Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: نخستین همایش ملی مبارزه با مواد مخدر آبان ماه امسال به مدت سه روز در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیدمحمدکاظم نظری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز ( ۱۸ مهر ) در نشست شورای سیاست گذاری مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار داشت: این همایش ملی فرصت خوبی برای معرفی استان، دسترسی به آخرین روش ها برای کمک به پیشگیری اولیه، ثانویه به اعتیاد و مبارزه و مقابه با عرضه کنندگان مواد مخدر و علمی شدن مبارزه با این آسیب اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

وی با بیان اینکه، دستگاه های فرهنگی از این فرصت برای معرفی و توانمندی های استان نهایت استفاده و بهره لازم را داشته باشند، تاکید کرد: دستگاه های اجرایی که برای برگزاری این همایش ملی تعهداتی را پذیرفته اند، به موقع و به خوبی به آن عمل کنند.


 

نظری تاکید کرد: اجرای برنامه های محلی، بومی، حضور هنرمندان برجسته و ورزشکاران مدال آور ملی در این همایش مدنظر باشد و برای اطلاع رسانی پیش و حین برگزاری همایش، برنامه ریزی خوبی صورت گیرد.


 

سیدناصر رضایی، دبیر ستاد پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد هم گفت: نخستین همایش ملی مبارزه با مواد مخدر در استان، آبان ماه به مدت سه روز و روزهای ۲۲ تا ۲۴همین ماه در محل هتل آزادی یاسوج برگزار می شود.


 

رضایی افزود: در این جشنواره میزبان سفیران اجتماعی مبارزه با مواد مخدر کشور، صاحب نظران، ورزشکاران مدال آور، هنرمندان و بزرگان حوزه فرهنگی و اجتماعی که به عنوان گروه مرجع در این حوزه مطرح هستند، خواهیم بود.


 

وی اظهار داشت: این همایش که بیشتر جنبه علمی، آموزشی و تبادل تجربیات دارد، تعداد ۴۰ نفر از سفیران اجتماعی مبارزه با مواد مخدر در سطح ملی حضور دارند و در کارگاه آموزشی این همایش مربیانی از کشور آموزش های لازم را ارائه می دهند. 


 

به گفته رضایی در حاشیه این همایش ملی برنامه های جانبی مختلفی برگزار می شود، این برنامه ها در خصوص آداب و رسوم محلی و توانمندی ها و دست یافته های تشکل های استان که در حوزه پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر فعالیت دارند به نمایش گذاشته می شود.


 

دبیر ستاد پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به اطلاع رسانی و آگاهی بخشی قبل و حین برگزاری این همایش ملی تاکید کرد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: اردبیل مجلس اربعین اربعین حسینی سردار اشتری کانون های مساجد همایش همایش روایت راهیان پیشگیری کارگاه آموزشی مواد مخدر همایش ملی اعتیاد هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سیدخلیل هاشمی اظهار کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با رصد اطلاعاتی و تلاش های میدانی نامحسوس توانست با شناسایی دو نفر عامل توزیع مواد افیونی؛ ضمن دستگیری آنان به میزان ۶ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت ماهرانه جاسازی شده بود را کشف و ضبط کند.

فرمانده انتظامی کلاله گفت: طی ۴۰ روز گذشته انتظامی کلاله در ماموریتهای خود ۱۸ نفر خرده فروش را دستگیر کند.

وی یادآور شد: در این مدت بیش از ۱۳۰ نفر معتاد متجاهر نیز دستگیر و به مراجع ذی صلاح تحویل داده شدند.

کد خبر 6093180

دیگر خبرها

  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • کشف ۶ کیلوگرم مواد مخدر در کلاله
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف محموله ۸۶ کیلویی مواد مخدر در محور کاشان - قم