Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،اسماعیل حیدری گفت: وضعیت بیمه محصولات کشاورزی در استان کردستان در یک سال گذشته خوب نبوده و از ۳۰۰ الی ۳۵۰ هزار هکتار سطح بیمه ای به ۸۸ هزار هکتار رسیده است.

وی افزود: نحوه پرداخت غرامت و مخاطرات مالی دولت از جمله عوامل کاهش بیمه کشاورزی و عدم استقبال کشاورزان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور بیمه‌ای بانک کشاورزی استان کردستان عنوان کرد: در یک سال گذشته سه هزار و ۴۴۱ هکتار سطح زیر کشت کلزای استان بوده که از این میزان فقط ۶۰۱ هکتار آن معادل ۱۷ درصد بیمه شده است.

وی ادامه داد: شاهد روند جالبی در محصول کلزا بودیم که براساس آن تعرفه بیمه بر مبنای شهرستانی باشد و عملکرد دو، سه سال گذشته هر شهرستان در ضریب خطرپذیری، مبنای تعرفه بیمه قرار گرفته است.

حیدری اعلام کرد: در مجموع ۲۲۳ هزار هکتار بیمه نامه در استان صادر شده که از این میزان ۸8 هزار هکتار بیمه نامه اصلی و ۱۳۴ هزار هکتار بیمه نامه تکمیلی بوده است.

وی گفت: در بخش زراعت امسال تاکنون ۲ هزار و ۸۶۱ میلیارد ریال، در بخش دام ۳ هزار و ۲۳۶ میلیارد ریال و در بخش طیور ۵ هزار و ۵۳ میلیارد ریال غرامت پرداخت شده و در بخش باغی هنوز غرامتی پرداخت نشده است.

معاون امور بیمه‌ای بانک کشاورزی استان کردستان اضافه کرد: امسال در مجموع ۱۱ هزار و ۱۵۱ میلیارد ریال بیمه در استان پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: به کشاورزان استان اعلام می کنیم که محصولات خود را بیمه کنند تا ضریب بیمه در استان بالاتر برود.

 انتهای پیام/م

17 درصد از سطح زیر کشت کلزای استان بیمه شده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشاورزان اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۵۸۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰۰هزار وانت‌بار فاقد بیمه در نوبت بعدی اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت

امتداد - عزیزی گفت: در این مرحله از اجرای ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه وانت بار شناسایی شدند که این میزان به معنی این است که بیش از ۱۰ درصد از این ناوگان عمومی فاقد بیمه شخص ثالث بوده اند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، سید کاظم عزیزی معاون صنایع و انرژی ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت کشور در گفتگو با فرکانس بیمه اظهار کرد: در این مرحله از اجرای ماده ۴۸ قانون بیمه اجباری خسارات وارده به شخص ثالث، اطلاعات کامل ناوگان وانت بارهای کشور که نزدیک به ۳ میلیون دستگاه بوده است از حیث دارا بودن بیمه نامه شخص ثالث بررسی شد که مشخص گردید ب

عزیزی با بیان اینکه اطلاع رسانی به این گروه از ناوگان از ماههای گذشته آغاز شده است و برخی از این خودروها پس از اطلاع رسانی اقدام به اخذ بیمه نامه نموده اند، بیان کرد: آمار و اطلاعات مربوط به دریافت کنندگان بیمه شخص ثالث، به زودی اعلام خواهد شد.

مجری طرح ماده ۴۸ قانون بیمه شخص ثالث همچنین در رابطه با تاثیر اجرای این ماده قانونی در میزان مراجعه دارندگان ناوگان فاقد بیمه جهت اخذ بیمه نامه شخص ثالث گفت: این ماده قانونی یکی از مهم ترین مواد قانونی و موثرترین ابزار جذب جامعه هدف جهت دریافت بیمه نامه شخص ثالث می باشد و اثرات اجرای آن در این خصوص تاکنون مشهود و ملموس بوده است و از سوی دیگر اجرای این ماده قانونی، از اهمال دارندگان وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه نسبت به تاخیر در تمدید به موقع بیمه نامه شخص ثالث پیشگیری نموده و بازدارندگی موثری خواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • سهم ۴درصد بیمه مشاغل سخت و زیان آور کارگران شهرداری پرداخت شود
  • ۷۵ هکتار از اراضی ملی کردستان رفع تصرف شد
  • خسارت کشاورزان خوزستانی در کمترین زمان پرداخت می‌شود
  • اختصاص ۹هزار میلیارد برای حمایت از بیماران صعب‌العلاج
  • ۳۰۰هزار وانت‌بار فاقد بیمه در نوبت بعدی اجرای طرح عدم تخصیص سهمیه سوخت
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • پرداخت غرامت به کشاورزان بیمه شده خوزستانی
  • ◄ بیمه بدنه پارسیان چند درصد خسارت را پوشش می دهد؟
  • پرداخت حق بیمه بیش از ۲ هزار زن سرپرست خانوار هرمزگانی
  • حق بیمه بیش از ۴ هزار مددجوی کمیته امداد ماهانه پرداخت می‌شود