Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: روزنامه «نیویورک تایمز» به نقل از یک مقام ارشد ترکیه گزارش داد که «جمال خاشقجی»، نویسنده منتقد سعودی به قتل رسیده و جسد وی با ارّه تکه‌تکه شده است.

به گزارش گروه حوادث Accidents رکنا، روزنامه «نیویورک تایمز» به نقل از یک مقام ارشد ترکیه گزارش داد که «جمال خاشقجی»، نویسنده منتقد سعودی به قتل Murder رسیده و جسد وی با ارّه تکه‌تکه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد در وزارت خارجه ترکیه می‌گوید دستور قتل جمال خاشقجی از سوی بالاترین مقام ارشد پادشاهی عربستان سعودی صادر شده است.

این مقام ترکیه به نیویورک تایمز گفته است: قتل جمال خاشقجی طی یک عملیات سریع و پیچیده و ۲ ساعت پس از ورود وی به کنسولگری عربستان انجام شده است.

بر اساس اعلام این مقام ارشد ترکیه جسد خاشقجی پس از به قتل رسیدن به وسیله ارّه تکه‌تکه شده است.

رسانه‎های ترکیه امروز چهارشنبه فیلم لحظه ورود روزنامه نگار منتقد سیاست‎های ریاض را به کنسولگری عربستان در استانبول منتشر کردند.

شبکه الجزیره می‎گوید که تصاویر ویدئویی که رسانه‎های ترکیه منتشر کردند نشان می‌دهد ۲ هواپیما که ۱۵ تن از سرنشینان آن‌ها سعودی بودند در روز ناپدید شدن جمال خاشقجی در فرودگاه استانبول به زمین نشسته‎اند.

بر اساس این تصاویر، خودرو‌های این افراد پس از گذشت ۲ ساعت از ورود خاشقجی به ساختمان کنسولگری عربستان به این محل رسیدند.خواندنی های رکنا را در اینستاگرام دنبال کنید

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

این 5 مرد با روش تیرباران اعدام شدند!

دختر 17 ساله در دام شوم مسعود و دایی اش راهی برای فرار نداشت+ عکس

دستگیری دزدان طلافروشی بازار تهران + عکس

مرگ مشکوک گورخرها در مسیر انتقال به گرمسار

تصادف وحشتناک کودک دانش آموز جلوی چشم مادر + فیلم

حرکت خلاقانه در زدن ضربه ی پنالتی+ فیلم

حمله شوم مردان به باشگاه بدنسازی زنان / در تبریز رخ داد

وحید خزایی دستگیر می شود

نقشه زن موقت برای برج ساز مشهور تهرانی + عکس

بهروز از مرد قصاب فیلم و عکس های وحشتناک گرفت / او عاشق زن قصاب شده بود ! + تصاویر

دختر 21 ساله از پدربزرگش 2 قلو باردار شد + عکس

تجاوز پزشک سرشناس به خانم خبرنگار + عکس

سرنوشت تلخ عروس 12 ساله زاهدان / افشین نمی آمد و من عروس پدر شوهرم بودم!

مشکوکم ! / حضور هلند و دانمارک در مبارک‌آباد قم معقول نیست

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه حوادث Accidents روزنامه قتل Murder فیلم اخبار حوادث ترکیه قتل نیویورک تایمز روزنامه جسد عکس فیلم مرد پرونده تجاوز مرگ زن قتل دختر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۸۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گوشی خود را تکان دهید تا خودروی شما برقصد!

در حالی که پورشه پانامرا به روز شده تفاوت چندانی با مدل قبلی ندارد، اما تغییرات مهم زیادی در زیر پوسته این خودرو وجود دارد. هیچ کدام از این تغییرات، خاص‌تر از سیستم جدید پورشه به نام Active Ride نیست.

به گزارش خبرآنلاین، اکتیو راید (Active Ride) یک سیستم تعلیق فعال پیچیده بوده که نوید تغییر نحوه رانندگی این سدان اسپرت را می‌دهد و البته با ترفند‌های سرگرم کننده نیز همراه است.

پورشه در هر طرف خودرو، یک موتور-پمپ با استفاده از یک موتور الکتریکی برای تنظیم میزان فشار هیدرولیک وارد شده به دمپر نصب کرده است. انرژی این موتورپمپ‌ها از باتری ۴۰۰ ولتی خودرو تامین می‌شود.

گفته می‌شود که این سیستم به قدری قدرتمند است که اساساً غلت زدن خودرو را در حین تصادف حذف می‌کند!

مانند سیستم E-Active Body Control مرسدس بنز که شش سال پیش با مدل GLE معرفی شد، سیستم Active Ride پورشه می‌تواند از نظر فنی، در حالی که خودرو حتی وقتی ثابت است نیز استفاده شود و به آن اجازه دهد تا بالا و پایین شود. علاوه بر این، حتی می‌توان آن را به پهلو هم تغییر جهت داد!

با این حال، قبل از اینکه خیلی هیجان زده شوید، این ویژگی جذاب در نسخه تولیدی موجود نیست. در عوض، مهندسان پورشه با استفاده از یک برنامه گوشی هوشمند متصل به ژیروسکوپ، این امکانات را در طول مراسم رونمایی به نمایش گذاشتند و به کاربران اجازه می‌داد تا خودرو را وادار به انجام این حرکات کنند.

این ویژگی، یک فناوری شگفت‌انگیز بوده و تأثیرات شگرفی بر نحوه کنترل پورشه پانامرا خواهد داشت. پورشه در حال حاضر در تلاش است تا سیستم Active Ride خود را به مدل‌های دیگر از جمله تایکان اضافه کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • گوترش:گزارش‌ها درباره ناامنی غذا در غزه تکان دهنده است
  • بایرن مونیخ در پی تمدید زود هنگام قرارداد جمال موسیالا
  • توپ از این پاها جدا نمی‌شود؛ جمال موسیالا رکورددار بیش‌ترین دریبل در فصل جاری بوندسلیگا
  • آمار تکان‌دهنده از سوءتغذیه میان کودکان غزه که تبدیل به پوست و اسکلت شده‌اند
  • (ویدئو) گوشی خود را تکان دهید تا خودروی شما برقصد!
  • گل دوم جمال موسیالا به دارمشتات (دارمشتات 1-3 بایرن مونیخ)
  • گل جمال موسیالا به دارمشتات (دارمشتات 1-1 بایرن مونیخ)
  • مرگ تکان دهنده زوج جوان به علت نداشتن محل اقامت
  • خبری تکان‌دهنده برای جهان؛ کانال پاناما خشک می‌شود!
  • (ویدئو) اعترافات تکان‌دهنده؛ تتلو چنان سحر قریشی را با سیم زد که خون راه افتاد!