Web Analytics Made Easy - Statcounter

  به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،پیکر پاک شهید میلاد محمدیان سرباز وظیفه هنگ مرزی مریوان که بامداد سه شنبه در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نایل آمده بود، امروز چهارشنبه با حضور اقشار مختلف مردم در کامیاران تشییع شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام از خیابان امام خمینی (ره) تا مزار شهدای این شهر با حضور مقامات سیاسی، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف مردم شیعه و سنی این شهرستان برگزار و در گلزار شهدا به خاک سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درگیری بامداد سه شنبه میان مرزبانان هنگ مرزی مریوان با اشرار مسلح روی داد که طی آن مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات از آنها کشف و اشرار متواری شدند، سرباز وظیفه میلاد محمدیان در این درگیری به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

این درگیری بین مرزداران این هنگ مرزی با تعدادی از اشرار مسلح که قصد ورود و اقدامات خرابکارانه در داخل کشور را داشتند در نقطه صفر مرزی روی داده است.

انتهای پیام/م

پیکر پاک شهید میلاد محمدیان به خاک سپرده شد
 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا مرزبانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۴۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع مادر شهید علوی در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با حضور قشر‌های مختلف مردم پیکر پاک حاجیه خانم فاطمه فاضلی کثیر مادر شهید جاویدالاثر سیدماشاءاله علوی  دردزفول تشییع و در گلزار بهشت علی  این شهرستان به خاک سپرده شد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: این مادر صبور  روز جمعه  ۲۵ اسفند ماه  پس از سال‌ها رنج دوری و فراق،   دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

حسن نورانی افزود: فرزند این مادر گرانقدر جاوید الاثر سیدماشاءاله علوی متولد ۱۳۴۷ که در ۴ دی ماه ۱۳۶۵ در عملیات کربلای ۴ و در جبهه جزیره سهیل به درجه رفیع شهادت نائل آمد   و مزار یادبود این شهید والامقام در گلزار شهدای بهشت علی دزفول زیارتگاه عاشقان است.

 

دیگر خبرها

  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفند در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • پیکر مرزبان شهید فردا ۲۹ اسفندماه در شهرستان جیرفت تشییع می‌شود
  • تشییع پدر شهید در بلداجی
  • تشییع جانباز۷۰ درصد امیر محمد رضوانی نیا در چابهار
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در تبریز
  • تشییع و خاکسپاری پدر شهید رضایی هرندی
  • تشییع پیکر شهید کوچکزایی در زابل
  • تشییع پدر شهید امیر جدیری در تبریز
  • تشییع مادر شهید علوی در دزفول
  • عکس‌های منتشر نشده از تشییع پیکر سید احمد خمینی