Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اروميه- ايرنا- مديرعامل آب و فاضلاب خوي گفت: عمليات اجرايي احداث مخزن 2 هزار متر مکعبي با اعتبار 10 ميليارد و 50 ميليون ريال در شهر قطور اين شهرستان آغاز شد.

عبدالله وليزاده روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين پروژه با اهداف بهبود کمي آب شرب، افزايش پايداري آبرساني، افزايش ظرفيت ذخيره آب قطور اجرا مي شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اضافه کرد: با تبديل قطور به شهر و کمبود مخزن ذخيره آب ضرورت افزايش مخزن احساس و پس از انجام عمليات مربوط به انتخاب پيمانکار، عمليات اجرايي آن آغاز شد.
وي مدت زمان اجراي اين پروژه را 24 ماه اعلام کرد و ادامه داد: پس از اتمام عمليات مخزن، خطوط انتقال نيز در قالب همين قرارداد اجرايي مي شود.
به گزارش ايرنا 39 هزار و 854 انشعاب فاضلاب شهري در خوي وجود دارد و طول شبکه فاضلاب در اين شهرستان 317 هزار و 862 متر است؛ خوي با 385 هزار نفر جمعيت در شمال آذربايجان غربي قرار گرفته و دومين شهر پرجمعيت استان است.
7132/2093
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۷۷۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد با اشاره به شروع طرح توسعه شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری بعنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت مردمی، از آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها در شهر شاهدیه خبر داد.

اکرم فداکار گفت: با اجرای طرح ملی فیبرنوری در شهر شاهدیه به عنوان ششمین شهر استان، دسترسی مردم و کسب و کار‌ها به شبکه امن و با کیفیت با سرعت ۸۰ برابر وضعیت موجود فراهم و مردم شهر شاهدیه طعم شیرین فناوری را بیش از پیش خواهند چشید.

فداکار با اشاره به شروع طرح توسعه شبکه پرسرعت ثابت مبتنی بر فیبرنوری، بعنوان یکی از طرح‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت مردمی، اجرای طرح ملی فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها (FTTH) در شهر شاهدیه را بر اساس طرح توسعه شبکه ملی اطلاعات دانست و از همکاری همه جانبه دستگاه‌های اجرایی شهرستان و شهرداری شاهدیه در اجرای این طرح تشکر کرد.

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات اجرایی طرح ملی فیبر نوری در شاهدیه
  • شستشوی مخزن زمینی ۱۰۰ مترمکعبی روستای عسگرآباد ارومیه
  • آغاز عملیات اجرایی احداث دفترصداوسیما در سقز
  • آغاز عملیات سمپاشی ١٠ هزار دریچه فاضلاب در نــیــشــابــور
  • بررسی روند عملیات اجرایی آبرسانی به ۲ روستای بوکان
  • افزایش ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس
  • ظرفیت تولید آب شهرستان فردیس افزایش می‌یابد
  • آغاز احداث متروی رباط کریم/اجرای طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با متروی تهران و تأیید نقشه‌ها
  • آغاز عملیات اجرایی احداث شهرک داتیک بندرعباس
  • عملیات اجرایی مخزن آب شرب شهر گوجان آغاز شد