Web Analytics Made Easy - Statcounter

لژیونر ایرانی خاضر در روسیه درخصوص شرایط خود و تیم ملی امید می گوید.

طرفداری- رضا شکاری، ملی پوش تیم ملی امید ایران در خصوص آخرین وضعیت مصدومیتش، گفت:

در بازی آخری که در لیگ روسیه انجام دادم مصدوم شدم اما مصدوم من جزئی است و از فردا تمریناتم را با تیم امید ‌آغاز می‌کنم و می‌خواهم با قدرت کارها را انجام دهم تا خودم را به مربیان ثابت کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش فارس، وی در خصوص وضعیتش در لیگ روسیه و کمک سردار آزمون به او گفت:

حضور سردار به من کمک می‌کند البته در روبین‌کازان نسبت به سال قبل پیشرفت کردم و واقعاً فوتبال اروپا تفاوت زیادی با فوتبال آسیا دارد. خوشحالم که زیرنظر قربان بردیوف هستم و امیدوارم به ترکیب اصلی تیم برسم و بتوانم با افتخارآفرینی به تیم ملی بزرگسالان دعوت شوم. 

شکاری در خصوص اینکه در روسیه اهداف بزرگتری را دنبال می‌کند، افزود:

قطعاً حضور در روسیه آمال و آرزوهای من نیست و در سه سال آینده می‌خواهم به تیم‌های بهتری در اروپا بروم و آنقدر پیشرفت کنم که به لیگ‌های بزرگ فوتبال بروم، خدا را شکر که زیرنظربردیوف کار می‌کنم و مطمئناً او می‌تواند من را به سطح بالایی در فوتبال برساند. 

وی درباره سرمای روسیه هم افزود:

سرمای روسیه عالی است! البته خارج از شوخی باید بگویم که واقعاً سرد است و به دلیل سرمای زیاد در سه ماه آینده لیگ روسیه تعطیل می‌شود. 

بازیکن تیم امید کشورمان درباره شانس این تیم برای المپیکی شدن هم خاطرنشان کرد:

چند نفر از بچه‌های تیم را می‌شناسم و با چند بازیکن هم در تیم جوانان هم‌بازی بودم در این تیم ستاره‌های زیادی وجود دارد که امیدوارم با حضور آنها طلسم نرفتن به المپیک شکسته شود. قطعاً هر بازیکنی اینجا است ستاره تیمش را به حساب می‌آید و مطمئن هستم که به المپیک می‌رسیم.

شکاری درباره بازگشت سردار آزمون به تیم ملی هم افزود:

از این مسأله زیاد خبر ندارم اما کسانی که از آزمون انتقاد می‌کنند فوتبال را حرفه‌ای نمی‌بینند چرا که کسانی که فوتبال را حرفه‌ای می‌بینند می‌دانند که او چقدر در جام‌جهانی برای تیم ملی زحمت کشید اما حاشیه‌ها او را اذیت کرد و خواست مدتی استراحت کند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۳۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک

فرزاد ایمانعلی زاده مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان درباره ارزیابی خود از جام تختی، عنوان کرد: تقریبا ۱۶-۱۷ نفر از کشتی‌گیران اصلی ما بیرون هستند و آینده سازان در اینجا کشتی می‌گیرند. ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم امید است. 

او درباره اینکه ملی‌پوشان اصلی نیستند نبودشان احساس نمی‌شود، افزود: قطعا همین طور است. در یکی،۲ وزن ضعیف‌تر از نفرات اصلی هستیم. اسم نمی‌برم اما نفر سوم که در اینجا اول می‌شود با نفر اول ما اختلاف فاحش دارد. باید کار کرد، از جوانان در تیم بزرگسالان استفاده کرد تا روندمان بهتر شود. 

مربی کشتی فرنگی درباره اینکه در اوزان ۶۰ و ۶۷ هنوز تکلیف مشخص نیست، خاطرنشان کرد:  ما در این اوزان سهمیه را گرفته‌ایم. ده‌بزرگی توانست خودش را ثابت کند و اگر درآسیا طلا می‌گرفت قطعا ملی‌پوش ما در المپیک بود. به او یک فرصت دیگر داده می‌شود و قرار است با مهدی محسن نژاد به مجارستان برود. هر کدام عملکرد بهتری داشته باشند با ارزیابی کادر فنی به المپیک می‌روند.

ایمانعلی‌زاده درباره اینکه انتظار می‌رفت کشورهای بیشتری در جام تختی شرکت کنند، گفت: اینجا چند سالی است به دلایل خاص کشورهای خارجی کمتر می‌آیند. ارمنستان هم تیم خوبی است و ما فکر نمی‌کردیم اینقدر خوب باشند. کشتی‌گیران جوان داخلی هم خوب است و مسابقات سطح معقولی دارد. 

او در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه تکلیف وزن ۶۷ کیلوگرم و رقابت گرایی با سعید اسماعیلی، تصریح کرد: گرایی قهرمان جهان و المپیک بوده و برایمان قابل احترام است از طرفی استعداد ناب در کشتی آمده به نام اسماعیلی که در جام وهبی امره خوب ظاهر شد. در آسیایی اول شد و طبق چرخه باید رو در رو یا یک تورنمنت رقابت کند. صلاحدید کادر فنی این بود که مجارستان بروند. 

مربی کشتی فرنگی درباره اینکه ۹۰ روز به المپیک مانده و ما در دوره قبل یک طلا داشتیم، این دوره لوپز قرار است بیاید، شرایط را چطور می‌بینید، گفت: برای دومین بار در طول تاریخ کشتی فرنگی است که ما با سهمیه کامل به المپیک می‌رویم و این افتخار بزرگی است. هدف کادر فنی این بود که محقق شد. ۴ سال پیش به خاطر شرایط کرونا سطح مسابقات پایین‌تر بود. امسال کار قطعا سخت تر است. همان طور که در جهانی ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ دیدید سطح مسابقات بالاتر بود. کار ما سخت است اما ما تیم جوان و در عین حال با انگیزه داریم که تلاش می‌کنیم بهترین اتفاق رخ دهد. در المپیک لندن ۳ طلا گرفتیم و باید تلاش کنیم در این دوره مدال‌های زیبا بگیریم.

او در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه خودتان در جه وزنی انتظار طلا دارید، اظهار کرد : در کاغذ اوزان  ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم شانس طلا داریم. دوره قبل در ۶۷ کیلوگرم طلا گرفتیم اما این دوره شانس مدال داریم. در المپیک اتفاقات خاص می‌افتد به این صورت که وقتی از یک وزن انتظار طلا داریم مدال نمی‌گیریم و از وزنی که انتظار نداریم مدال می‌گیریم مانند المپیک ۲۰۱۶ که عبدولی مدال گرفت. قابل پیش‌بینی نیست اما امیدوارم روز خوبی باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی کشتی و رزمی

دیگر خبرها

  • فصیحی: استاد اولین‌ها هستم و از حضور در لیگ الماس خوشحالم
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • گوهری: بعضی وقت‌ها باید شانس داشته باشید
  • طلسم پرسپولیس بعد از ۸ سال شکسته شد!
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • پیروزی سپاهان در نیمه اول برابر آبی پوشان جنوب
  • استاندار: امیدوارم خوزستان در المپیک صاحب مدال شوند
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک