Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-19@07:52:54 GMT

جام صلح و دوستي چوگان برگزار مي‌شود

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۰۰۸۵۷۷

جام صلح و دوستي چوگان برگزار مي‌شود

خبرگزاري آريا - مسابقات جام صلح و دوستي چوگان با حضور تيم‌هاي منتخب ارتش جمهوري اسلامي ايران و باشگاه‌هاي چوگان برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري فارس و به نقل از روابط عمومي فدراسيون چوگان، مسابقات جام صلح و دوستي چوگان با حضور مقامات لشگري و کشوري و همچنين وابستگان نظامي 40 کشور خارجي در روز يکشنبه (22 مهرماه) در باشگاه سوارکاري ذوالجناح نزاجا برگزار مي‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مسابقات جام صلح و دوستي چوگان با همکاري فدراسيون چوگان و براي اولين بار به ميزباني نيروي زميني ارتش جمهوري اسلامي ايران برگزار مي‌شود.
در جام صلح و دوستي چوگان 2 تيم منتخب از ارتش جمهوري اسلامي ايران و باشگاه‌هاي چوگان در باشگاه سوارکاري ذوالجناح نزاجا به رقابت خواهند پرداخت.
انتهاي پيام/س

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۸۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد

مراسم رژه مقتدرانه نیروهای مسلح به مناسبت بیست‌ونهم فروردین سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی استان در کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مراسم رژه همزمان با سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران و گرامیداشت قهرمانی‌های نیروی زمینی ارتش از دقایقی پیش با حضور امیر سلیمان طاهری فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه و فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان در پادگان ۴۰۴ فاوا شهید سروران برگزار شد.

در این مراسم یگان‌های رزمی و زرهی نیروی زمینی ارتش، بالگردهای هوانیروز، جنگنده‌ها، تسلیحات و تجهیزات نیروهای مسلح از جلوی جایگاه رژه رفتند.

امیر کیخسرو حسینی، معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی ارتش در منطقه غرب کشور در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با داشتن ده‌ها هزار حافظ و قاری قرآن، ارتشی قرآنی است.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در اوایل انقلاب به‌عنوان بازوی انقلاب اسلامی کمک‌های شایانی در پیروزی انقلاب داشت.

معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی ارتش در منطقه غرب کشور تصریح کرد: ارتش جمهوری اسلامی امروز تحت تعالیم و آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) و مکتب ولایت فقیه با فرماندهی مقام معظم رهبری همراه با سایر نیروهای مسلح با رصد و پایش دشمن در تحرکات منطقه‌ای، موجبات آرامش، اعتماد و اطمینان‌خاطر را برای ملت بزرگ و انقلابی ایران فراهم می‌کند.

کد خبر 745366

دیگر خبرها

  • غرب واقعیت تعمیق دوستی باکو با مسکو و تهران را نمی بیند/ جمهوری آذربایجان هر روز به روسیه نزدیک تر می شود
  • نمایش مقتدرانه توان نظامی ایران در رژه روز ارتش در گیلان
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد+تصاویر
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در رشت برگزار شد
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اهواز برگزار شد
  • رژه روز ارتش در بوشهر برگزار شد
  • برگزاری مسابقات چوگان در تبریز
  • مسابقه چوگان در تبریز برگزار شد
  • رژه مقتدرانه نیروهای مسلح در کرمانشاه برگزار شد
  • رژه روز ارتش در تهران و مراکز استان‌ها برگزار می‌شود + جزئیات