Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی کانر ادعاهای مطرح شده مبنی بر اینکه دنیس از اعضای تیم مک‌گرگور با توهین‌ها نژادی- مذهبی عامل شروع دعوا و درگیری بوده را به شدت تکذیب کرد.

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، این در حالی است که روزنامه‌ی سان به نقل از یکی از منابع خود که در کنار رینگ حضور داشته اعلام کرده بود که دیلون دنیس بین راندهای دوم و سوم مبارزه‌ی UFC ۲۲۹ با فریاد زدن و توهین‌های نژادی- مذهبی عامل اصلی شعله‌ور شدن درگیری‌ها بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزنامه‌ی سان مدعی شد که حبیب این توهین‌ها را شنیده و به همین علت بعد از پایان مبارزه و پیروزی بر مک‌گرگور از رینگ بیرون پریده و به سمت دنیس حمله‌ور شده است. ولی جان کاوانا، مربی مک‌گرگور گفت:" نه، او چیزی نگفت. من کنار دیلون ایستاده بودم. نمی‌توانستم ببینم او چه می‌کند ولی اگر حرفی می‌زد صدایش رامی‌شنیدم. نه، او چیزی نگفت. البته وقتی فیلم را تماشا کردم متوجه شدم که دیلن با بعضی حرکاتش او را تحریک می‌کند. حرکاتی که درست نیست ولی خب بخشی از این ورزش است. ولی به اعتقاد من آن حرکات بهانه‌ی مناسبی برای واکنشی که به آن نشان داده شد، نیست. شاید در روزهای قبل از مبارزه اتفاق‌های دیگری هم افتاده باشد. دیلون در شبکه‌های اجتماعی فعال است و بعضی وقتها آش را شور می‌کند. ولی همانطور که گفتم هر چه اتفاق افتاده باشد آنطور نبوده که کسی بخواهد در مقابل مثل حبیب چنین واکنشی نشان بدهد".

بیشتر بخوانید: شبی که UFC هم حبیب نورماگومدوف را شکست داد و هم کانر مک گرگور را

این درحالی است که دیلن دنیس سابقه‌ی توهین به رقبای خود را دارد. این مبارز آمریکایی روز بیستم سپتامبر در توییتی نوشته بود:" موشها همه جا را گرفته‌اند". بعد از آنکه ستاره‌ی UFC و حریف او رافائل آنخوس، دنیس را به خاطر این توییت مسخره کرده بود، دنیس با استفاده از کلمات نامناسب او را دعوت کرده بود تا حساب‌شان را در رینگ تسویه کنند. روزنامه‌ی سان می‌گوید برای شنیدن نظر مستقیم دنیس با او تماس گرفته ولی پاسخی دریافت نکرده است.

کاوانا مربی مک‌گرگور می‌گوید امیدوار است اتفاقاتی که در لاس‌وگاس افتاده برای حبیب تبعات جدی‌ای نداشته باشد. کاوانا گفت:" امیدوارم کمیسیون ورزش نوادا به حبیب سخت نگیرد. این را برای این می‌خواهم که ما مایلیم بین دو مبارز یک مبارزه‌ی جدید برگزار شود. من واقعاً عاشق تماشای مبارزه‌های او هستم. من در نهایت می‌توانم واکنش‌های حبیب را درک کنم ولی هر چقدر به خودم فشار می‌آورم نمی‌توانم بفهمم که هم‌تیمی او چرا باید وارد رینگ بشود و آن واکنش‌ها را نشان بدهد. به هر حال، این مبارزه برای حبیب به معنای پایان دنیا نیست. ولی اینکه یک مبارز ناگهان وارد رینگ بشود و مبارز دیگری که یک جدال سخت را پشت سر گذاشته و خسته است را از پشت سر بزند، چنین کسی حتماً باید با تبعات سختی روبرو بشود. این حمله برای ایراد ضرب و جرح عمدی است و جرم محسوب می‌شود".

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: بدعت های مذهبی توهین کانر مک گرگور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۵۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازار سیاه تایر از بین می رود!

تین نیوز

عضو هیات مدیره انجمن صنعت تایر ایران گفت: تایر در بعضی از رینگ ها خریداری و برای افزایش قیمت در انبارک ها احتکار می شد که اکنون با تعادل در عرضه و تقاضا ظرف یک ماه آینده این بازار سیاه از بین خواهد رفت.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، جمال میرزایی اظهار داشت: کمبودی در عرضه تایرهایی با رینگ های ۱۳ و ۱۴ در بازار نداریم و با افزایش عرضه اکنون این تایرها به میزان کافی در بازار موجود است.

میرزایی افزود: مشاهده های میدانی نشان می دهد که تقاضا نسبت به رینگ های ۱۳ و ۱۴ کاهش یافته است.

وی تاکید کرد: با از بین رفتن بازار سیاه در ماه آینده قیمت تایر در بازار کاهشی خواهد شد.

میرزایی با اشاره به افزایش به صورت میانگین ۱۶ درصدی تایرهای سواری گفت: با توجه به افزایش بهای تمام شده محصولات تولیدی ناشی از افزایش نرخ جهانی مواد اولیه، نرخ مواد اولیه داخل ، انرژی و سایر عوامل و نهاده های تولیدی و براساس اخذ مجوزهای قانونی و تصمیمات اتخاذ شده در انجمن صنفی صنعت تایر مقرر شد تا از پنجم اردیبهشت افزایش قیمت اعمال شود.

مدیر عامل گروه صنعتی بارز عنوان کرد: نرخ جهانی مواد شیمیایی از ۱.۲ به ۱.۷ دلار رسید که این امر باعث زیان ده شدن تولید شده است.

وی بیان داشت: تولیدکنندگان تایر در سال گذشته افزایش قیمتی نداشتند و این افزایش قیمت در امسال می تواند تولیدکنندگان را از زیان خارج و منجر به رونق تولید کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تولید سالانه بیش از ۱۶ میلیون قطعه مرغ بومی در فارس
  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم
  • تکذیب صحبتهای غضنفری درباره‌ وعده مالی و کمیسیونها
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • کاسب حبیب الله‌،طرحی برای تجلیل از کاسبان خوشنام
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازبان استقلال/ شکایت یگان ویژه از حسینی
  • فراجا شکایت از دروازه‌بان استقلال را تکذیب کرد
  • اطلاعیه فراجا؛ تکذیب شکایت سردار رادان از کاپیتان استقلال | شاکی اصلی مشخص شد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟