Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-05@21:47:48 GMT

ایستادگی یگان ویژه به پای نظام و انقلاب ستودنی است

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۰۴۴۰۱

ایستادگی یگان ویژه به پای نظام و انقلاب ستودنی است

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار محسن فتحی زاده در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان و بازنشستگان یگان های ویژه و لشگر ۲۸ روح الله(ره) ضمن تقدیر از دست اندرکاران برگزاری این مراسم، فرماندهان و رزمندگان نیروهای مسلح را جزء پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت خطاب کرد.

وی با بیان اینکه موفقیت های پی در پی مجموعه نیروی انتظامی و به ویژه یگان ویژه نتیجه زحمات و تلاش های فرماندهان و رزمندگان بازنشسته است، بیان کرد: امروز اگر از یگان ویژه به عنوان یک مجموعه واکنش سریع و قدرتمند و پرافتخار برای نظام نام برده می شود؛ حاصل تلاش و مجاهدت فرماندهان و رزمندگانی است که با تمام وجود در راه تشکیل و شکوفایی این مجموعه ارزشی تلاش کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی افزود: ریشه همه موفقیت ها و اقتدار امروز نیروهای مسلح و ناجا منتسب به ریشه قوی دلداگی و از خود گذشتگی رزمندگان در دفاع مقدس است.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه امروز نظام به داشتن نیروهای مومن و متدین نیروی انتظامی افتخار می کند، گفت: در روزهایی مانند فتنه ۸۸ که مدعیان دفاع از انقلاب و نظام در جا زدند؛ ایستادگی و خستگی ناپذیری یگان ویژه به پای نظام و انقلاب ستودنی و غیر قابل توصیف بوده و هست.

سردار فتحی زاده همچنین با اشاره به در پیش بودن ماموریت پیاده روی اربعین حسینی، اظهار کرد: رسالت سنگینی از زحمات و وظایف نیروی انتظامی در خلال ماموریت اربعین حسینی در سال های گذشته بر دوش یگان ویژه بود که به حول و قوه الهی با تدابیر بسیار خوب فرماندهان این مجموعه، موفقیت های چشمگیری به دست آمد که موجبات افتخار و سربلندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به همراه داشت.

وی در ادامه تصریح کرد: همه آن زحمات و تلاش ها و ایستادگی و ارائه خدمات شبانه روزی به زائران حضرت سیدالشهدا(ع) که توسط این نیروی خدوم انجام گرفت تقدیر بسیاری از مسئولان نظام و حتی کشور های همسایه را به همراه داشت.

جانشین معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به عملیات مردم یاری کارکنان از خود گذشته یگان های ویژه در سانحه زلزله استان کرمانشاه در سال گذشته، بیان کرد: پس از وقوع زلزله کرمانشاه، کارکنان یگان ویژه در راه بازگشت از ماموریت اربعین حسینی بدون تعلل به یاری مردم گرفتار در آن سانحه شتافتند.

کد خبر 4426611 ناصر جعفرزاده

منبع: مهر

کلیدواژه: نیروی انتظامی یگان ویژه اربعین ۹۷ شورای شهر تهران شهرداری تهران نیروی انتظامی وزارت آموزش و پرورش شهر تهران سازمان تامین اجتماعی بیمه پلیس راهور محمد علی افشانی سردار حسین اشتری آتش نشانی سالمندی سازمان محیط زیست محسن هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۴۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ امام جمعه شهر باغ بادران با اشاره به اجرای طرح نور حجاب و عفاف نیروی انتظامی گفت: امروز دشمنان با تشویق به کشف حجاب به دنبال فروپاشی بنیان خانواده هاست که اقشار مختلف مردم از عملکرد نیروی انتظامی راضی و خوشحال هستند.
حجت الاسلام شاهمیری دلسوزی دشمنان را برای زنان فریبکاری برشمرد و افزود: دشمنان با اعمال تحریم‌های بی شمار داروی‌های مورد نیاز بیماران خاص را تحریم می‌کنند و امروز داعیه حقوق بشر و حمایت از زنان و دختران ما را سر می‌دهند.
خطیب جمعه شهر باغ بادران، سرکوب جنبش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا علیه جنایات صهیونیست‌ها را در غزه مصداق دوگانگی در شعار حقوق بشر غرب دانست و گفت: رسوایی هر چه بیشتر آمریکا و دشمنان امروز بیش از بیش قابل مشاهده استو جوانان ملزم هستند در برابر خدعه و نیرنگ این دشمنان قسم خورده بیش از گذشته هوشیار باشند که اینان دین جوانان را نشانه رفته اند.

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای یگان ویژه کرمان
  • صدور ابلاغ صلح یاری برای ۲۱۹ مأمور فراجا در کرمان
  • جلوگیری از ناهنجاری‌های جامعه با بهره‌گیری از آموزه‌های قرآن
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • دستگیری سارقان کابل‌ های مترو تهران
  • دستگیری سارقان کابل‌های مترو
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان 
  • ایستادگی ملت ایران بر موضع حق منشاء بیداری جهانیان در برادر نظام سلطه گردید
  • مردم حامی اجرای طرح نور نیروی انتظامی