Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفتمین همایش امربه معروف و نهی از منکر نزاجا به مدت دو روز به میزبانی قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ با شرکت یگان های ارتش در استانهای گلستان، مازندران، خراسان شمالی و سمنان در گارگاههای مختلف برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان، امیر سرتیپ علی جهانشاهی، معاون هماهنگ کننده نزاجا در مراسم اختتامیه این همایش با تاکید بر جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در اسلام، گفت: امر به معروف و نهی از منکر در ارتش اهمیت ویژه و از جایگاه خوبی برخوردار است که ترویج فرهنگ آن نیز در بین کارکنان، خانواده مقبولیت زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: نهضت امام حسین(علیه السلام) اهمیت امربه معروف و نهی از منکر را در جامعه دو چندان می کند که جوانان و فرماندهان و مسئولان باید آنرا سرلوحه خود قرار دهندچون این مهم همه را به خوبی ها نزدیک و از بدی ها دور می سازد که الحمدا... با وجود عقیدتی سیاسی و هیئت های مذهبی ثبت شده در ارتش کارکنان با بصیرت کامل انجام می دهند.

 

محمود زاده، رئیس کمیسیون دائمی امربه معروف و نهی از منکر ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این همایش گفت: فریضه امر به معروف و نهی از منکر مختص یک نفر و قشر خاصی نیست کسانی که دلسوز انقلاب، کشور وطن و ولایت هستند باید در این حوزه وارد شوند که ارکان، پایه و ستون سلامت اسلام و کشور در برپایی این فریضه مهم است که نباید فراموش شود.

 

وی امر به معروف و نهی از منکر را مختص زمان و مکان خاصی ندانست و تصریح کرد: در فرمایشات مقام معظم رهبری بیش از ۱۵۰ بار کلمه نفوذ تکرار شده ،این نشان از اهمیت و حساسیت موضوع در جامعه و کشور است که دشمنان با شکست در جنگ سخت رو به جنگ نرم،غارت فرهنگی و هجمه فرهنگی آورده اند، که باید هوشیار و آگاهانه مواظب این شیطنت دشمنان باشیم و محکم مقابل آن ایستادگی کنیم.

 

حجت الاسلام تیموریان، معاون نظارت و ارزشیابی سازمان عقیدتی سیاسی با تجلیل و قدردانی از مسئولان برگزاری این همایش  ضمن تشریح سیاستهای سازمان در زمینه امر به معروف و نهی از منکر گفت: محیط سالم، نیروی انسانی سالم، خانواده سالم از اهمیت دادن به فریضه امر به معروف و نهی از منکر است که فرماندهان ارتش به این مهم توجه خاصی دارند.

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس اردبیل اربعین حسینی همایش خراسان جنوبی سردار اشتری کردستان کانون های فرهنگی هنری مساجد مراسم اختتامیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۴۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد

سازمان‌های مذهبی و خیریه رسمی مصر دیروز دوشنبه هفتمین کاروان امدادی خود را با کمک به فلسطینیان در غزه به عنوان بخشی از یک کمپین بین المللی تحت هدایت و حمایت احمد الطیب، شیخ اعظم دانشگاه الازهر، اعزام کردند.

شیخ احمد الطیب گفت: این کاروان شامل ۱۱۵ کامیون حامل حدود ۲۰۰۰ تن مواد غذایی، به علاوه لوازم پزشکی و اولیه، نیاز‌های کودکان، سالمندان و افراد دارای معلولیت و مقدار زیادی لباس و تشک است. 

شیخ الطیب خاطرنشان کرد که این کاروان هفتمین کاروان در کمپین "کمک به غزه" است که او در اکتبر گذشته راه اندازی کرد. وی توضیح داد: بسیاری از کشور‌ها در پاسخ به فراخوان من برای حمایت و کمک رسانی به مردم غزه، به سرعت در آن شرکت کردند.

بیش از ۸۵ کشور از سراسر جهان در آماده سازی کاروان خانه زکات و امور خیریه شرکت کردند.

از آغاز حملات رژیم صهیونیستی به غزه، مصر از نخستین کشور‌هایی بوده که کمک‌های بشردوستانه خود را به غزه ارسال کرده است. این کشور همچنین تلاش‌هایی برای برقراری آتش بس انجام داده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • امام جمعه قم: برای امر به معروف و نهی از منکر هم‌افزایی کنید
  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • دلسوزی شاگرد منتظری برای شهید مطهری/ تشکیل 700 پرونده برای مشاوران املاک یک استان!
  • امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر باعث پیشرفت و تعالی جامعه می شود
  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • پرونده معاون امر به معروف و نهی از منکر استان خوزستان شفاف‌سازی شود
  • بیست و هفتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • تاکید بر برخورد قانونی با سایتهای ضد اخلاقی مازندران در فضای مجازی
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» اعلام کرد
  • آمریکا ۵ یگان ارتش اسرائیل را «ناقض حقوق بشر» تشخیص داد