Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ فاطمه خمسه رئیس سازمان جهادکشاورزی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: نهمین نمایشگاه کشاورزی، نهاده ها و محصولات ارگانیک، آبیاری و آبرسانی صنایع تبدیلی، ادوات و ماشین آلات کشاورزی و صنایع وابسته در استان قزوین گشایش می یابد.

وی افزود: این نمایشگاه با حضور  60شرکت از استانهای تهران، البرز، قزوین، خراسان رضوی، کردستان، اصفهان، آذربایجان شرقی، زنجان و کرمانشاه در فضایی به مساحت تقریبی 2000مترمربع برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول اظهار داشت: این شرکت ها در حوزه های تولیدی، توزیعی، واردات و صادرات محصولات و اداوات کشاورزی فعال می باشند.

خمسه خاطرنشان کرد: بیشتر  فعالیت این شرکت ها در حوزه ادوات کشاورزی، انواع سیستم های آبیاری، لوله و اتصالات، بذر و دانه های اصلاح شده، کودهای شیمیایی، کودهای مایع ارگانیک، آفات نباتی، کشت قارچ خوراکی، علوفه ذرت بسته بندی و بذر ذرت، محصولات زئوسنتزیک، پوشش های ضد آب و ضد گاز، شیر آلات و پمپ های صنعتی، الکترو موتور، لوله های پلی اتیلن، فیلتر تراکتور صنعتی، راهسازی و راهداری و همچنین پهباد کشاورزی است.

خمسه یادآورشد: نهمین دوره از نمایشگاه کشاورزی، نهادها و محصولات ارگانیک، آبیاری و آبرسانی صنایع تبدیلی، ادوات و ماشین آلات کشاورزی و صنایع وابسته از 24 الی 27مهر ماه سال جاری از ساعت 15الی 21 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی استان قزوین برگزار و علاقه مندان می توانند از این نمایشگاه بازدید کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان قزوین خراسان رضوی شیر کشاورزی واردات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۶۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | علیرضا خمسه بازیگر «پایتخت» در سن ۷۱ سالگی

آفتاب‌‌نیوز :

علیرضا خمسه که ۱۳ سال قبل نخستین بار مقابل دوربین سیروس مقدم قرار گرفت تا نقش بابا پنجعلی را بازی کند. او حالا ۷۱ ساله است و در ادامه دو تصویر از تیپ و چهره جدید او را می‌بینید.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • کاربرد ها و راهنمای خرید لوله استیل مانیسمان
  • تشکیل ۵۸ پرونده خرید ادوات کشاورزی در چهارمحال و بختیاری
  • توت فرنگی مازندران چشم انتظار صنایع تبدیلی/ کام شیرین واسطه ها
  • عکس | علیرضا خمسه بازیگر «پایتخت» در سن ۷۱ سالگی
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • برپایی نمایشگاه کارآفرینی و صنایع‌دستی در دانشگاه آزاد کهنوج
  • قطع آب و خسارت به محصولات دغدغه‌ی کشاورزان قزوینی+ فیلم
  • تحویل ۱۱ دستگاه ادوات کشاورزی به بهره برداران شهرستان آوج