Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:28:09 GMT

دادستان اصفهان معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۰۴۲۱۱

دادستان اصفهان معرفی شد

اصفهان - ایرنا - علی اصفهانی روز چهارشنبه به عنوان دادستان عمومی و انقلاب اصفهان معرفی شد.

به گزارش ایرنا، در این مراسم که در دادگستری کل استان اصفهان برگزار شد از حسن رحیمی دادستان عمومی و انقلاب سابق اصفهان قدردانی شد.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: دستگاه قضایی، مظلوم ترین دستگاه به لحاظ کمبودهای بسیار در نظام جمهوری اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


احمد خسروی وفا افزود: هم اکنون از مجموع چهار هزار و 800 کارمند در دستگاه اداری تنها یکهزار و 600 نفر مشغول به کار هستند و 35 درصد پست های اداری و 50 درصد پست های قضایی دادگستری کل استان خالی است.
وی با اشاره به روحیه جهادی کارمندان دستگاه قضایی استان گفت: با وجود کمبود نیروی انسانی در نظام اداری و قضایی و همچنین کمبود امکانات، دستگاه قضایی استان چهار سال متوالی رتبه اول بهره وری در کشور را کسب کرده است.
رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: ماهانه 300 پرونده با تلاش همکاران قضایی در استان رسیدگی می شود.
وی خاطرنشان کرد: در چند ساله اخیر با رسیدگی شبانه روزی همکاران قضایی در استان آمار پرونده های مسن استان از حدود 15 هزار پرونده به 2 هزار پرونده رسیده است.
خسروی وفا با برشمردن ویژگی ها و وظایف دستگاه قضایی که همانا اجرای عدالت، قانون گرایی، رسیدگی به تظلمات، فساد ستیزی و ظلم ستیزی است گفت: امروز به برکت این همت در دستگاه قضایی و همچنین همکاری نیروهای اطلاعاتی، امنیتی، نیروی انتظامی، سپاه و بسیج، امنیت در استان اصفهان حرف اول را می زند.
حسن رحیمی دادستان سابق عمومی و انقلاب اصفهان با 32 سال خدمت در دستگاه قضایی به مقام بازنشستگی نائل شد.
6994/ 6022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي قضايي دادگستري دادستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۴۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از مرکز رسانه و روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، در راستای طرح بازگشت به زندگی سالم، امروز پنجم اردیبهشت ماه با حضور معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان و جمعی از مدیران بهزیستی و شهرداری مشهد کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد افتتاح شد.

معاون دادستان و سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۹ مشهد در این مراسم گفت: می‌توان تهدیدی که یک معتاد برای جامعه دارد را به فرصت تبدیل کرد و آن با استفاده از به کارگیری معتادان به عنوان نیروی کار امکان پذیر است. 

گفتنی است در این طرح، از اقامت صرف معتادان پرهیز شده و در آن آموزش و مراقبت‌های بعد از خروج و اشتغال مددجویان مدنظر است. در این مرکز، مددجو از نظر مهارتی و شخصیتی توانمند می‌شود، همزمان تحت درمان قرار می‌گیرد و با جلسات آموزشی، کسب مهارت و برنامه‌های ورزشی و تفریحی روند بهبود را طی می‌کند و همزمان در یک کارگاه تولیدی مشغول به کار می‌شود و کسب درآمد می‌کند.

دیگر خبرها

  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • دادستان کل کشور: مصادیق آزادی‌های مشروع باید روشن شود
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • رفع مسدودی بیش از هزار کارت ملی در استان قزوین