Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فضل اله رنجبر روز چهارشنبه در سومین جلسه ستاد بازآفرینی پایدار شهری که با حضور مدیرکل اجتماعی و فرهنگی استانداری در سرسرای فرمانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: هنگامی که کوچه ای نابسامان به کوچه مناسب و استاندارد تبدیل می شود، بهترین راهکار برای جلب اعتماد مردم است که در کنار این پروژه امور اجتماعی و فرهنگی به راحتی سامان می پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی از انسجام بخشی به فعالیت همه کارگروه ها و کمیته ها به عنوان مهم ترین رسالت ستاد بازآفرینی یاد کرد.
رنجبر معتقد است، همه فعالیت هایی که در چارچوب تکمیل زیرساخت های مناطق و در بعد فرهنگی و اجتماعی برای مناطق حاشیه ای و بافت فرسوده وجود دارد در قالب این ستاد محقق می شود.
فرماندار کرمانشاه با اشاره به فعالیت راه و شهرسازی و شهرداری در زمینه فعالیت های بازآفرینی، ادامه داد: امید است با بهره گیری از اساتید دانشگاهی و حمایت استانداری اقدام های خوبی انجام دهیم.
رنجبر اظهار داشت: باید هر فعالیت و اقدامی در شهر کرمانشاه در دایره فرمانداری صورت گیرد چرا که این ارگان عملیاتی است و باید دفاتر تسهیل گری با فرمانداری در ارتباط باشند تا موانع هرچه سریعتر رفع شود.
وی یادآور شد، باید به مصوبات این جلسه اهمیت داد و کمیته های تحت نظر این ستاد به خوبی رسالت خود را انجام بدهند.
هم اکنون پنج دفتر تسهیل گری در 10 محله حاشیه ای و فرسوده کرمانشاه در حال فعالیت هستند.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 14 شهرستان و 2 هزار و 622 روستا است.
7460/8066
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 اجتماعی و فرهنگی استاندارد راه و شهرسازی شهرداری فرهنگی و اجتماعی منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۵۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی بیان در غرب کذب محض است

محمدحسین رنجبر، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان در گفت و گو با ایسکانیوز بندرعباس، در ارتباط با خیزش دانشجویان ضد صهیونیستی آمریکایی و اروپایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اینگونه اظهار داشت: بعضی از افراد ادعا می‌کنند که در آمریکا و اروپا آزادی بیان وجود دارد در صورتی که این کذب محض است، و در عمل اینطور نیست. به این علت که رفتار پلیس آمریکا را با اساتیدی که برای آنها هیچ گونه خطری نداشته‌اند دیده‌ایم، مانند استاد فلسفه و اقتصاد دانشگاه آمریکا به دلیل دفاع از مردم مظلوم فلسطین با آنها برخورد نامناسب و دور از شان استادی صورت گرفت.

رنجبر افزود: پلیس همچنین با دانشجویان در محیط دانشگاه آمریکا و اروپا نیز رفتار بسیار خشن و دور از انسانیت را نشان داد. در همان کشورهایی که هنگام ناآرامی در کشورمان، علیه ایران این مسائل را بیان می‌کردند در حالی که، واقعیت در دانشگاه‌های ما چنین اتفاق هایی رخ نداده است.

خبرنگار: فاطمه بکروی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228926 برچسب‌ها دانشگاه آزاد اسلامی

دیگر خبرها

  • چه کنیم آلزایمر نگیریم؟
  • روی «کیفیت بخشی به نظام آموزشی» و «تقویت مدارس دولتی» تمرکز داریم
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • خدمات هوشمند دولت برای واحد‌های صنفی با صدور مجوز‌های الکترونیکی
  • آزادی بیان در غرب کذب محض است
  • نخست وزیر اسکاتلند قصد استعفا دارد
  • تقویت مدارس دولتی با اولویت مدارس دولتی مناطق حاشیه‌ای
  • تعرفه فیزیکی به شعب أخذ رأی کرمانشاه ارسال نمی‌شود
  • برای تقویت میدان کتاب کودک و نوجوان چه باید کرد؟
  • اجراشدن 65 طرح در محلات هدف بازآفرینی خراسان جنوبی