Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@14:33:32 GMT

نقاشی حرفه ای جهت تعمیر خودروهای ولوو

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۰۷۴۶۶

نقاشی حرفه ای جهت تعمیر خودروهای ولوو

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، اتاق رنگ کوره ای تعمیرگاه مرکزی داتیس دارای فضایی کاملا ایزوله است که باعث می شود مولکول های رنگ بدون تاثیر از عوامل محیطی بصورت یکنواخت روی قطعه یا بدنه قرار بگیرد، این اتاق رنگ مجهز به سیستم رنگ گلازوریت نیز است.

یکی از معتبر ترین و با کیفیت ترین برند رنگ های جهان، گلازوریت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رنگ گلازوریت در کارخانه بی ای اس اف آلمان تولید می شود و تنها شرکت تولید رنگ خودرو است که رنگ های تولیدی آن مورد تایید تمامی خودروسازان و برندهای برتر خودرویی در جهان است. در سیستم رنگ گلازوریت تمامی رنگ ها اعم از ساده، متالیک و صدفی قابل ساخت است. ساخت رنگ های خاص نیز از ویژگی های منحصر به فرد گلازوریت است؛ جهت ساخت رنگ های مات و هفت رنگ که که در برخی خودروهای لوکس به کار رفته است تنها باید از گلازوریت کمک گرفت.

ولوو سواران می توانند با تماس با شماره های ۱۸۵۲ و ۷۵۳۰۶-۰۲۱ ضمن تعیین وقت قبلی برای انجام بازدیدهای فنی و سرویس‌های دوره‌ای و تعمیرات به تعمیرگاه مرکزی داتیس خودرو واقع در شرق تهران مراجعه کنند. زمان مراجعه روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت ۸ الی۱۷:۳۰ و روزهای پنج شنبه از ساعت ۸ الی ۱۳ است.

انتهای پیام/

169 / 161 تعمیر خودرو ولوو داتیس خودرو برند خودروسازان تولید رنگ

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: تعمیر خودرو ولوو داتیس خودرو برند خودروسازان تولید رنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۷۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علیرضا نادعلی؛ سخنگوی شورای شهر تهران اظهار کرد: با ناکام ماندن دلالان و مافیای صنعت خودرو در پیگیری منافع نامشروع خود در معاملات خودروهای برقی، و ناامیدی آنها از قراردادهای شهرداری تهران برای خرید این نوع خودروها، این گروه ذینفع با توسل به قدرت پول و تطمیع برخی افراد و رسانه‌ها، در تلاشند تا مانع از اجرای طرح برقی‌سازی ناوگان حمل‌ونقل عمومی توسط دولت سیزدهم و مدیریت شهری شوند.

وی افزود: برخی از وزرا، نمایندگان مجلس و شهردار تهران اخیراً به صراحت اعلام کرده‌اند که مافیای قدرتمند خودرو مانع از ورود خودروهای باکیفیت و ارزان به کشور می‌شود.

منبع: تسنیم

کد خبر 748541

دیگر خبرها

  • عکس | مبلغ گواهی اسقاط خودروهای مونتاژی افزایش یافت
  • هم زمان با حضور شرکت جک در نمایشگاه خودرو پکن: 2 خودرو جدید کرمان موتور که امسال وارد بازار ایران می شوند مشخص شدند (+عکس ،اسامی و مشخصات)
  • زورآزمایی جی ای سی (JAC) با غول های خودروسازی جهان در نمایشگاه پکن 2024
  • برخی کشورهای اروپایی طالب خرید خودروهای ایرانی هستند
  • معروفترین نقاشی جهان اتاق دار می‌شود
  • «مافیای خودرو» مانع ورود خودروهای برقی به کشور
  • تلاش مافیای خودرو برای ممانعت از ورود خودروهای برقی
  • مافیای خودرو مانع ورود خودروهای برقی به کشور است
  • سنگ اندازی مافیای خودرو برای ورود خودروهای برقی به کشور
  • برنامه امسال وزارت صمت برای جهش بزرگ تولید خودرو/ تیراژ تولید روزانه ۵۰۰۰ دستگاه خودرو رسید