Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@17:19:32 GMT

ارتش سمبل صلابت و اقتدار کشور است

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۰۵۴۶۷

ارتش سمبل صلابت و اقتدار کشور است

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت الاسلام و المسلمین عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در جمع کارکنان پایور و وظیفه قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ نیروی زمینی ارتش ضمن اشاره به اصل ۱۴۳ قانون اساسی مبنی بر ماموریت ارتش برای پاسداری از استقلال، تمامیت ارضی کشور و حفظ جمهوری اسلامی ایران گفت: ماموریت‌های بزرگ را به انسان‌های بزرگ می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اصل نشان می‌دهد ارتش دارای انسان‌های بزرگ است. این ماموریت مقدس و مهم است.

نماینده ولی فقیه در ارتش تاکید کرد: ارتش آماده به رزم، از نظر توان رزمی، مهارت‌افزایی و ارتقاء توان معنوی در بالاترین سطح قرار دارد. ارتش جمهوری اسلامی ایران توانست با توان رزمی بالا در جنگ جهانی بزرگی (۸ سال دفاع مقدس) موفق شود.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در هشت سال دفاع مقدس از ۴۷ کشور جهان اسیر گرفت. برخی کشورها هم بدون اعزام نیروی انسانی فقط از نظر تجهیزاتی کنار نیروی بعث عراق بودند. ارتش با وحدت، صلابت و همدلی، در کنار سایر نیروهای مسلح توانست اقتدار و عزتش را به رخ جهانیان بکشد. ارتش سمبل صلابت، سلامت و اقتدار کشور است.

حجت الاسلام محمد حسینی با اشاره به بیانات فرمانده کل قوا که فرمودند «لباس ارتش، لباس افتخار است» افزود: لباس ارتشی مقدس است. برای اینکه یک ارتشی مرتبط با خدا است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش گفت: ارتش ما ارتش ولایی، خدایی و قابل احترام برای مردم و کشور است. این موضوع مایه افتخار ارتشی‌ها است.

وی با بیان اینکه فراهم کردن تجهیزات به روز و رزمایش‌ها بر عهده فرماندهان است، افزود: سازمان عقیدتی سیاسی نیز مسئولیت ارتقاء توان معنوی در رزم را بر عهده دارد. با برنامه های هوشمند و نظام‌مند و آینده نگرانه باید این وظیفه خدمتگزاری دینی را انجام دهیم. به همین منظور سازمان عقیدتی سیاسی در یک سال گذشته طرح های فرهنگی ۱۲ گانه مصباح را پایه گذاری کرد که علاوه بر سلسله مراتب سازمانی، امیر سرلشکر موسوی فرمانده محترم کل ارتش نیز دستور ابلاغ این طرح ها از طریق دبیرخانه فرماندهی کل به یگان‌ها را صادر فرمودند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۵۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ حجت الاسلام و المسلمین حمیدرضا جلالی امام جمعه صومعه سرا در مراسم تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی این شهرستان به مناسبت هفته سیاسی و عقیدتی سپاه و بسیج و روز معلم، گفت: معلمان باید با تأسی از ائمه اطهار علیهم السلام و علمای دینی در ترویج جایگاه متعالی ولایت و امامت ، فرهنگ و تفکر بسیجی و عفاف و حجاب کوشا باشند.

در این مراسم از ۴۲ نفر از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل از برترین‌های عقیدتی سیاسی شهرستان رشت
  • ارتش ایران در اوج آمادگی و اقتدار است
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه استان
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی و معلمان بسیجی شهرستان صومعه سرا
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و سیاسی سپاه فتح استان
  • تجلیل از مربیان عقیدتی و هادیان سیاسی بسیج در بندرعباس
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • اجرای ۳۰ عنوان برنامه طی هفته عقیدتی سیاسی در کرمانشاه
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در پیرانشهر