Web Analytics Made Easy - Statcounter


نشست تخصصی تجارب مشترک حفاظت و مرمت ایران – ایتالیا با طرح مباحثی در زمینه تجارب حفاظت و مرمت سنگ، سیستم اطلاعات جغرافیایی ، بانک اطلاعاتی پاسارگاد، طراحی ملات ها و … توسط پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می شود .

به گزارش امتداد نیوز به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری ، در بخش نخست این نشست حمید فدایی مدیر پایگاه میراث جهانی پاسارگاد ، کلودیو پروسپری پورتا معمار متخصص در حفاظت و مرمت و سرپرست هیأت ایتالیایی ، کارلو یوسائی مرمت گر موسسه عالی حفاظت ومرمت رم ، یاکوپو روسو معمار متخصص درمستند سازی از موسسه عالی حفات و مرمت رم و فرزانه گرامی مسئول مرکز اسناد پایگاه میراث جهانی پاسارگاد سخنرانی خواهند کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دومین بخش این نشست تخصصی با سخنرانی پارسا پهلوان پژوهشگر ، کارلوتا روبینا روتولو و کلاریسا پیلاتو دانشجویان حفاظت و مرمت از موسسه عالی حفاظت و مرمت رم همراه است .
در ادامه زهره حسینی کارشناس ارشد حفاظت و مرمت پایگاه میراث جهانی پاسارگاد ، النا دی سانتیس معمار متخصص در حفاظت و مرمت از موسسه عالی حفاظت و مرمت رم و مارکو کازالدی مهندس عمران موسسه عالی حفاظت و مرمت رم مباحثیر را در خصوص فعالیت هایشان ارایه می دهند .
نشست تخصصی تجارب مشترک حفاظت و مرمت ایران – ایتالیا ساعت ۹تا ۱۵روز یکشنبه ۲۲مهر ماه در پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری برگزار می شود .
گفتنی است ، فعالیت های مشترک علمی در پایگاه میراث جهانی پاسارگاد براساس تفاهم نامه مشترک بین ایران و ایتالیا و برمبنای تفاهم نامه مشترک با موسسه عالی حفاظت و مرمت ( ISCR ) انجام گرفت .

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۴۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان

به گزارش خبرگزاری مهر، ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی جمهوری اسلامی ایران و تاجیکستان به ریاست «علیرضا بیکدلی» معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه کشورمان و «فرخ شریف زاد» معاون اقتصادی و کنسولی وزارت امور خارجه تاجیکستان در تهران برگزار شد.

هیأت‌های دو طرف درباره موضوعات کنسولی از جمله روادید، تسهیل ترد اتباع، تمهید همکاری‌های علمی، آموزشی، حقوقی، قضائی، پلیسی، حمایت از رانندگان و حل و فصل مشکلات اتباع گفت‌وگو و تبادل نظر کردند.

کد خبر 6098446 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست کمیسیون مشترک کنسولی ایران و تاجیکستان
  • تشریح فعالیت‌های موسسه فرهنگی حقوقی بزرگمهر حکیم
  • مرمت پل خاتون کرج آغاز شد
  • محوطه جهانی نقش‌رستم به‌دلیل فرونشست تعطیل شد | مدیر پایگاه میراث جهانی تخت‌جمشید: فرونشست نقش رستم بحرانی تر از تخت جمشید است
  • استقرار گروه‌ پایش و مرمت در مجموعه باستانی نقش رستم
  • محوطه باستانی نقش رستم دچار آبگرفتگی شد
  • نشست تخصصی «نگاهی به مفهوم امت در کلام و سیره امام صادق(ع)» برگزار می‌شود
  • استقرار گروه‌های مرمتی و باستان شناسی در نقش رستم
  • استقرار گروه‌های مرمتی و باستان شناسی در نقش ستم
  • مدیر پایگاه تخت جمشید: آب‌گرفتگی و فرونشست‌های متعدد در محوطه باستانی نقش رستم