Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@07:42:35 GMT

نمایشگاه فانوس در فردوس برپا شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۰۶۲۲۱

نمایشگاه فانوس در فردوس برپا شد

مسئول برگزاری نمایشگاه فرهنگی فانوس روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در آستانه برگزاری کنگره 2000 شهید استان خراسان‌ جنوبی، نمایشگاه فرهنگی فانوس یادبود شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در محل موسسه فرهنگی قرآن و عترت ریحانه النبی (س) فردوس در حال برگزاری است.
حجت الاسلام روح الله زال افزود: این نمایشگاه با هدف آشنایی نسل جوان با سبک و سیره زندگی شهدای عزیز برپا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به جنگ نرم دشمن و فضاسازی دشمن برای انحراف جوانان تصریح کرد: امروز باید سبک زندگی شهدا الگوی تمامی مردم جامعه باشد چرا که الگوبرداری از سبک زندگی شهدای گرانقدر، ابزار کاهش مشکلات و رسیدن به آرامش در زندگی است.
وی گفت: تا زمانی که فرهنگ شهادت طلبی و ایثار در راه یک هدف مقدس در جامعه ما وجود داشته باشد دشمنان در جهت ضربه زدن به انقلاب اسلامی ناکام خواهند ماند.
حجت الاسلام زال از طراحی خاص و منحصر به فرد نمایشگاه فانوس در راستای پیاده سازی عملی سبک و سیره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم در قالب برنامه های نرم افزاری، بازی های هیجانی، ایجاد موقعیت های دفاع مقدس، استفاده از تجهیزات نظامی و اتصال این فرهنگ با سبک و سیره حضرت سید الشهدا (ع) در قالب پیاده سازی مسیر اربعین حسینی و در نهایت رسیدن به نقطه اوج کمال یعنی تلاش در جهت ظهور منجی عالم بشریت خبر داد.
وی گفت: در مدت چهار ماه 30 نفر از خواهران خالصانه با کار فکری و محتوایی و برگزاری جلسات متعدد موفق به برپایی نمایشگاه فانوس شدند و درحال حاضر 40 نفر از خواهران و جمعی از بسیجیان گردان امام حسین (ع) مسئولیت اجرایی نمایشگاه را برعهده دارند.
وی افزود: این نمایشگاه ویژه دختران دوره دوم متوسطه طراحی شده و با هماهنگی صورت گرفته با مدارس، روزانه 60 نفر از دانش آموزان در قالب گروه های 12 نفره در بازه زمانی سه ساعت از نمایشگاه بازدید می کنند.
نمایشگاه فانوس تا 22 مهر ماه جاری در فردوس دایر است.
9865*3028
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 بازی خراسان جنوبی دانش آموزان دفاع مقدس قرآن منع به کارگیری بازنشستگان بازی های پاراآسیایی 2018 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۶۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس، حجت الاسلام و المسلمین محسن ابراهیمی امام جمعه میناب گفت: جهاد در راه خدا همیشه و هر زمان وجود دارد و امنیت ایران مدیون شهدا است.
سردار جاویدان فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان نیز گفت: باید قدر شهدا را بدانیم و راه و روش آنان را سرمشق زندگی خود قرار دهیم.
در این مراسم حاضران حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه را محکوم کردند و علیه رژیم صهیونیستی شعار مرگ بر اسرائیل سردادند و از عملیات غرور آفرین سپاه حمایت و تشکر کردند.
در پایان هم از خانواده شهدا قدردانی شد.

بیشتربخوانید:برگزاری یادواره شهید دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس

دیگر خبرها

  • اولین اجلاسیه شهدای ارتش استان در گچساران
  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های دفاع مقدس در جنوب غرب خوزستان
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب
  • چراغ دریایی
  • برنامه «باغ فردوس» از رادیو تهران
  • برگزاری یادواره شهدای ورزشکار در بردسکن
  • رویداد هنری گل و مرغ و خوشنویسی در جوار آرامگاه سعدی برپا شد
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • پاویون دانش‌بنیان‌ها در نمایشگاه «ایران‌هلث» برپا می‌شود