Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-25@11:50:47 GMT

گاز مصرفي بندرلنگه و بستک تامين شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۰۵۰۳۴

گاز مصرفي بندرلنگه و بستک تامين شد

خبرگزاري آريا - بندرعباس - ايرنا- مديرعامل شرکت گاز هرمزگان گفت: با اجراي طرح احداث خط 56 اينچ از بندر آفتاب به کوييچ گازرساني به شهرستان بندرلنگه و جنوب بستک و صنايع مستقر در اين منطقه تامين شد.

به گزارش ايرنا، پارسا پروين روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: به زودي شاهد تامين گاز بندرلنگه و منطقه هاي جناح، هرنگ، کوخرد در جنوب بستک خواهيم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي ادامه داد: با اجراي پروژه احداث خط 56 اينچ از بندرآفتاب به کوييچ به طول تقريبي 94 کيلومتر، مشکل گاز اين دو شهرستان برطرف مي شود.
** مرحله نخست کارخانه توليد اقلام گازرساني راه اندازي مي شود
پروين در بخش ديگري از سخنان خود هرمزگان از راه اندازي مرحله نخست احداث کارخانه توليد اقلام گازرساني با استفاده از توانمندي نيروهاي بومي در اين استان خبرداد.
وي گفت: زمينه راه اندازي کارخانه هاي مورد نياز، با حمايت هاي استانداري و شرکت سرمايه گذار فپکو با اعتبار100ميليارد ريال در حال انجام است.
به گفته مديرعامل شرکت گاز هرمزگان، هم اکنون اين طرح در راستاي کارآفريني در بخش هاي مختلف فني، خدماتي، بازرسي و طراحي در مرحله پايش فني توسط بازرسان فني شرکت گاز اين استان قرار دارد.
پروين افزود: در مرحله نخست احداث مجتمع، 3 کارخانه توليد لوله هاي پلي اتيلن، کارخانه توليد نوار زرد اخطار، کارگاه توليد علمک، آزمايشگاه و همچنين تامين تمامي کالاهاي موجود در صنعت گاز رساني بوده که براي نخستين بار در استان هرمزگان در حال راه اندازي است.
وي گفت: با راه اندازي مرحله هاي ديگر اين کارخانه علاوه بر رونق اقتصادي استان و صرفه جويي اقتصادي، فرصت شغلي جديد نيز در استان هرمزگان ايجاد خواهد شد.
9887 /6048
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۵۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم)



منبع:فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مراحل تولید ساعت‌های لوکس در کارخانه (فیلم) فرایند تولید چاقوی حرفه‌ای سرآشپز‌ در کارخانه چینی (فیلم) نحوه تولید خودرو در کارخانه BMW در شهر مونیخ آلمان (فیلم)

دیگر خبرها

  • پیشرفت تصفیه‌خانه بشاگرد به صورت مستمر بررسی می‌شود
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • افزایش خط تولیدِ شیرآلات ساختمانی در گرمی
  • عملیات آبرسانی به هفت شهر و ۱۳۶ روستای هرمزگان
  • ضرورت راه اندازی بازارچه‌های موقت در ۴۳ شهر چهارمحال و بختیاری
  • مجتمع کُک طبس با حداکثر ظرفیت تولید به فعالیت خود ادامه دهد
  • فرآیند تولید هواپیمای ترابری غول پیکر «ایلیوشین ایل-۷۶» (فیلم)
  • پیش‌بینی تولید ۱۵۰ هزار تن شن و ماسه در شهرکرد
  • بازگشت دوباره کارخانه فروآلیاژ ازنا به چرخه تولید
  • سوسیس‌های مرغ چگونه در کارخانه‌های مشهور تولید می‌شوند؟ (فیلم)