Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز چهارمحال و بختیاری، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: این مرحله از جشنواره با حضور 136 قصه گوی کودک و نوجوان، پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ برگزار می شود.

فرزاد رحیمی افزود: در پایان مرحله استانی، سه عضو کودک و نوجوان و سه پدربزرگ یا مادربزرگ به مرحله کشوری راه می یابند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هشتم اکتبر برابر با 16 مهر به عنوان «روز جهانی کودک» و از 14 تا ۲۰ مهر به عنوان «هفته ملی کودک» نامگذاری شده و برنامه های این هفته با شعار «آینده را باید ساخت» در حال اجراست.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: دومین روز جشنواره قصه گویی کودکان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۰۰۹۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸ معلم نمونه فارس برای مرحله کشوری انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،علی علوی گفت: در راستای گرامیداشت مقام معلم و افزایش دقت در انتخاب معلمان نمونه برای اولین بار با شیوه‌ای نوین این انتخاب انجام شد.
سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس افزود: بر اساس بخشنامه وزارتی فرآیند انتخاب معلمان نمونه در استان فارس از ابتدای بهمن‌ماه آغاز شد و در ابتدا دبیران ستاد‌های بزرگداشت هفته معلم در نواحی و مناطق و شهرستان‌ها انتخاب و جلسات توجیهی برای آنها برگزار شد.
علوی تصریح کرد: در این فرآیند شاخص‌ها در چند بخش بود، از جمله بخش مستندات که شامل سنوات، تألیفات، پژوهش‌ها، تحقیقات، ضمن خدمت ها، تشویقات مدارک تحصیلی می‌شد و بخش دیگر مربوط به کیفیت تدریس و توانمندی آموزشی معلمان درکلاس بود که به صورت حضوری انجام شد و طی آن معلمان عملا در کلاس درس به تدریس می‌پرداختند.
وی ادامه داد: در هر منطقه آموزشی تیمی ۳ نفره از معلمان سرآمد به عنوان داور انتخاب و تدریس عملی معلمان را در کلاسی رسمی و حضوری و در فرصتی ۲۵ تا ۳۰ دقیقه‌ای ارزیابی و افراد برتر را معرفی می‌کردند.
دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم در استان فارس بیان کرد: حضور دانش‌آموزان، معلمان و اولیای دانش‌آموزان هر مدرسه در انتخاب معلمان نمونه و امتیاز دادن به هریک از معلمان از ویژگی‌های روش جدید گزینش معلمان نمونه در سال تحصیلی جاری بود، لذا دانش‌آموزان، سایر معلمان و اولیا می‌توانستند با مراجعه به سایت my.medu.ir به معلمان مورد نظر خود امتیاز دهند و این امتیاز در انتخاب نهایی معلمان نمونه موثر بود.

وی ادامه داد: در مرحله مدرسه‌ای بیش از ۱۳ هزار و ۴۲۰ نفر متقاضی، مورد ارزیابی قرار گرفتند و از این تعداد ۸۷۳۰ نفر که دارای شرایط ارزیابی بودند به مرحله منطقه راه یافتند و ۵۴۰ داور در سطح استان، به ارزیابی مستندات ارائه شده پرداختند و از هر منطقه ۳ نفر انتخاب شدند و در نهایت ۱۸۰ معلم به عنوان منتخب سه دوره تحصیلی به مرحله استانی معرفی شدند.
علوی گفت: همه ۱۸۰ نفر منتخب در مرکز استان در مرحله ارزیابی عملی و حضوری به مدت ۴ روز مشارکت کردند و پس از انجام فرآیند ارزیابی توسط ۱۵ داور در کیفیت تدریس، تعداد ۸ نفر به عنوان معلمان برتر استانی به مرحله کشوری معرفی شدند.
سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره‌کل آموزش و پرورش فارس افزود: این فرایند ویژه معلمان شاغل که در مدارس تدریس می‌کنند، می‌شود مدیران، معاونان، مشاوران، مربیان پرورشی و بهداشت طی فرایند دیگری ارزیابی و رقابت آنها در مرحله استانی پایان می‌یابد بنابراین در این حوزه تعداد ۳۰ نفر به عنوان برترین استانی معرفی می‌شوند که از این تعداد، ۱۶ نفر مدیر و بقیه نیز شامل معاونان، مشاوران، مربیان پرورشی و بهداشت می‌شود.
دبیر ستاد بزرگداشت مقام معلم دراستان فارس ادامه داد: در سال گذشته با انتخاب ۵ منتخب استان فارسی از مجموع ۱۶ منتخب کشوری یکی از بهترین نتایج و رتبه‌ها در فرآیند انتخاب معلمان نمونه کشوری برای استان فارس رقم خورد.

علوی اسامی این ۸ نفر را اعلام کرد و گفت: سید مرتضی شیخ‌الاسلامی از لارستان، مجید هوشمندی از سپیدان، فرشید احمدی‌نیا از مرودشت، زهرا خوشبخت از میمند، رقیه آقاحسینی از ناحیه ۴، مریم پارسایی از دشمن زیاری، فاطمه زارع از ناحیه ۲ و سیده فاطمه موسوی از خرامه به عنوان ۸ معلم نمونه استان به مرحله کشوری معرفی شدند.
وی اضافه کرد: منتخبان استانی برای شرکت در مرحله کشوری از ابتدای اردیبهشت‌ماه در تهران حضور می‌یابند تا در مرحله ارزیابی حضوری مشارکت کنند.

دیگر خبرها

  • برترینهای مرحله استانی نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی در کرمان
  • انتشار فراخوان جشنواره ملی عکس "یاریگران زندگی" 
  • اختصاص فضایی در بافت تاریخی یزد برای دبیرخانه قصه‎‌گویی
  • تجمع مردم شهرکرد در حمایت از حمله موشکی- پهپادی سپاه به اسرائیل
  • مشارکت ۵۱ هزار نفری فارسی‌ها در جشنواره کتابخانه رضوی
  • عکس/واکنش ملیکا زارعی به حمله دیشب ایران به اراضی اشغالی
  • ۸ معلم نمونه فارس برای مرحله کشوری انتخاب شدند
  • توجه به تئاتر کودک و نوجوان در پردیس تئاتر تهران
  • تصاویر مخربی که هرگز از ذهن کودکان و نوجوانان پاک نمی‌شود
  • تصاویر مخربی که از ذهن نوجوانان هرگز پاک نمی‌شود