Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک طلای دیگر در پرتاب وزنه برای ایران.

طرفداری- در ادامه رقابت های دوومیدانی بازیهای پاراآسیایی 2018، نماینده کشورمان در ماده پرتاب وزنه کلاس F36 به مصاف حریفانش رفت که موفق به کسب مدال طلای مسابقات شد.

به گزارش فارس، عارف بهاروند با با ثبت حد نصاب 12.57 ضمن کسب مدال طلا موفق به شکستن رکورد بازی ها نیز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نمایندگان امارات با 12.40 و قزاقستان با 11.69 نقره و برنز گرفتند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۶۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امین میرزازاده با طلای دوم، دهمین طلای لوپز را نقره می‌کند

میخایین لوپز کوبایی در 41 سالگی در حالی به کشتی برگشته و در المپیک 2024 نماینده 130 کیلوی کشتی فرنگی کوباست که این مرد یک اسطوره بی نظیر در کشتی دنیا محسوب می شود و می توانست رکوردی بهتر از الکساندر مدوید و الکساندر کارلین در کشتی دنیا داشته باشد.

به گزارش طرفداری، رقیب امین میرزازاده در المپیک پاریس، از سال 2005 در مسابقات جهانی شرکت کرده و در 12 حضور خود در المپیک و مسابقات جهانی 9 طلا و 3 نقره گرفته است. او در 4 المپیک 2008 پکن، 2012 لندن، 2016 ریو و 2020 توکیو 4 مدال طلا گرفته و حالا در صدد کسب پنجمین طلای المپیک است.

نکته جالب این که لوپز در این مدت 7 دوره از مسابقات جهانی را از دست داده است. او که از المپیک ریو به بعد تنها در المپیک ها حضور دارد، در مسابقات جهانی 2013، 2017، 2018، 2019، 2021، 2022 و 2023 غیبت داشته و به همین علت هفت مدال را از دست داده که با توجه به غیبت او در سالهای 2017 تا 2019 و سپس قهرمانی در المپیک 2020 حداقل در این سه سال می توانست 3 مدال طلای جهانی داشته باشد.

امین میرزازاده حالا با چنین رقیب بزرگی در المپیک روبرو خواهد شد. مردی که در 41 سالگی آن قدر قدرتمند است که از اسکار پینو، دیگر مرد کوبایی در این وزن که همواره مدعی مدال در جهان است، به راحتی عبور کرده و برای کسب پنجمین مدال طلای خود در این آوردگاه بزرگ چنگ و دندان نشان می دهد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • امین میرزازاده با طلای دوم، دهمین طلای لوپز را نقره می‌کند
  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • حراج توپ طلایی که مافیا از مارادونا دزدید!‏
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه‌بردار کردستانی
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور، سهم دختران استان همدان
  • یک طلا و یک نقره وزنه برداری نوجوانان کشور برای دختران همدان
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • (ویدئو) بازگشت مجموعه طلای پادشاهی آسانته به غنا پس از ۱۵۰ سال
  • تمام رشته‌های المپیکی باید مورد حمایت قرار گیرند