Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-19@07:18:38 GMT

نمایشگاه آیینه های زندگی در دلگان برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۰۷۲۷۴

نمایشگاه آیینه های زندگی در دلگان برگزار شد

زاهدان - ایرنا - مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان دلگان گفت: نمایشگاه آیینه های زندگی به مناسبت هفته ملی کودک توسط کانون پرورش فکری در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایرنا مهری بامری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف ارج نهادن به کودکان و شکوفا کردن استعدادهای درونی آنان با حضور پنج تیم 6 نفره برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: بیشترین صنایع دستی که توسط دانش آموزان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد سکه دوزی، دستبند، سفال، سوزن دوزی و طراحی با وسایل دوریختنی بوده است.
مسئول کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوانان دلگان میزان استقبال خانواده ها و اولیای دانش آموزان را از این نمایشگاه خیلی خوب توصیف کرد و اظهار داشت: توجه به استعدادهای درونی و کمک برای شکوفایی یکی از نیازهای اصلی در کودکان است و باید خانواده ها اهمیت بیشتری برای استفاده از ظرفیت های خوب فکری به آنها بدهند.
به گزارش ایرنا دلگان از توابع سیستان و بلوچستان در 400 کیلومتری جنوب زاهدان مرکز این استان واقع شده و دارای یک شهر، 2 بخش، پنج دهستان و 277 پارچه آبادی است.
9914**3213

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كانون هاي پرورشي فكري كودكان دلگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۷۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام۱۰ اثر از هرمزگان در نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی

به گزارش خبرآنلاین، نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون با شعار «این صحنه خانه ماست» از سوی معاونت فرهنگی کانون در بخش‌های نمایش (صحنه، عروسکی، زنده - عروسکی)، نمایش خلاق (‌نمایش کتابخانه‌ای، بازی نمایش) و نمایشنامه‌نویسی از یکم بهمن تا ۲۹ اسفند ماه در سطح استانی و شهریور ۱۴۰۳ در سطح کشور برگزار می‌شود.

تاکنون در استان هرمزگان هشت اثر کانونی و دو گروه آزاد در دبیرخانه استانی این جشنواره ثبت نام کرده‌اند.

موضوع جشنواره شامل توجه به نامداران، امیدآفرینی، آیین‌های بومی، سنتی، مذهبی، طنز، محیط زیست و آزاد می‌شود و گروه سنی نوجوانان و جوانان ۱۲ تا ۲۲ سال و بزرگسالان امکان شرکت در این رویداد هنری را دارند.

توجه به مفهوم خانواده و اهمیت آن، توجه به نامداران دینی، ملی و اسطوره‌ای با پررنگ کردن شخصیت‌های آنان در نمایش‌ها، توجه به ایجاد امیدآفرینی در تولید نمایش، توجه به داستان‌هایی با موضوع‌های محیط زیست، طنز، سبک زندگی و مهارت‌های اجتماعی، توجه به نمایش‌های آیینی و سنتی، توجه به استفاده از کتاب‌های چاپ شده در کانون، توجه به خلق زاویه دید جدید در تولید آثار نمایشی و توجه به فرهنگ و بوم مناطق مختلف ایران رویکردهای ارزش‌گذاری نمایش‌ها در این جشنواره است.

عمومی‌سازی و مردمی‌سازی نمایش در جامعه و فضاسازی و ارتقای ظرفیت نمایش به عنوان یک رویکرد فراگیر تربیتی از اهداف این جشنواره است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و ارسال آثار به نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌توانند به سامانه جشنواره‌ها و رویدادها مراجعه کنند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1885538

دیگر خبرها

  • تجهیز مراکز کانون به بیش از هزار جلد کتاب
  • بازگشت منوچهر نیستانی به کتابفروشی‌ها
  • ثبت نام۱۰ اثر از هرمزگان در نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی
  • از عرضه بازی موبایلی «بچه زرنگ» تا پویش بهار جانان | کشوری که قصه عمونوروز دارد نیازی به بابانوئل ندارد
  • برگزاری مسابقه عکاسی «کودکان شجاع مقاومت» در گیلان
  • عروسک بومی «بیگک» در کانون تولید می‌شود
  • آن چه مهم است قیام خالصانه برای خداست/انقلاب فکری؛ریشه هر انقلاب
  • پیوست رسانه‌ای رویداد‌های کانون پرورش فکری مازندران
  • مراسم اعتکاف ماه رمضان نخبگان و اندیشه‌ورزان ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • نمایش پنج پویانمایی کانون پرورش فکری در اسپانیا