Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@11:35:35 GMT

آیا مدیر تلگرام به تهران آمده بود؟

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۰۵۶۲۳

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در برنامه این هفته «دست خط» از ناگفته‌های حضور خود در وزارت ارتباطات و موضوع فلیترینگ سخن می‌گوید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کنداکتور شبکه پنج سیما از این هفته جمعه‌ها ساعت ۱۷ فصل جدید برنامه «دست خط» را در خود جای داده است که میزبان شخصیت‌های برجسته سیاسی، فرهنگی و اقتصادی کشور است و در نخستین برنامه نیز «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات میهمان این برنامه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  جوان‌ترین عضو کابینه این هفته از چگونگی انتخابش به وزارت، چرایی جواب ندادن فیلترینگ، دیدارش با پاول دوروف مدیر تلگرام در تهران، آینده شبکه‌های اجتماعی بومی، شایعه استعفایش در زمان فیلتر تلگرام و شرایط اقتصادی کشور می‌گوید.   تکرار برنامه «دست خط» نیز شنبه‌ها ساعت ۱۴ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.   «دست خط» تا کنون با ۶۵ نفر از شخصیت‌های کشور درباره مسائل روز کشور و فراز و نشیب‌های چهل سال گذشته و نیز خانواده آن‌ها گفتگو کرده است و یکی از برنامه‌هایی است که به صورت ویژه به تاریخ شفاهی انقلاب و نظام اسلامی می‌پردازد.   «دست خط» به تهیه‌کنندگی مریم حداد، اجرا و سردبیری محمدحسین رنجبران، مدیر تولیدی محمدرضا قنادان زاده، کارگردانی هنری حمیدرضا خوشبازان و دستیاری عبدالرضا منزوی تولید می‌شود.   تیتراژ پایانی فصل جدید این برنامه با شعر حامد عسگری و تنظیم میلاد بابایی و صدای ایمان قیاسی روی آنتن خواهد رفت.   منبع: دفاع پرس

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۵۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران در ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی‌ها (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) برای روز سه شنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ به شرح زیر است:

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برادر همسر رهبری: به لحاظ عقلانی تلگرام باید بسته می‌شد | گفتم از نفسش بیندازید تا بگوید چشم!
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران در ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • برنامه ریزی برای ایجاد ۲۰ میلیون پورت فیبر نوری در کشور
  • مدیر دفتر شهردار و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • مدیر دفتر شهردار تهران و دستیار ویژه ارتباطات مردمی منصوب شدند
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران در ۱۷ اردیبهشت
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران برای ۱۶ اردیبهشت ماه
  • خبر‌های رسانه شانزدهم اردیبهشت
  • آثار باستانی تپه «علی‌کش» نشان از ارتباطات اجتماعی با همسایگان دارد