Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، عادل فردوسی پور که همواره خودش را شاگرد بهرام شفیع دانسته و بارها از حمایت های این مجری محبوب و فقید سخن گفت، بعد از درگذشت او صبح امروز گفت و گویی را با برنامه حالا خورشید با تهیه کنندگی و اجرای رضا رشیدپور انجام داد و از خصیصه های شفیع گفت.


فردوسی پور در این باره گفت: ما دهه پنجاهی ها در دوران نوجوانی تمام امیدمان این بود که یکشنبه شب ها پای تلویزیون بنشینیم و ورزش و مردم ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما عاشق آن 10 دقیقه آخر برنامه بودم که فوتبال های خارجی را پخش می کرد و واقعا یک هفته برای تماشای این برنامه صبر می کردیم.


وی ادامه داد: گزارش های خاطره ساز آقای شفیع همیشه جذاب است؛ گزارش دربی فرانسه در سال 1986 که من آن زمان 12 ساله بودم را همیشه به یاد دارم و دربی های ماندگاری که او گزارش کرد هم از ذهنم پاک نمی شود.


مجری و تهیه کننده برنامه نود همچنین گفت: صدای گرم و گیرا و اطلاعات منحصر به فردی که آقای شفیع داشتند هرگز از ذهن پاک نمی شود. اصطلاح های خاص ایشان، از اسطقوس دار تا میریم که داشته باشیم همه اش برایمان خاطره است.


فردوسی پور با اشاره به حمایت های شفیع از خودش در عرصه گزارش و مجری گری بیان کرد: من سال 1374 که وارد تلویزیون شدم، گروه ورزش شبکه یک و دو باهم کار می کردند. در آن مقطع آقای شفیع به من به عنوان یک جوان 21 و 22 ساله اعتماد کردند و گزارش فوتبال های خارجی را به من سپردند.


وی افزود: از دیشب که این اتفاق افتاده واقعا نتوانستم به امیراقبال عزیز زنگ بزنم؛ از زمانی که امیراقبال 12، 13 ساله بود، ارتباط نزدیکی با او داشتم و همیشه آقای شفیع از اینکه او چقدر نسبت به من لطف دارد می گفت. ایشان واقعا عزیز و صمیمی بود و نمی دانم چه باید بگویم. در جام جهانی 98 که آقای شفیع مجری بودند و من بازی ها را گزارش می کردم روزهای خیلی خوبی داشتیم. همیشه به من اعتماد به نفس می داد و از کارم تعریف می کرد. واقعا حمایت هایشان را فراموش نمی کنم.


فردوسی پور در بخش دیگری از حرف هایش گفت: حمایت‌های آقای شفیع از من از سال 1997 تا همین چند روز پیش که همراه با امیراقبال تماس گرفتند و تولدم را تبریک گفتند ادامه داشت و همیشه خودم را مدیون ایشان می دانم.


وی در پایان افزود: مگر می‌شود این اتفاق برای آقای شفیع رخ داده باشد؟ ببینید مرگ چقدر به ما نزدیک است، زندگی چقدر بی ارزش است، ما اصلا برای چه اینقدر خودمان را اذیت می کنیم؟ اصلا چیه زندگی واقعا؟!

 

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: بهرام شفیع گزارشگر فوتبال عادل فردوسی پور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم

عادل تبریزی دومین فیلم سینمایی خود را پس از «گیجگاه» براساس فیلمنامه‌ای از نیما نافع و الهه سعادتی کارگردانی کرده است.

به نقل از روابط عمومی فیلم، فضای «مفت بر» کمدی و فانتزی است و پیش‌بینی می‌شود که به دلیل فضای متفاوت و مفرح از فیلم‌های پرمخاطب باشد. حامد بهداد در دومین همکاری خود با عادل تبریزی پس از «گیجگاه» نقش متفاوتی را ایفا کرده است.

سحر دولتشاهی بعد از ایفای نقش در فیلم «مستانه» به کارگردانی محمدحسین فرحبخش برای دومین بار با او همکاری کرده است. حامد بهداد، سحر دولتشاهی، بهرنگ علوی، فروغ قجابگلی، سیاوش چراغی‌پور، قدرت‌الله ایزدی، منوچهر آذری، گیتی معینی، بهزاد داوری، انوش معظمی، مریم شریف زاده، محمد نیکبخت، سیدمحمد موسوی و رضا بابک و شقایق فراهانی از بازیگران این فیلم هستند.

فهرست دیگر عوامل فیلم هم به شرح زیر است: مدیر فیلمبرداری:روزبه رایگا، تدوین: مستانه مهاجر، صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق، صدابردار صحنه: سهیل متولی، موسیقی: محمد احمدی، طراح لباس: مهناز غنی، طراح صحنه: وحید زارعمند، طراح گریم: امید گل‌زاده، جلوه‌های بصری: علی تصدیقی، مدیر برنامه‌ریزی: زهرا تحقیقی، دستیار اول کارگردان: مهدی حاجی‌زاده، عکاس: عباس بغدادی، مدیر تولید: محمدرضا عزت خانی، مدیریت تبلیغات و اطلاع‌رسانی: گروه مدیا ژورنال، کارگردان: عادل تبریزی، تهیه‌کننده: حسین فرحبخش، محصول پارسا فیلم.

منبع: ایسنا

tags # سحر دولتشاهی ، حامد بهداد سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • واکنش تازه چین به بودجه آمریکا برای حمایت از تایوان
  • آیا گربه‌ها واقعا ۹ جان دارند؟
  • مجری اسبق برنامه سینمایی هفت: با زور و تهمت و تهدید فیلمساز نمی‌شوید
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • تکریم فرزندان مستقل بهزیستی در البرز
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی
  • اهدای ۱۶۵ میلیارد ریال لوازم ضروری به نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • اعلام آمادگی مجموعه مدیریت سیستان و بلوچستان از گسترش و حمایت خانه های دین و زندگی
  • واکنش عجیب وزیر صمت به افزایش قیمت پژو پارس: ما که مجری نیستیم! | فیلم