Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاکارتا - ایرنا - پرتابگر وزنه کشورمان علاوه بر کسب مدال طلای رقابت های این رشته، رکورد بازی‌های پاراآسیایی 2018 اندونزی را شکست.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار اعزامی ایرنا از جاکارتا، در ادامه رقابت های دوومیدانی بازیهای پاراآسیایی 2018، نماینده کشورمان در ماده پرتاب وزنه کلاس F36 به مصاف حریفانش رفت که موفق به کسب مدال طلای مسابقات شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عارف بهاروند با ثبت حد نصاب 12.57 ضمن کسب مدال طلا موفق به شکستن رکورد بازی ها نیز شد.
همچنین در این رقابت، نمایندگان امارات با 12.40 و قزاقستان با 11.69 نقره و برنز گرفتند.
سومین دوره بازی های پاراآسیایی 2018 در روزهای 14 تا 21 مهر با حضور 2 هزار و 880 ورزشکار از 41 کشور در 18 رشته ورزشی به میزبانی جاکارتا برگزار می شود.
در این بازی ها ٦٨٥ مدال توزیع می شود که از این تعداد ٣٠٠ نشان برای زنان، ٣٤٣ مدال برای مردان و ٤١ گردن آویز در میکس و تیمی است.
ایران با 209 ورزشکار و در 13 رشته ورزشی راهی سومین دوره بازی های پاراآسیایی 2018 جاکارتا شده است.
ورزشی**9118**1597

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش پرتاب وزنه پارا 2018

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۶۵۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ مدال

روز پایانی رقابت‌های بین‌المللی اسکواش «قطر جونیور» در شرایطی برگزار می‌شود که نمایندگان ایران شانس کسب ۴ مدال را دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در روز پایانی مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جونیور نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود می‌روند.

در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان به مصاف قادر گل از کویت می‌رود. در دیگر بازی امروز در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب مدال برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی صف‌آرایی می‌کند و باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال باید برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها عبدالله علی از کشور کویت را پشت سر بگذارد. در دیگر رقابت امروز و در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت خواهد رفت.

به گزارش ایمنا، مسابقات بین‌المللی قطر جونیور در رده‌های سنی کمتر از ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷و ۱۹ سال پسران از دوم اردیبهشت به میزبانی قطر آغاز شده است و امروز با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان می‌دهد. در این مسابقات نمایندگانی از کشورهای جمهوری اسلامی ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و کشور میزبان در دوحه با هم رقابت می‌کنند.

ملی‌پوشان کشورمان دیشب در محل سفارت ایران در دوحه، میهمان سفیر جمهوری اسلامی بودند.

منبع: ایرنا کد خبر 747860

دیگر خبرها

  • نماینده تالو زنان ایران به مدال نقره رسید
  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • شانس اسکواش ایران برای کسب ۴ مدال
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • کسب ۱۰ مدال در روز نخست برای ووشوکاران ایران
  • 6 طلا برای ووشوی ایران در انتخابی جام جهانی
  • کسب ۱۰ مدال توسط ووشوکاران ایران در پایان روز نخست مسابقات
  • کولاک ووشوکاران در چین با ۶ طلا، یک نقره و ۳ برنز
  • نگاهی به چند خبر ورزشی چهارم اردیبهشت استان قزوین