Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز همدان ، رئیس سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور در همایش مدیران کل نوسازی مدارس سراسر کشور در همدان گفت:: ۴۰ درصد باقی مانده هم در اولویت استاندارد سازی هستند.
آقای رخشانی مهر گفت:: همه بخاری‌های نفتی چکه‌ای و کاربراتوری خطرساز از مدارس جمع آوری شده است
وی همچنین با اشاره به وجود ۹۸۰ مدرسه خشتی و گلی در کشور، افزود: این مدارس در استان‌هایی که زیر ۴۰ کلاس خشتی گلی دارند، تا پایان امسال جمع آوری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس سازمان توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس کشور گفت:: برنامه ریزی شده تا پایان سال تحصیلی جاری، مدارس خشتی و گلی از ۱۱ استان کشور جمع آوری شود.
آقای رخشانی مهر افزود: ۵۰ درصد مدارس کشور با مشارکت خیران مدرسه ساز ساخته می‌شود و میزان مشارکت خیران در مدرسه سازی در سال جاری با دو برابر رشد به هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان رسید.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: همدان نوسازی مدارس استانداردسازی سامانه گرمایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۵۸۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید آیت الله محامی بر جذب امکانات دولتی در ساخت‌ و ساز مدارس سیستان و بلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: در ساخت‌ و ساز مدارس علاوه بر رعایت نکات فنی و مهندسی، فرهنگ بومی و اقلیم منطقه نیز مورد توجه قرار گیرد.

آیت‌الله مصطفی محامی شامگاه شنبه ۲۴ فروردین در دیدار مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان عنوان کرد: یکی از کارهای مهم و تاثیرگذار، تهیه زیرساخت‌های آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت نسل جدید به عنوان آینده‌داران کشور است و با توجه‌ به‌ وضعیت استان هر چقدر بتوانیم در این جهت سرمایه‌گذاری و امکانات خود را از لحاظ کمی و کیفی ارتقا دهیم، ارزشمند است.

امام جمعه زاهدان بر لزوم جذب امکانات دولتی و نیز مشارکت مردم در ساخت‌ و ساز مدارس تاکید کرد و گفت: باید تبلیغ کنید تا برخی بومیان استان که دارای وضعیت مالی مطلوبی هستند هم، پا به این عرصه گذاشته و در جهت ساخت و تجهیز مدارس مشارکت کنند.

آیت‌الله محامی با اشاره به بازدید صورت گرفته از مناطق سیل زده جنوب استان در اسفندماه سال گذشته اظهار کرد: در این بازدیدها مشاهده کردیم که منازل و مساجد دچار آبگرفتگی نشده بود چرا که از بالاتر از سطح زمین ساخته شده بود اما مدارس روی سطح زمین قرار داشت و همین مسئله باعث آبگرفتگی مدارس شد، لذا باید در ساخت‌ و ساز مدارس علاوه بر رعایت نکات فنی و مهندسی، فرهنگ بومی و اقلیم منطقه نیز مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه زاهدان گفت: بر اساس گزارش ارائه شده از سوی مسئولان آموزش و پرورش متقاضیان ثبت‌نام در مدارس معارف زیاد هستند اما تعداد این مدارس در سطح استان محدود است و اگر بتوان با همکاری و هم افزایی سازمان نوسازی مدارس، آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه در این جهت اقدامی صورت داد، مطلوب است‌.

همچنین در ابتدای این دیدار میثم لکزایی مدیرکل سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان نیز ضمن‌ ارائه گزارش عملکرد این مجموعه در سال گذشته به بیان طرح‌های برنامه‌ریزی شده در سال جدید پرداخت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد مسکونی در کشور آغاز شده است
  • نوسازی ۲۶۰ هزار واحد در کشور آغاز شده است
  • تجهیز ۳۰ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • احداث مدرسه ۶ کلاسه صالح شهر در دستور کار قرار گرفت
  • ۱۰۳ مدرسه در استان بوشهر تکمیل و به بهره برداری رسید
  • جمع‌آوری مدارس کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز در استان مرکزی
  • «استانداردسازی» حلقه مفقوده در نظام آموزش و پرورش
  • ایمن‌سازی ۷۳۰ کلاس درس سنگی در خوزستان
  • تاکید آیت الله محامی بر جذب امکانات دولتی در ساخت‌ و ساز مدارس سیستان و بلوچستان