Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@13:15:12 GMT

۳۷۵تن میگو در آبهای هرمزگان صید شد/رشد ۲۲درصدی صید

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۰۳۴۸۴

۳۷۵تن میگو در آبهای هرمزگان صید شد/رشد ۲۲درصدی صید

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن یکتاپور با اشاره به اینکه تاکنون هفت روز مفید و فعال از فصل صید میگوی استان هرمزگان سپری شده است گفت: از میزان ۳۷۵ تن میگوی صید شده بالغ بر۷۲ تن آن را میگوی سرتیز و بیش از ۳۰۳تن از این میزان را میگوی درشت تشکیل داده است.

وی با بیان اینکه میزان صید میگوی امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته بالغ بر ۲۲ درصد رشد داشته است گفت:عواملی همچنون رهاسازی بچه میگو با هدف بازسازی ذخایر،کاهش آلودگی خوریات به دلیل کاهش قاچاق سوخت در سالهای اخیر،افزایش مبارزه با صید غیر مجاز و تلاش صیادی مفید و اصولی را در این مهم  دخیل دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکتاپور تصریح کرد: بررسی های انجام شده نشان از رشد میزان صید میگو در طول فصل صید میگو سال جاری میدهد.

 مدیر کل شیلات هرمزگان با بیان اینکه فصل صید میگو امسال استان هرمزگان از دهم مهرماه آغاز شده است  گفت: بیش از ۱۶۰ فروند لنج صیادی و بالغ بر دو هزار و دویست نفر صیاد در فصل صید میگو هرمزگان در سال جاری مشارکت داشته اند.

گفتنی است استان هرمزگان با توجه طول نوار ساحلی، تنوع گونه ای، تنوع روش های صید، ۴۰ درصد صید آب های جنوب، حدود چهار هزار و ۲۰۰ فروند شناور مجاز و۳۰ هزار نفر صیاد به عنوان قطب صید و صیادی در کشور محسوب می شود.

کد خبر 4426544

منبع: مهر

کلیدواژه: شیلات هرمزگان صید میگو اربعین ۹۷ کرمانشاه خبرگزاری مهر بوشهر اربعین حسینی مشهد گرگان شهرکرد شیراز یاسوج اربعین 97 خرم آباد سنندج خطبه های نماز جمعه گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۳۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسارت ۳ هزار نفر از اهالی غزه از آغاز جنگ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، مرکز حقوق بشر میزان در گزارشی اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز جنگ در غزه ۳ هزار فلسطینی را در این باریکه به اسارت گرفته است.

این مرکز اشاره کرد که در میان بازداشت شدگان ده‌ها زن و کودک و افراد مسن دیده می‌شود.

مرکز میزان تاکید کرد که این افراد در زندان‌های نفحه و النقب محبوس هستند و هیچ ارتباطی با دنیای خارج ندارند و کسی حق ملاقات با آن‌ها را نیز ندارد و حتی از داشتن وکیل هم محروم هستند.

این مرکز حقوقی اشاره کرد که تمامی این افراد به شیوه‌های مختلف هم حین بازداشت، هم هنگام بازجویی و حبس تحت شکنجه قرار گرفتند.

مرکز میزان خواستار اقدام فوری جامعه بین‌الملل و عمل به مسئولیت‌های اخلاقی و قانونی خود و حمایت از غیرنظامیان در غزه به ویژه افراد بازداشت شده شد.

کد خبر 6079531 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • پرورش میگو در ۸ هزار هکتار اراضی ساحلی بوشهر/تولید افزایش می‌یابد
  • استخراج آب ژرف فرونشست‌ها را افزایش می‌دهد
  • ادامه بارش های بهاری در هرمزگان
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر
  • لاوان با ۱۲۱ میلی‌متر؛ بیشترین میزان بارش باران در هرمزگان
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال وبختیاری
  • اقتصاد دریامحور با مشارکت مردم در دستور کار قرار گرفته است
  • (ویدیو) اعتراف اسرائیلی‌ها به میزان خسارت خود پس از حمله ایران
  • اسارت ۳ هزار نفر از اهالی غزه از آغاز جنگ
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری