و پنج هزار مگا وات برق نیاز دارد که یک سوم تولید برق نیروگاه‌های عراق با گاز وارداتی از ایران تامین می‌شوند. جمهوری اسلامی ایران تاکنون پنجاه و دو میلیارد متر مکعب گاز به ارزش پانزده میلیارد دلار به عراق صادر کرده است.

 

دیگر خبرها

  • ظرفیت صادرات ایران به روسیه ۲۰ برابر الان
  • تعامل و همکاری دستگاهها لازمه ی تحقق شعار سال
  • بانک‌ها سقف خط اعتباری مورد نیاز خود را مشخص کنند
  • ​تغییر ساعت فعالیت شعب بانک صادرات ایران به مناسبت شب‌های قدر
  • صادرات بیش از ۱۳۶ هزار تن تخم مرغ در سال گذشته
  • راهبرد وزارت جهاد کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است
  • ​تغییر ساعت کار شعب بانک صادرات ایران به مناسبت شب‌های قدر
  • امضای قرار داد پنج ساله صادرات گاز به عراق
  • نام گذاری سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردم، هوشمندانه بود
  • افزایش تولید در صنعت فولاد کشور