Web Analytics Made Easy - Statcounter

دوره شهید دیالمه منطقه‌ای جنوب غرب کشور از امروز با حضور ۹۰ نفر از مسئولان بررسی و تحلیل چهار استان غربی و جنوبی آغاز شد. به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دوره شهید دیالمه منطقه‌ای با حضور ۹۰ نفر از مسئولین بررسی و تحلیل چهار استان خوزستان، لرستان، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد امروز به میزبانی بسیج دانشجویی خوزستان آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 این دوره تا روز جمعه ادامه خواهد داشت.   اهم سرفصل‌های دوره به شرح زیر است:     خاطرنشان می شود، مجمع شهید دیالمه متشکل از دانشجویان بسیج دانشجویی به منظور ارتقاء بینش سیاسی و رواج فرهنگ سیاست ورزی انقلابی تشکیل شده است.   این مجمع تشکیل شده تا بتواند گامی در راستای حراست و دفاع همه جانبه از میراث گرانبهای امام خمینی (ره) و شهدا در محیط‌های دانشگاهی و سیاسی بردارد و انقلاب اسلامی را هر چه بیشتر در پیشبرد اهداف و آرمان‌های والایش یاری رساند. این طرح شامل ۴ دوره حضوری و ۴ دوره غیرحضوری در طول یک سال می‌باشد که سالانه برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بسیج دانشجویی خوزستان دوره شهید دیالمه شهید دیالمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر سه شهید تازه تفحص شده و یک شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت امام صادق (ع) امروز در اصفهان آغاز شد.

آئین تشییع با حضور مردم و مسؤولان استان ساعت ۹ صبح امروز از میدان فیض به سمت گلستان شهدای شهر اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 6096137

دیگر خبرها

  • تداوم ناپایداری‌های جوی و دریایی در هرمزگان، ۱۵ اردیبهشت
  • جزئیات جدید از تشکیل استان‌های غربی و شرقی تهران
  • ناپایداری های جوی ودریایی در هرمزگان / احتمال رگبار پراکنده باران و رعدو برق
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۵ اردیبهشت
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد
  • بررسی‌ و مطالعه تقسیم استانهای غربی و شرقی تهران/ لزوم تطبیق طرح با شرایط امروز جمعیتی
  • ابوترابی: «وعده صادق» آغاز تحول در منطقه و معادلات سیاسی است
  • ناپایداری در وضعیت جوی و دریایی هرمزگان
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در کشور
  • بمباران بامدادی رفح در جنوب نوار غزه/ شهادت شماری از فلسطینیان