Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@17:11:44 GMT

دوربین مداربسته جدید شما یک ربات پرنده است +فیلم

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۰۸۴۸۵

دوربین مداربسته جدید شما یک ربات پرنده است +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مدت زیادی است که ما برای امنیت خانه، محل کار یا هرجای دیگری از دوربین‌های مدار بسته استفاده می‌کنیم. بارها این اتفاق افتاده است که پلیس با مدارکی که از دوربین‌های مدار بسته به دست آورده است توانسته مجرم را شناسایی و دستگیر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دوربین‌‌ها یکی از بهترین وسایل برای حفظ امنیت هستند.

جدیدترین مدل دوربین‌های مدار بسته ساخته شده اند. دیگر با چند دوربین ثابت که در مکان‌های مختلف قرار می‌گرفتند خداحافظی کنید. این دوربین پرنده کار همه این دوربین‌ها را انجام می‌دهد.

این دستگاه یک ربات دستیار پرنده است نه یک هواپیما یا یک پرنده. نام آن Aire است. Aire یک دوربین پرنده است که به صورت زنده فیلم خانه‌ی شما را روی تلفن‌همراهتان نمایش می‌دهد. البته این ربات مانند یک سیستم دستیار صوتی الکسای بزرگ است. اما باید گفت Aire امکانات بیشتری نسبت به Alexa دارد.

برای مثال قابلیت دید در شب یکی از امکانات جالب این ربات است.حتی دوربین فیلم‌برداری این ربات 360 درجه است. اما جالب‌ترین قابلیت آن تکنولوژی اجتناب از موانع است. این ربات به دیوار، پله، در و یا هر مانع دیگری برخورد نمی‌کند. Aire تمام توانایی‌های دوربین‌های هوشمند را دارد با این تفاوت که می‌تواند به طور خودکار در تمام خانه شما گردش کند.

این ربات در هنگام حرکت صدایی از خود تولید نمی‌کند و خطری شما را هنگام پرواز او تهدید نمی‌کند. این ربات حتی می‌تواند خودش را به‌طور خودکار به شارژر متصل کند و شارژ شود. این قابلیت مهمی به نظر می‌رسد به دلیل این‌که با هر بار شارژ تنها می‌تواند هشت دقیقه پرواز کند.
کلیپی از کارکرد این ربات در ادامه آمده است:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

/انتهای پیام

دوربین پرنده

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فناوری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۸۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراری اگر ربات تولید کند! (تصاویر)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ربات آیکیا (عکس)
  • فراری اگر ربات تولید کند! (تصاویر)
  • تولید دوربین سریع با قابلیت ثبت ۱۵۶ هزار میلیارد فریم در ثانیه
  • پهپاد ایرانی کرار، فرصت فرار باقی نمی‌گذارد
  • ۴۵ سال اقتدار و امنیت/ کمان؛ تیری زهرآگین و آماده نابودی دشمنان است
  • کرار؛ پهپاد چند منظوره ایرانی
  • لحظه انفجار مسجد در تبریز؛ فیلم دوربین مداربسته از داخل را ببینید
  • ۴۵ سال اقتدار و امنیت/ کرار؛ یک پرنده با چندین مأموریت است
  • (عکس) کرار، پهباد ایرانی؛ یک پرنده با چندین مأموریت
  • ببینید | ویدیو دوربین مداربسته از لحظه حمله عامل تروریستی قندهار