Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-23@11:58:53 GMT

نوبخت: از پیشنهاد اقتصاددانان استفاده می‌کنیم

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۰۶۰۵۱

نوبخت: از پیشنهاد اقتصاددانان استفاده می‌کنیم

رئیس سازمان برنامه و بودجه با بیان اینکه از نامه جمعی از اقتصاددانان در دولت استفاده می‌شود، گفت: از پیشنهادات و نظرات خوب و ارزنده‌ای که جنبه عملیاتی دارند استفاده خواهیم کرد.

به گزارش مشرق، محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت دولت و در جمع خبرنگاران در خصوص نامه جمعی از اقتصاددانان پیرامون شرایط اقتصادی کشور، اظهار داشت: این نامه دیده شده و انشالله از آن استفاده خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از پیشنهادات و نظرات خوب و ارزنده‌ای که جنبه عملیاتی دارند استفاده خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید:

شیوه اجرای بسته‌های حمایتی اطلاع‌رسانی می‌شود

وی در خصوص بازدید خود از مناطق سیل زده شمال کشور، افزود: حجم نزولات جوی در سیل اخیر زیاد بود و در برخی از گزارشات عنوان شد که با توجه به بارش ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلی‌متری در نیم قرن اخیر بی سابقه بوده است. این حجم از بارش در دو روز متوالی صورت گرفت و به همین جهت امکان ساماندهی رودخانه‌ها در این مدت کوتاه وجود نداشت.

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز سیل مازندران اقتصاددان جلسه هیئت دولت دولت محمد باقر نوبخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۶۰۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد تشکیل شورای راهبردی سلامت تهران/شاخص سرانه سلامت پایتخت نسبت به برخی استان‌هامناسب نیست

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران پیشنهاد تشکیل شورای راهبردی سلامت شهر تهران را ارائه کرد.   به گزارش ایسنا، سوده نجفی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود در جلسه امروز شورای شهر تهران با اشاره به آغاز هفته سلامت گفت: هفته سلامت فرصتی برای بیان مسائل بر حوزه سلامت است و این در حالی است که سلامت در توسعه پایدار نقش مهمی ایفا می‌کند و نباید به صورت سطحی به آن نگریست.   وی با بیان اینکه مسئله سلامت باید در سطح کلان مورد توجه قرار گیرد، افزود: وضعیت سلامت شهر تهران علی‌رغم اینکه تصور می‌شود به دلیل پایتخت بودن و تعداد زیاد بیمارستان، خوب است. اما بر اساس شاخص‌های اعلامی سرانه سلامت شهر تهران نسبت به برخی استان‌ها مناسب نیست و باید دولت و مجلس حساسیتی در این خصوص داشته باشند.   رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران با بیان اینکه مدیریت شهری اقداماتی در این خصوص انجام داده و انجام می‌دهد، گفت: کمیته سلامت با بررسی سلامت و وضعیت شهر یک طرح یک فوریت را تحت عنوان تشکیل شورای راهبردی سلامت شهر تهران تدوین کرده و امروز به هیات رئیسه تقدیم کرده است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رئیس ستادکل نیروهای مسلح: همه سناریوها را در سطح عملیاتی دقیقاً بررسی می‌کنیم
  • افزایش همکاری‌های فرهنگی ایران و پاکستان
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • پیشنهاد مذاکره مستقیم با آمریکا برای استحاله اراده ملت ایران/ روزنامه شرق: ایران در عملیات وعده صادق صهیونیست‌ها را پشت خط ترس نگاه داشت
  • نوبخت سالروز تاسیس سپاه را تبریک گفت
  • نوبخت سالروز تاسیس سپاه پاسداران را تبریک گفت
  • عکس متفاوتی که نوبخت به مناسبت روز سپاه منتشر کرد
  • رئیس‌جمهور: همه بخش‌های حاکمیتی ملزم به اجرای قانون عفاف و حجاب هستند
  • پیشنهاد تشکیل شورای راهبردی سلامت تهران/شاخص سرانه سلامت پایتخت نسبت به برخی استان‌هامناسب نیست
  • بورس از خریداران استقلال و پرسپولیس توضیح و برنامه خواست