Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-06@02:24:00 GMT

پنجمین طلای شاهین ایزدیار در جاکارتا

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۰۸۴۴۵

شاهین ایزدیار شناگر کشورمان پنجمین نشان طلای خود را در بازی های پاراآسیایی جاکارتا به دست آورد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شاهین ایزدیار، شناگر طلایی کشورمان چهارمین طلای خود در بازی‌های پاراآسیایی را تقدیم مردم ایران کرد. ایزدیار پس از کسب مدال طلای بازی‌های پاراآسیایی 2018 اندونزی گفت: خدا را شکر که در SB8 هم توانستم به مدال طلا برسم و رقبای خود از کشورهای ژاپن، قزاقستان و چین تایپه را شکست بدهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این اتفاق برایم بسیار شیرین بود. البته با رکورد شخصی خودم در 100 متر قورباغه چند ثانیه‌ای فاصله داشتم که دلیل مشخصی داشت. ایزدیار توانست در 50 متر، رکورد آسیا را جابه‌جا کند و طلای پنجم را به دست بیاورد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ایزدیار شناگر مدال طلا بازی های پاراآسیایی جاکارتا اندونزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید

به گزارش خبرنگار مهر؛ رقابت‌های شنای قهرمانی نابینایان و کم بینایان کشور طی روزهای ۱۳ و ۱۴ اردیبشهت ماه با حضور ۱۷ تیم در استخر مجموعه آزادی تهران برگزار شد.

عبدالباسط فلاحی شناگر شایسته کردستانی موفق شد ضمن کسب مدال طلا در ماده‌ی ۵۰ متر قورباغه، رکورد جدیدی را در این ماده که پیش‌تر نیز در اختیار خودش بود، با زمان ۴۳.۱۳ ثبت کند.

گفتنی است؛ این شناگر توانمند کردستانی، موفق شد در ماده ۵۰ متر پروانه مدال نقره و در مواد ۵۰ متر و ۱۰۰ متر شنای آزاد نیز دو مدال برنز را بدست آورد.

کد خبر 6096148

دیگر خبرها

  • شناگر کردستانییک یک رکورد ملی به نام خود ثبت کرد
  • کیهان مدعی شد: دیدید ورود زنان به ورزشگاه غلط بود؟
  • دیدار وزرای خارجه ایران و اندونزی در بانجول
  • کسب سه مدال نقره توسط شناگر نابغه مهابادی
  • کسب سه مدال نقره شنا توسط شناگر نابغه مهابادی
  • رکورد جدید هالند: پنجمین بازیکن تاریخ لیگ برتر با ثبت ۱۰+ گل در بازی‌های خانگی و خارج از خانه
  • شناگر کردستانی در مسابقات شنای نابینایان و کم بینایان کشور درخشید
  • معرفی حریفان ایران در تنیس روی میز کانتندر زیر ۱۹ سال فیلیپین
  • تنیس روی میز کانتندر فیلیپین؛ فرجی و نشاطی از صعود بازماندند
  • ریاض و جاکارتا از اتحادیه اروپا می‌خواهند دارایی‌های روسیه را مصادره نکند