Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حمزه محمدی نماینده مازندرانی وزنه بردارى ایران در دسته ٦٥ کیلوگرم مردان به مدال برنز بازی های پارا آسیایی جاکارتا دست یافت تا نخستین مدال آور مازندرانی در این رقابت ها لقب بگیرد.

در روز دوم رقابت هاى وزنه بردارى، وزنه برداران دسته ٦٥ کیلوگرم مردان به روى تخته رفتند که در پایان حمزه محمدى نماینده ساروی کشورمان موفق به کسب مدال برنز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدى در دو حرکت خود به ترتیب موفق به مهار وزنه هاى ١٨١ و ١٨٥ کیلوگرمی شد، اما در حرکت سوم در مهار وزنه ١٩٠ کیلوگرم ناکام ماند.

در این دسته وزنه بردار چینى با مهار وزنه ٢٠٥ کیلوگرمی به مدال طلا رسید و وزنه بردار مالزیایی با ثبت وزنه ٢٠٤ کیلوگرم مدال نقره را از آن خود کرد.

محمدى در بازی هاى آسیایى گوانگجو ٢٠١٠ به مدال طلا و در بازیهاى آسیایى اینچئون ٢٠١٤ به مدال نقره دست یافته بود.

حمزه محمدی در مورد این مسابقه گفت: رقابت سختی داشتم و می دانستم باید در انتخاب وزنه هایم دقت کنم اما موضوعات دیگری نیز در زمان رقابتم وجود داشت که باعث شد نتوانم مدال نقره را قطعی کنم.

او افزود: متاسفانه تعداد زیادی از وزنه هایی که رقبای من می زدند، خطا بود اما داوران به راحتی دو چراغ سفید به آن می دادند که واقعا جای تعجب داشت.

محمدی گفت: اگر یکی از همان خطاها را می گرفتند، من نایب قهرمان می شدم، البته باید بگویم با وزنه مشترک با وزنه بردار هندی به این مقام رسیدم اما وزنم کمتر از او بود.

وی افزود: وزنه بردار هندی نیز تلاش زیادی داشت و این در حالی است که او را هرگز در گذشته ندیده بودم.

محمدی گفت: از آنجا که کلکسیون مدال هایم کامل شده، از ورزش قهرمانی خداحافظی می کنم و امیدوارم توانسته باشم در این سال ها افتخارات خوبی را برای کشورم کسب کرده باشم و مردم از تلاش هایم رضایت داشته باشند.

حمزه محمدی متولد ۲۴ فرودین ۱۳۵۷ ساری است که دارای نشان طلا و برنز بازی‌ های پارالمپیک است.

گوشه ای از افتخارات حمزه محمدی در دوره قهرمانی:

بازی‌ های پارالمپیک :

  برنز      آتن – یونان ۲۰۰۴

۲۰۰۸ پکن – چین طلا  

بالا بردن رکورد پارالمپیک سیدنی

بازی‌ های جهانی:

۲۰۰۲ جهانی مالزی نقره

۲۰۰۶ جهانی کره جنوبی طلا رکورددار جهان

۲۰۰۷ جهانی چین تایپه طلا

۲۰۱۰ جهانی مالزی طلا

۲۰۱۴ جهانی امارات نقره

بازی‌ های آسیایی:

۲۰۰۵ آسیایی مالزی طلا

۲۰۰۶ آسیایی فسپیک مالزی طلا

۲۰۱۰ آسیایی گوانگجو چین طلا

۲۰۱۴ آسیایی اینچئون کره نقره

بازی ‌های بین‌ المللی:

۲۰۰۳ بین‌ المللی اسلواکی طلا

۲۰۱۰ بین‌ المللی لیبی طلا 

انتهای پیام/ م

پایان کار ورزشی یک وزنه بردار ساروی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حاشیه ورزشکاران وزنه برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۵۷۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول

به گزارش «تابناک» به نقل از اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ۲۷ و ۲۸ فروردین ماه در شهر بیشکک قرقیزستان برگزار شد و تیم ایران با کسب ۴ مدال طلا، ۳ مدال نقره و ۲ مدال برنز به عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها دست یافت.

در این دوره از رقابت ها سعید اسماعیلی، ناصر علیزاده، محمدهادی ساروی و امین میرزازاده به «مدال طلا»، پویا دادمرز، محمدرضا رستمی و رسول گرمسری به «مدال نقره» و همچنین امیررضا ده بزرگی و ایمان محمدی به «مدال برنز» دست یافتند.

تیم کشتی فرنگی ایران در «رده بندی تیمی» با کسب ۲۰۰ امتیاز به عنوان نخست تیمی قاره کهن رسید و شانزدهمین عنوان قهرمانی را طی ۲۸ دوره حضور خود در این رقابت ها برای کشورمان به ارمغان آورد.

همراه اول به‌عنوان حامی رسمی تیم های ملی کشتی کشورمان، این درخشش و موفقیت را به اعضای تیم ملی فرنگی و مردم ورزش دوست ایران تبریک گفته است.

دیگر خبرها

  • جدال نفس‌گیر وزنه‌بردار ایرانی با پسرک شیرینی‌فروش در المپیک
  • دعوت از چهار وزنه بردار فارسی به اردوی تیم ملی
  • کشتی ایران چگونه «آقای» آسیا شد/ امید به درخشش در المپیک با «طلا»
  • دعوت به اردوی تیم ملی وزنه برداری بزرگسالان
  • قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی با حمایت همراه اول
  • قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت‌های آسیایی باحمایت همراه اول
  • مدال نقره قهرمانی کشوری بر گردن کاراته کار قمی
  • کاراته کار قمی به مدال نقره رقابت‌های قهرمانی کشور رسید
  • علی داوودی: اگر یک درصد هم فکر کنم شانس مدال ندارم، المپیک رفتنم جالب نیست
  • رکورد بانوان وزنه‌بردار نشان از پیشرفت این رشته است